جورج کلونی

«جورج کلونی» می‌گوید اجازه نمی‌دهد همسرش «امل کلونی» فیلم ابرقهرمانی «بتمن و رابین» (Batman & Robin) که در سال ۱۹۹۷ اکران شد را ببیند. این فیلم اغلب بدترین عنوان ابرقهرمانی تاریخ سینما نامیده شده است.

کلونی که در آن فیلم نقش «بتمن» را بازی کرده، در مصاحبه با «ورایتی» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا او نیز مانند «بن افلک» و «مایکل کیتون» در فیلم «فلش» (The Flash) نقش ابرقهرمانی خود را تکرار کرده است یا نه: «از من درخواست نکردند. وقتی یک چندگانه را آنگونه که من نابود کردم نابود کرده باشید، معمولاً برای فیلمی چون «فلش» نادیده گرفته خواهید شد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، امل اضافه می‌کند: «به من اجازه نمی‌دهد آن فیلم را ببینم.» کلونی واکنش نشان می‌دهد: «بعضی فیلم‌ها وجود دارند که در موردشان فکر می‌کنم: «دوست دارم احترامی که همسرم به من می‌گذارد از بین نرود.»»

کلونی در آن فیلم به کارگردانی «جول شوماخر» مقابل «کریس اودانل» و «آلیسیا سیلورستون» نقش‌آفرینی کرد و در مقطعی این پروژه را «اتلاف پول» خوانده بود.

کلونی روی فرش قرمز فیلم جدیدش در مقام کارگردان تحت عنوان «بار مراقبت» (The Tender Bar) با بازی «بن افلک» مصاحبه می‌کرد. او در این مراسم به شوخی می‌گوید ۹ سال طول کشیده که پس از «آرگو» (Argo) با افلک همکاری کند به این دلیل که این بازیگر میراثی که برای «بتمن» به جا گذاشته بود را در فیلم‌هایی چون «بتمن علیه سوپرمن» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و «لیگ عدالت» (Justice League) تباه کرده است.

مطالب پیشنهادی:

شوخی عجیب جورج کلونی با برد پیت!

تاسیس مدارس فیلمسازی برای افراد محروم توسط جورج کلونی، دان چیدل و کری واشنگتن