با تجمع معدنچیان معترض کرمانی برخورد شد

منبع: برترین ها

37

1400/7/14

13:27


منابع کارگری در کرمان خبر می‌دهند که صبح روز دوشنبه ۱۲ مهر، در جریان ادامه اعتراض کارگران معادن زغال سنگ بخش خصوصی کرمان در سه راهی دشتخاک زرند، عوامل انتظامی با ماشین آب‌پاش به محل تجمع حمله کرده و تجمع‌کنندگان را پراکنده کرده‌اند.

امتداد: منابع کارگری در کرمان خبر می‌دهند که صبح روز دوشنبه ۱۲ مهر، در جریان ادامه اعتراض کارگران معادن زغال سنگ بخش خصوصی کرمان در سه راهی دشتخاک زرند، عوامل انتظامی با ماشین آب‌پاش به محل تجمع حمله کرده و تجمع‌کنندگان را پراکنده کرده‌اند.

ده‌ها تن از کارگران شش معدن فعال بخش خصوصی در زرند کرمان از یک هفته پیش در اعتراض به دستمزد و مزایای پایین و اعمال تبعیض میان کارگران معادن بخش خصوصی و نیمه‌دولتی تجمع صنفی برگزار کرده‌اند.

یکی از کارگران می‌گوید «امروز تعداد بیشتری از کارگران به محل تجمع آمده بودند، اما نه شعار خارج از چارچوبی داده شد و نه اغتشاشی صورت گرفت.

مثل روز‌های گذشته همراه با خانواده‌هایمان ایستاده بودیم تا مسئولین به وضعیتمان رسیدگی کنند و صدایمان را بشنوند. اما به یکباره با تجمع‌کنندگان برخورد شد. نمی‌دانیم کجای خواسته ما نابجاست که اینطور با ما برخورد می‌کنند»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو