تایید مرگ یک دختر بر اثر سوختگی در کردستان/ دادستان سنندج: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نیست

113

1400/7/12

14:07


تایید مرگ یک دختر بر اثر سوختگی در کردستان/ دادستان سنندج: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نیست

سلامت نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دختر ٢٢ ساله‌ای توسط پدرش، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر ٢٢ ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده بود، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در این رابطه دستور لازم به پلیس داده شد تا تحقیقات جنایی انجام شود. همچنین به پزشکی قانونی نیز دستور داده شده تا علت دقیق فوت مشخص شده و کالبدشکافی صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نبوده و در حال حاضر مورد تایید ما نیست.

جباری بیان داشت: این موضوع به عنوان یک حادثه سوختگی بوده و بر همین اساس این فرد در بیمارستان پذیرش شده است.

وی ادامه داد: اکنون این اتفاق هیچ مرجع یا شاکی خصوصی نداشته است، اما با این حال ما خودمان در حال بررسی فوری آن هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره انتشار شایعاتی در این خصوص در فضای مجازی از سوی یک پزشک تاکید کرد: این اقدام نوعی تخلف است و این فرد نباید زمانی که هنوز چیزی مشخص نشده آن را در فضای مجازی قرار می‌داد.

جباری بیان داشت: این موضوع را به مسئولان نظام پزشکی ابلاغ کردیم تا آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم صورت گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو