محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته توسط مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام شد.

 سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را تشریح کرد.

براساس این گزارش تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳روز جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تا  ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز الی ساعت ۴ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳روز جمعه ۱۶ مهر  ۱۴۰۰ ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

بنابر این گزارش، درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

طبق اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰از محور هراز ممنوع اعلام شده  است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در محور محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۶ مهر ۱۴۰۰در محور محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.