از کجا تور کیش بگیریم

منبع: نبض ما

134

1400/7/13

16:45


معمولا ماه‌های آخر سال یکی از بهترین زمان‌های سفر است؛ زیرا قیمت تورها در این فصل زمستان افت داشته و به همین دلیل خیلی از مردم سفر را در برنامه زندگی خود قرار می‌دهند. سفر به کیش برای هر شخص می‌تواند پیشنهادی جذاب و خاص باشد. یکی از قطب‌های گردشگری ایران بی‌شک جزیره زیبای کیش است؛ این جزیره در سال گردشگران بی‌شماری را در خود جای می‌دهد و با بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از آنان پذیرایی می‌کند. اقتصاد جزیره کیش بر مبنای گردشگری بنا شده است؛ ازهمین‌رو کیش مملو از مراکز خرید و پاساژ بوده تا مسافران  بتوانند در جزیره خریدی مطمن وآسوده را تجربه کنند.

نحوه محاسبه قیمت تور کیش

نحوه محاسبه قیمت تورها با هم متفاوت است و به‌طوردقیق نمی‌توان گفت این محاسبه با فرمول خاصی انجام می‌شود. عواملی ثابت در این محاسبه وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به کلاس پرواز (فرست کلاس یا چارتری)، تور معمولی یا تور لوکس، تعداد ستاره هتل، تعداد وعده‌های غذایی در هتل محل اقامت، برنامه تفریحی، ترانسفر فرودگاهی، هزینه تفریحات آبی، تعداد روزها و شب‌های اقامت و… اشاره کرد. این عوامل در نحوه محاسبه قیمت تور تاثیرگذار و مهم است؛ البته دقیقا نمی‌توان نحوه محاسبه‌ای برای آن تعریف کرد. در تورکیش خدمات قابل قبولی به شما ارائه می‌شود که قیمت پایینی دارند.

سایر هزینه‌های سفر به کیش به جز قیمت خرید تور

به‌طورمعمول وقتی به مسافرت می‌روید، برای بعضی از هزینه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اید. گاهی اوقات مواردی پیش خواهد آمد که شما برای آن هیچ برنامه‌ای نداشتید و مجبور می‌شوید برای آن موارد هزینه کنید. برای این کار باید نکاتی را قبل از سفر بدانید. از نکات قابل پیش‌بینی و غیرقابل پیش‌بینی می‌توان به هزینه غذا، هزینه تاکسی و حمل‌ونقل، هزینه مراکز تفریحی، قیمت اجناس در کیش، عوارض جاده‌ای، پارکنیگ، استهلاک، تعمیرات وسیله شخصی و… اشاره کرد.

نسبت قیمت تور کیش با تعداد روزهای اقامت

یکی از سوالاتی که مسافران زیاد از آژانس‌های مسافرتی می‌پرسند، تعداد روز اقامت برای خرید و گردش مناسب است. جواب این سوال برای هر کس متفاوت خواهد بود. اگر بخواهید جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید این شهر جذاب را ببینید، تقریبا به چهار روز نیاز دارید تا بتوانید هم خرید خوبی را تجربه کنید و هم تفریحات گوناگونی را در سفر داشته باشید. اقامت در برخی از هتل‌های کیش در روزهای آخر هفته معمولا برای شما گران‌تر تمام خواهد شد. البته بیشتر هتل های کیش چنین قانونی برای افزایش قیمت رزرو هتل در روزهای آخر هفته ندارند.

خدمات تورهای کیش با هتل پنج ستاره

زمانی که هتلی عنوان پنج ستاره را می‌گیرد، باید از ایده‌آل‌ترین شرایط و امکانات برخوردار باشد؛ یعنی کیفیت اتاق‌ها و سوئیت‌ها و همچنین خدمات باید در بالاترین استانداردهای روز جهان درنظر گرفته شود. تخت‌هایی بزرگ و راحت، تشک‌هایی با کیفیت و طبی، اتاق‌هایی بسیار تمیز و زیبا از حداقل‌های این شرایط است. تنوع رستوران‌ها و غذاهایی لذیذ و خوشمزه نیز از دیگر شرایطی هستند که در هتل‌های پنج ستاره مدنظر قرار دارد. وسایل و تجهیزیاتی نظیر سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… نیز از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای هتل‌های پنج ستاره است. سایت علی بابا مناسب‌ترین تورهای کیش را با هتل پنج ستاره یا کم‌تر ارائه می‌کند. بهترین تورهای کیش از مشهد را از علی بابا بخرید.

پرسنلی مودب، آموزش‌دیده و خوش برخورد با پوششی یک شکل از دیگر ویژگی‌های هتل‌های پنج ستاره به‌حساب می‌آیند. امکانات تفریحی نظیر سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، اسپا و آتلیه نیز از گزینه‌هایی است که در همه هتل‌های پنج ستاره می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دکوراسیون و چینش اتاق‌ها در هتل‌های پنج ستاره باید زیبا و دل‌انگیز باشد تا آرامش میهمانان در زمان استراحت و اقامت تأمین شود. وجود فضای سبز مفرح و وسیع نیز از دیگر ویژگی‌های این هتل‌ها است.

مرکز خرید رویال مال

یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش مرکز خرید رویال مال است. این بازار دارای پنج طبقه بوده که 76 واحد تجاری و 54 واحد اداری دارد. همچنین این مرکز خرید لوکس و مجلل یک رستوران و یک کافی‌شاپ داشته که غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. رویال مال مکانی است که می‌توانید در آن انواع برندهای مشهور و معتبر نظیر پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و تامی هایلفیگر را بخرید. در این مرکز خرید می‌توانید جواهرات، انواع پوشاک، اسبا‌ب‌بازی، لوازم دکوری و… را پیدا کنید. از امکانات رویال مال می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و خودپرداز اشاره کرد. این بازار در خیابان رودکی، کنار هتل پارمیش واقع شده است. این مرکز خرید از ساعت 9.30 صبح تا ساعت 22 به‌صورت یک‌سره باز بوده و شما می‌توانید هر موقع از این مرکز خرید دیدن کرده و خرید انجام دهید. اگر قصد دارید با تور کیش از شیراز یا هرجای دیگر انتخابی اقتصادی و به‌صرفه داشته باشید، حتما از این مرکز خرید دیدن فرمایید.

یکی از دلایل سفر می‌تواند خرید اقتصادی باشد. کیش با داشتن مراکز خرید، پاساژهای متعدد، جاذبه‌های گردشگری کم نظیر، ساحلی بکر و آرام و تفریحات آبی خاص بهترین مقصد سفر برای خرید و تفریح در جنوب کشور محسوب می‌شود. به همین منظور تورهای زیادی را درطول سال برای جزیره کیش برگزار می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو