ارائه های خود را با نرم افزار پرزی (prezi) آماده کنید

ارائه های خود را با نرم افزار پرزی (prezi) آماده کنید


منبع: بیتوته

74

1400/7/12

09:02


ارائه های خود را با نرم افزار پرزی (prezi) آماده کنید



نرم افزار prezi, چگونگی استفاده از نرم افزار prezi, روش کار با نرم افزار prezi

نرم افزار پرزی نرم افزار‌ی برای ارائه مطالب 

 

نرم افزار پرزی چیست؟ آشنایی با امکانات و قابلیت های Prezi 

پرزی یکی از نرم افزار های فوق العاده جذاب و مفید است که جای نرم افزار های قدیمی و کلیشه ای مانند پاورپوینت را گرفته است. این برنامه هدفی جز ارائه ندارد و مانند برنامه پاورپوینت به شما کمک می کند تا سخنرانی ها و مطالب خود را بتوانید به خوبی و به صورت مدرن و حرفه ای ارائه دهید.

برنامه پرزی در زمینه خلق ارائه های چند رسانه ای بسیار پرقدرت بوده و دارای جلوه های بصری بسیار جذاب و زیبایی است. بسیاری از افراد در سخنرانی ها و گردهمایی ها برای این که بتوانند مطالب مفید را به صورت موفق ارائه دهند از این برنامه استفاده می کنند. 

 

به عنوان مثال با استفاده از برنامه پرزی می توان مطالبی در زمینه ورزش، اقتصاد، علم، سیاست و غیره را با فایل های چند رسانه ای و در حین سخنرانی به نمایش گذاشت. در این صورت افراد در کنار گوش دادن به سخنرانی شما می توانند با مشاهد فایل شما و محتویات ان مطالب را به صورت دقیق تر و عمیق تر متوجه شده و فرا بگیرند. 

 

شما برای ساخت اسلاید به کمک برنامه پرزی می توانید به صورت انلاین و از طریق وب سایت اقدام کرده و یا این که از نسخه افلاین ان به صورت رایگان که برای یک ماه قابل اجرا است استفاده کنید. 

 

در برخی موارد و استفاده از نسخه انلاین برنامه پرزی مشاهده شد که بارگزاری در این برنامه چندین بار صورت نگرفته یا این که به صورت کند انجام شده است. اگرچه به نظر می اید که این مشکل به علت کیفیت اینترنت و یا موقعیت کاربر باشد اما این نوع مشکلات در نسخه انلاین برنامه پرزی باعث شده که افراد فراوانی همواره به نسخه انلاین ان روی بیاورند. 

 

آموزش نرم افزار prezi, نرم افزار پرزی, نرم افزار پرزی

یکی از کاربردهای نرم افزار پرزی ، سخن رانی در جمعیت بالاست

 

تفاوت برنامه پرزی با سایر برنامه های مشابه چیست؟

بساری از برنامه های مشابه برنامه پرزی که از ان ها برای ارائه مطالب در کنفرانس و سخنرانی ها استفاده می کنیم به صورت اسلاید به اسلاید بوده و این عامل باعث می شود تا در حین سخنرانی رشته کلام از دست شما خارج شود و همچنین مخاطبان دچار گیجی شده و خسته شوند. 

 

اما در برنامه پرزی شما با اسلاید های متفاوت و پی در پی رو به رو نخواهید بود و تنها با یک صفحه سفید نامحدود روبه رو خواهید شد. در این صورت شما می توانید مطابق میل و سلیقه تان مطالب و اطلاعات را در هر جای صفحه که دوست دارید قرار دهید. 

 

برای این کار تنها نیاز است تا شما هرقسمت از اطلاعات مورد نظر خود را به ترتیب نمایش و جابه جایی تعریف و مشخص کنید. در واقع این برنامه نیز مانند سایر برنامه های مشابه تنها به منظور ارئه مطالب و اطلاعات پا به میدان گذاشته اما این برنامه با ویژگی های جذاب خود از سایر برنامه ها کاملا جدا شده و طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است. 

 

دانلود نرم افزار پرزی, کرک نرم افزار پرزی, آموزش نرم افزار پرزی

نرم افزار پرزی یک صفحه سفید رنگ بی پایان ارائه می کند تا مطالب را جایگزاری کنید

 

نسخه های متفاوت برنامه پرزی

در نسخه انلاین برنامه پرزی شما می توانید بعد از کامل کردن کار خود به سادگی به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشید. در واقع وقتی پرزی را به صورت انلاین ساختید خروجی را دانلود می کنید.

 

این خروجی متعلق به دسکتاپ است. بعد از این کار شما می توانید مطالب خود را از حالت انلاین خارج کرده و به صورت افلاین ارائه دهید.  البته اگر شما به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از نسخه افلاین برنامه که بصورت کاملا رایگان نصب می شود استفاده کنید. 

از ورژن های نرم افزار پرزی می توان به " پرزی Next"، "پرزی Los"، "پرزی Pro" و "پرزی Soft" اشاره نمود.

 

روش کار با نرم افزار prezi, نحوه نصب و فعال سازی نرم افزار prezi desktop, آموزش نرم افزار prezi

پرزی قابلیت اکسپورت گرفتن برای استفاده افلاین را نیز فراهم کرده است

 

قابلیت های برنامه پرزی چیست؟

برنامه پرزی دارای قابلیت های شگفت انگیز و گسترده ای است که به شما در زمینه ارائه دادن مطالب کمک های شایانی می کند. از قابلیت های جذاب این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1-  این برنامه محیط کاربری بسیار ساده ای دارد. 

2- با استفاده از این برنامه می توان به صورت قدرتمند به پویانمایی پرداخت همچنین می توان از امکان زوم استفاده کرد بدون این که کیفیت مطالب ارائه شده شما کاهش پیدا کند.

3- می توان با اکانت انلاین سایت پرزی همگام سازی کرد. 

4- می توان مطالب را به صورت انلاین و یا افلاین ساخت و همچنین به صورت انلاین و یا افلاین ارائه داد. 

5- این برنامه با نسخه های متفاوت و مختلف ویندوز سازگاری دارد. 

6- در برنامه پرزی می توان خروجی به صورت exe تهیه نمود. ( نسخه دسکتاپ)

7- می توان از قابلیت های انلاین این برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده نمود. 

 

آموزش نرم افزار prezi, نرم افزار پرزی, نرم افزار پرزی

در استفاده از نرم افزار پرزی نیازی به دانش زیادی ندارید و رابط کاربری ان بسیار ساده است

 

مشکلات برنامه پرزی چیست؟

برنامه پرزی دارای قابلیت های جذاب و مفید فراوانی است اما در برخی موارد ممکن است استفاده از این برنامه افراد را با مشکل هایی مواجه کند. به عنوان مثال خود سازنده برنامه پرزی گفته است که در برخی موارد نحوه جابجایی بین مطالب ممکن است باعث ایجاد سرگیجه و تهوع در افراد شود. 

 

بنابراین توصیه کرده که با استفاده از ترکیب بندی های مناسب و عدم بکار گیری بسیار زیاد از حرکت های چرخشی احتمال ابتلا به سرگیجه و تهوع را کاهش دهیم. 

از دیگر مشکلات برنامه پرزی می توان به وجود محدودیت در رنگ ها و فونت ها اشاره نمود.

 

همچنین به صورت پیش فرض در برنامه پرزی از زبان فارسی پشتیبانی نمی شود. از دیگر مشکلات نسخه انلاین این برنامه می توان به سرعت پایین بار گذاری و یا حتی عدم بار گذاری مطالب در بیشتر اوقات اشاره نمود. 

 

خصوصیات و ویژگی های برنامه پرزی

برنامه پرزی دارای سایز 5/2 بعدی بوده و قابلیت حرکت در عمق و همچنین قابلیت جا به جایی به صورتی افقی و عمودی را دارد. همچنین این برنامه دارای قابلیت ایجاد ارائه ای سه بعدی و پیوسته به علاوه صفحه ای سفید و گسترده است. به کمک این برنامه می توان بر اساس Map Layout طراحی نمود و می توان تمام اطلاعات مانند عکس، فیلم، متن، صدا و انیمیشن و غیره را در ان قرار داد. 

 

نحوه نصب و فعال سازی نرم افزار prezi desktop, آموزش نرم افزار prezi, نرم افزار پرزی

در نرم افزار پرزی قابلیت ارائه 3 بعدی نیز تعبیه شده است

 

چرا باید از برنامه پرزی استفاده کنیم؟

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از برنامه پرزی وجود از جمله داشتن خلاقیت جدید و مدرن که همه را جذب خود خواهد کرد. همچنین به کمک این برنامه می توان به تمام ارشیو مقاله در یک تخته دسترسی داشت و مطالب را به صورت پیوسته در ان گنجاند. نصب این برنامه کاملا رایگان است و قابلیت اشراک گذاری را برای افراد فراهم می کند. 

 

اگر شما امکان نصب این برنامه را ندارید می توانید از نسخه انلاین ان استفاده کرده و تمام مراحل نوشتن محتوا را به صورت انلاین انجام دهید. این برنامه این امکان را دارد که به صورت خود به خودی و پیوسته می تواند اسلاید شوها را ذخیره نماید. همچنین برنامه پرزی برای فایل به اندازه 100 مگابایت در مواقع نصب فضا ایجاد خواهد نمود. 

 

گردآوری : بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو