مدل کابینت های صورتی و ایده هایی برای ست کردن رنگ صورتی در آشپزخانه

مدل کابینت های صورتی و ایده هایی برای ست کردن رنگ صورتی در آشپزخانه


منبع: دکوراسیون

235

1400/7/14

23:32


مدل کابینت صورتی

صورتی از آن دسته از رنگ هایی می باشد که اغلب افراد تمایلی به استفاده از آن در دکوراسیون داخلی منزل خود ندارند زیرا تصور می کنند که این رنگ کودکانه و جلف می باشد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید از رنگ صورتی در قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت صورتی با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کابینت صورتی با طرح های متنوع

صورتی در انواع طیف های مختلف روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ کابینتها را با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه از بین طیف های مختلف صورتی انتخاب نمایید همچنین این رنگ کابینت زیبایی و جذابیت خاصی را به طراحی داخلی آشپزخانه می بخشد.

مدل کابینت صورتی

کهن استیل

طرح های کابینت صورتی آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه در انواع مدل های کابینت مدرن و کابینت کلاسیک و … موجود می باشند و بهتر است شما بعد از انتخاب سبک کابینت آشپزخانه برای انتخاب رنگ آن نیز تصمیم گیری نمایید.

اگر تمایل دارید کابینت آشپزخانه را صورتی انتخاب نمایید بهتر است برای آشپزخانه با فضای کوچک از کابینت ها با رنگ صورتی روشن استفاده نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فضای آشپزخانه بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. کابینت صورتی تیره نیز برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ و متوسط انتخابی مناسب می باشند.

برای ساخت کابینت با این رنگ از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و هایگلاس و چوب و … استفاده می شود که کابینت های چوبی دارای کیفیت بالا و هزینه زیادی هستند و کابینت های ام دی اف و هایگلاس نیز برای آشپزخانه ها با دکوراسیون ساده و مدرن انتخابی مناسب به شمار می روند.

کابینت مدرن صورتی

مدل کابینت صورتی و سفید

کابینت شیک صورتی

کابینت زیبا صورتی

کابینت صورتی خاص

کابینت صورتی مدرن

مدل کابینت صورتی تیره

کابینت زیبا صورتی

مدل کابینت صورتی خاص و زیبا

اجرای دکوراسیون داخلی

توجه داشته باشید برای اینکه لطافت بیش از حد رنگ صورتی را خنثی نمایید می توانید از رنگ هایی نظیر طوسی و خاکستری و سفید و … در کنار این رنگ استفاده نمایید. طوسی و صورتی اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند توازن شیکی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کنند و علاوه بر این هر چقدر از شدت رنگ صورتی کم شود این رنگ متفاوت تر به نظر می رسد.

از رنگ های مشکی و سبز و یاسی و گلبهی نیز می توانید در کنار رنگ صورتی اسنفاده نمایید و فضایی کلاسیک و ساده ای را در فضای آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

در صورت تمایل می توانید رنگ کابینت های بالایی آشپزخانه را از بین رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی و … انتخاب نمایید همچنین رنگ کابینت های پایینی را می توانید از بین طیف های مختلف رنگ صورتی انتخاب نمایید در برخی از طرح ها نیز رنگ کابینت ها به صورت یک در میان متفاوت با یکدیگر می باشند که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و با نصب آن ها می توانید تغییرات مثبتی را در فضای آشپزخانه منزل تان انتخاب کنید.

 

کابینت صورتی جذاب

کابینت صورتی مدرن

کابینت صورتی و سفید آشپزخانه

کابینت صورتی روشن

کابینت صورتی زیبا و خاص

کابینت صورتی خاص

مدل کابینت صورتی روشن

کابینت صورتی و سفید برای آشپزخانه

مدل کابینت صورتی خاص و متفاوت

کابینت صورتی روشن

در این مطلب تصاویری از طرح های کابینت صورتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو