کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک جایزه افتخاری دریافت کرد + عکس

منبع: ناز وب

118

1400/7/14

20:19


کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک جایزه افتخاری دریافت کرد + عکس

کیت وینسلت بازیگر فیلم تایتانیک جایزه افتخاری دریافت کرد + عکس

کیت وینسلت بازیگر انگلیسی تبار هالیوود با جایزه افتخاری مسیر اساطیر تقدیر شد.در این مراسم که روز گذشته 17 مارس در بلوار هالیوود برگزار شد، دو هزار و پانصد و بیستمین ستاره مسیر اساطیر به بازیگر زن فیلم «تایتانیک» اعطا شد.

شایلین وودی و «کتی بیتس» که در فیلم های «مسیر انقلاب» و «تایتانیک» او را همراهی کرده بودند، در این مراسم شرکت کردند.

وینسلت از بازیگرانی است که تجربه حضور در فیلمهای «تعطیلات»، «بچه های کوچک»، «اشعه جاودانه خورشید» و … بازی کرد. او برای بازی در فیلم (Reader) جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را بدست آورد.وینسلت از ۲۱ مارس با فیلم «روز کارگر» روی پرده می رود.

 

کیت وینسلت بازیگر زن فیلم تایتانیک است که در تصاویر زیر مشاهده می کنید. خانم کیت وینسلت متولد 5 اکتبر 1975 بازیگر و خواننده انگلیسی است. در فیلم جدیدی که کیت وینسلت بازی می کند، افراد مشهوری از جمله کایرا نایتلی، هلن میرن، ادوارد نورتن، جان هیل و مایکل پنا نیز حضور دارند و قرار است در ماه دسامبر به اکران برسد.

 

علاوه بر بازیگری، وینسلت گوینده و راوی برنامه‌های مستند و کتاب‌های کودکان هم بوده است. در سال 2000 برنده جایزه بهترین آلبوم شنیداری کودکان برای روایت به قصه‌گو گوش کن شد.

هم‌چنین او به‌عنوان خواننده در بعضی از موسیقی‌های متن فیلم به همکاری پرداخته است و در سال 2001 تک آهنگی به نام «چه می‌شد اگر» (برگرفته از موسیقی متن سرود کریسمس ساخته 2001) منتشر کرد که در میان تک آهنگ‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرد. وینسلت قبلاً از جیم تریپلتون و سام مندس طلاق گرفته و هم اکنون با ند راک اند رول ازدواج کرده است.

 

کیت الیزابت وینسلت (به انگلیسی: Kate Elizabeth Winslet) با تلفظ صحیح وینزلت (زادهٔ پنجم اکتبر سال 1975 میلادی، برکشیر) بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است.

او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.

وی هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال 2012 میلادی به صورت افتخاری شده است.

 

او از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال 1991 کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلند که وینسلت در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (1994) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت.

او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم عقل و احساس (1995) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم تایتانیک به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد؛ تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد.

 

از سال 2000 به بعد بازی وینسلت برای فیلم‌هایی نظیر قلم‌پرها (2000)، آیریس (2001)، درخشش ابدی یک ذهن پاک (2004)، در جستجوی ناکجاآباد (2004)، بچه‌های کوچک (2006)، کتاب‌خوان (2008) و جاده انقلابی (2008) همواره نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده است.

عملکرد او در فیلم‌هایش باعث شد که دیوید ادلستین، منتقد مجله نیویورک از او به‌عنوان «بهترین بازیگر انگلیسی‌زبان نسل خود» یاد کند.

او در سال 2008 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم کتاب‌خوان و در سال 2011 برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال‌کوتاه میلدرد پیرس برای بازی در نقش میلدرد پیرس شده است.

هم‌چنین بزرگترین موفقیت حرفه‌ای–تجاری وی، فیلم کمدی رمانتیک تعطیلات (2006)، انیمشین بر آب رفته (2006) و فیلم علمی تخیلی سنت‌شکن (2014) و فیلم جدید او Collateral Beauty 2016 بوده‌اند.

 

کیت وینسلت در نمایی از فیلمبرداری فیلم جدیدش وانمود می کند چنان عاشق کلم است و در حال جویدن دسته بزرگی از این سبزیجات خام است.

به گزارش نازوب این ستاره 40 ساله، روز چهارشنبه در سر فیلم برداری فیلم جدید خود به نام Collateral Beauty در فروشگاه مزرعه داران در نیویورک سیتی مشاهده شد. کیت وینسلت یک پالتوی پشمی کرم رنگ شیک به تن دارد و در کنار او همکار بازیگرش انریکه مورسیانو حضور دارد که به نظر می رسد نقش مقابل وی را بازی می کند.

 

مطالب مرتبط :

این زن 45 میلیون خرج کرد تا شبیه کیت وینسلت شود!

زیباترین عکس های کیت وینسلت در کریسمس 2014

بیوگرافی جدید نیکلاس کیم، 5 همسر و مادر رقصنده ی او + تصاویر


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو