راه های مهاجرت به آلمان توسط موسسه اصطهباناتی مشخص شد

راه های مهاجرت به آلمان توسط موسسه اصطهباناتی مشخص شد


منبع: روزیاتو

143

1400/7/12

15:44


راه های مهاجرت به آلمان توسط موسسه اصطهباناتی مشخص شد

راه های مهاجرت به آلمان توسط موسسه اصطهباناتی مشخص شد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آلمان یکی از بهترین کشورها برای افرادی است که می‌خواهند از طریق کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری، اقامت دریافت کنند و به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به آلمان همیشه دغدغه بسیاری از افراد بوده و در این مطلب به بررسی تمام راه های مهاجرت به آلمان می‌پردازیم.

مهاجرت به آلمان و راه های آن

برای مهاجرت به آلمان راه های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به تحصیل در آلمان، دریافت ویزای کار آلمان، سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در آلمان نام برد. متاسفانه اگر راه و روش مهاجرت به آلمان را ندانید ممکن است با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو شوید که ریسک جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. موسسه اصطهباناتی برای مهاجرت به آلمان آسان راه و روش های زیادی را ارائه کرده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

آمار مهاجرین ایرانی به کشور آلمان نسبتا زیاد است. در ماه مه سال ۲۰۱۶، از ۱۶ هزار نفر پناه‌جوری ثبت شده، ۶۴۲ نفر ایرانی بوده‌اند. در سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۱۸۷ میلیون مورد کوچ کشی به آلمان و ۹۶۶ هزار مورد کوچ از این کشور ثبت شد. در سال ۲۰۲۰ میزان افرادی که به آلمان کوچ کشی کردند، ۲۴ درصد کمتر شده و تعداد افرادی که از این کشور مهاجرت کردند، ۲۲ درصد کاهش یافته است.

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان

تحصیل در آلمان در سال های گذشته جز یکی از پرتقاضاترین روش‌های مهاجرتی به آلمان بوده و جالب است بدانید که تحصیل در این کشور به دو زبان آلمانی و انگلیسی انجام می‌شود. یکی از مشکلاتی که افراد با آن روبرو هستند وقت سفارت آلمان است. گاها ممکن است وقت سفارت برای دو سال بعد تنظیم شود.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که دارای بورسیه های تحصیلی آلمان هستند و یا متقاضیانی که برای فرصت های مطالعاتی آلمان پذیرفته شده‌اند و یا متقاضیانی که برای ادامه تعطیل در مقطع کارشناسی و دکتری قصد مهاجرت دارند، می‌توانند برای مهاجرت تحصیلی به آلمان برای مصاحبه اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند.

بررسی بقیه راه های مهاجرتی به آلمان

در کنار روش تحصیلی که یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین روش های مهاجرت به آلمان است، روش های دیگری نیز برای مهاجرت وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مهاجرت از طریق کار به آلمان: شما می‌توانید با ویزای کار آلمان و کار در این کشور و همچنین با پرداخت مالیات و دریافت کارت آبی آلمان به اقامت دائمی در این کشور دست پیدا کنید. آلمان کشوری است که همچنان به متخصصینی در زمینه‌های الکترونیک، کامپیوتر، برق، مکانیک، آی تی، پزشکی، داروسازی و… نیاز دارد و چه بسا با کمبود نیرو مواجه است. بنابراین فضا برای مهاجرینی که قصد دارند برای کار به آلمان مهاجرت کنند بسیار آسان است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به آلمان: سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های محبوب مهاجرت به آلمان است که شرایط و راه های خاص خود را دارد. سرمایه‌ گذاری یا کار آزاد در کشور آلمان می تواند به روش‌های زیادی انجام شود و از روش های حقوقی‌ متعددی انجام پذیرد.

اقامت و تابعیت آلمان: هر چند می‌توانید از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری اقامت دریافت کنید اما راه های اقامت در آلمان تنها به این روش ها محدود نمی‌شود. آلمان یک کشور پیشرفته، صنعتی و مرفه در قلب اروپا است و بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از روش های مختلف اقامتی مثل ازدواج، تولد و…در این کشور اقامت دائم دریافت کنند.

منبع: estahbanaty.org

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو