ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون؛ آیا رهبر کره شمالی از بدل استفاده می‌کند؟

منبع: روزیاتو

50

1400/7/11

17:11


ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون؛ آیا رهبر کره شمالی از بدل استفاده می‌کند؟

ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون؛ آیا رهبر کره شمالی از بدل استفاده می‌کند؟

در ماه های اخیر و در پی کاهش وزن ۲۰ کیلویی رهبر کره شمالی، بحث های زیادی درباره ی وضعیت سلامت کیم جونگ اون پیش آمده است. به گزارش Sun، برخی مفسران در این باره به سوال پرداختند که آیا این کاهش وزن شدید وی تعمدی است و یا ناشی از یک بیماری وخیم.

عکس های جدیدتری که از کیم در کت و شلوار بژ منتشر شده طرفداران تئوری توطئه را بر آن داشته که مدعی این شوند که یک بدل جای کیم را گرفته است. اما برخی دیگر جواب این ادعا را این طور دادند که قیافه ی کیم درست مثل قبل است و فقط لاغرتر شده است.

آیا کیم بدل دارد

با این وجود، این اولین باری نیست که کیم متهم به استفاده از بدل شده. سال قبل نیز پس از این که وی به طرز مشکوکی به مدت ۲۰ روز از انظار عمومی دور بود شایعاتی مبنی بر جایگزینی اش توسط یک بدل به گوش رسید.

ادعاهای اخیر درباره ی استفاده کیم از بدل، در حالی مطرح می شود که بنابر برخی گزارش ها کره شمالی به دنبال جانشینی برای او ـ که وضعیت سلامتش رو به وخامت است ـ می گردد.

بر طبق گفته رسانه های دولتی کره، مدتی قبل وزن کیم به ۱۴۰ کیلوگرم رسیده بود و حالا کره ای ها که شاهد کاهش وزن شدید رهبرشان هستند در رابطه با وضعیت سلامت وی اظهار نگرانی می کنند. با بالا گرفتن شایعات درباره ی وضعیت سلامت کیم جونگ اون، گفته می شود به یکی از ملازمان کیم این وظیفه محول شده که برای او جانشین پیدا کند.

وضعیت سلامت کیم جونگ اون

طبق گفته ها کیم اشتهایی افسانه ای دارد و ظاهراً عاشق پنیر سوئیسی، خاویار و شاه‌میگو است و شب ها در کنار این ها چندین بطری شراب می نوشد. سال پیش کیم روز ملی کره شمالی در ۱۵ آوریل را از دست داد و به مدت طولانی از انظار عمومی غایب بود. چند هفته بعد در میان گمانه زنی هایی مبنی بر مرگش دوباره سر و کله وی پیدا شد.

امسال هم در ماه ژوئن، یک کیم جدید لاغر اندام مقابل دیده ها ظاهر شد و همین گمانه زنی هایی راجع به بیماری احتمالی یا عمل جراحی برای کاهش وزنش را در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک ملکه بریتانیا به کیم جونگ اون به مناسبت روز ملی کره شمالی

شباهت بیش از پیش کیم جونگ اون به پدربزرگش پس از کاهش وزن ۲۰ کیلوگرمی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو