جریمه ۱۰ هزار پوندی در کمین راننده های انگلیسی که با گربه‌ها تصادف کنند

منبع: روزیاتو

127

1400/7/14

17:10


جریمه ۱۰ هزار پوندی در کمین راننده های انگلیسی که با گربه‌ها تصادف کنند

جریمه ۱۰ هزار پوندی در کمین راننده های انگلیسی که با گربه‌ها تصادف کنند

با تغییر قانون، حالا راننده های جزیره ی «جرزی» در انگلیس در صورت زیر گرفتن یک گربه و توقف نکردن، متحمل جریمه ی ۱۰ هزار پوندی خواهند شد. بدین ترتیب این جزیره، تبدیل به اولین قسمت از جزایر بریتانیا می شود که رانندگان را وادار می کند که تصادف با حیوانات را گزارش کنند.

به گزارش دیلی میل، این تغییر که در قانون ترافیک جاده ای اعمال خواهد شد، راننده را ملزم می کند که در صورت تصادف با گربه، یا صاحب حیوان یا «جامعه ی پیشگیری از ظلم به حیوانات» و یا پلیس را خبر کند.

اگر راننده این کار را نکند تا مرز ۱۰ هزار پوند جریمه خواهد شد. این قانون در روز سه شنبه و در پی بحث و گفتگو بر سر پویشی آنلاین در مجلس قانون‌گذاری انگلیس به رای گذاشته و تصویب شد. این پویش را ۵ هزار نفر امضا کرده بودند.

جرمی ماسون

جرمی ماسون، معاون گروه «حقوق برابر برای گربه ها»، پس از این رأی گیری گفت: «کار کردن با گروه “حقوق برابر برای گربه ها” برای من باعث مسرت است و جرزی در زمینه ی تصویب چنین قوانینی همواره پیشتاز بوده است. این تغییر قوانین به خاطر رفاه حال حیوانات اعمال شده و اگر بشود به گربه ها کمک پزشکی رساند قطعا جان های بیشتری نجات داده می شود.»

در این پویش چنین مرقوم شده بود: «برخی حیوانات که در تصادفات جاده ای دچار حادثه می شوند نیاز به این دارند که راننده پلیس را خبر کند؛ این شامل گربه ها نمی شود. احتمال این که گربه ها قربانی تصادفات رانندگی بشوند بیشتر است. ما مایلیم شاهد تغییر قانون باشیم تا از طریق رساندن آن ها به دامپزشک از آلام آن ها بکاهیم.»

بیشتر بخوانید:

زنی انگلیسی برای لاغر کردن گربه ۱۳ کیلویی‌اش مجبور شد به در یخچال قفل بزند

داستان «زشت ترین گربه تاریخ» که به باور بسیاری توسط شیطان تسخیر شده است

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو