قیمت های نجومی رستوران جدید نصرت گوکچه در لندن؛ هر پرس استیک ۸۵۰ دلار!

منبع: روزیاتو

121

1400/7/13

19:24


قیمت های نجومی رستوران جدید نصرت گوکچه در لندن؛ هر پرس استیک ۸۵۰ دلار!

قیمت های نجومی رستوران جدید نصرت گوکچه در لندن؛ هر پرس استیک ۸۵۰ دلار!

نصرت گوکچه، آشپز ترکیه ای معروف به سالت بی (Salt Bae) که در سال ۲۰۱۷ به خاطر پاشیدن اغراق آمیز نمک بر روی یک تکه گوشت در فضای مجازی به شهرت رسید، رستورانی در لندن باز کرده که در آن هر پرس استیک نزدیک به ۸۵۰ دلار قیمت دارد.

بعد از انتشار تصویری از صورتحساب یکی از مشتریان رستوران جدید او در فضای مجازی که نزدیک به ۲،۴۰۰ دلار بود، گوکچه به خاطر این قیمت های نجومی مورد انتقاد قرار گرفت.

این آشپز ۳۸ ساله که نزدیک به ۳۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، رستوران او در چندین نقطه ی دیگر دنیا از جمله ی میامی، لس آنجلس و نیویورک هم شعبه دارد.

صورتحساب مشتری مذکور که تاریخ آن مربوط به روز افتتاح پانزدهمین رستوران نصرت گوکچه در لندن است، نشان می دهد موارد دیگر سفارش او هم قیمت بالایی داشتند، از جمله یک برگر ۱۳۵ دلاری، یک سالاد ۳۰ دلاری، یک خوراک ذرت ۱۶ دلاری و یک نوشیدنی ردبول ۱۵ دلاری.

روشن نیست که فرانسیسکو گارسیا، کسی که تصویر این صورتحساب را منتشر کرده، خود به رستوران گوکچه رفته بود یا خیر، اما او در شرح این تصویر نوشته: «سالت بی بزرگ ترین هنرمند زنده ی دنیا است.»

این توییت گارسیا نزدیک به ۲ هزار لایک و ۱۷۱ بار بازنشر شده است. اما قیمت های منوی رستوران گوکچه انتقاد بیشتر کاربران را به دنبال داشته است.

کاربری به شوخی نوشته اگر از انگلیس به ترکیه پرواز کنید و در شعبه ی ترکیه ی رستوران گوکچه غذا بخورید برایتان ارزان تر تمام می شود تا اینکه در رستوران لندنش غذا بخورید.

کاربر دیگری اشاره کرده که قیمت ۴ ردبول حدود ۵۹ دلار شده است.

کاربری هم گفته که این صورتحساب را باید یک زنگ هشدار دانست و صرف این همه پول برای یک وعده غذا را مضحک عنوان کرد.

کاربر دیگری هم ضمن «سرسام آور» خواندن قیمت های منوی رستوران گوکچه، مدعی شده به تازگی در یک رستوران ممتاز و مورد تأیید آشپزهای برجسته غذا خورده که به اندازه ی رستوران گوکچه گران قیمت نبود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو