عکس واستون آوردم از کراش پسرای وطن

عکس واستون آوردم از کراش پسرای وطن


منبع: برترین ها

133

1400/7/15

06:52


این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

برترین‌ها: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

جدیدترین عکس جو جوناس و همسرش سوفی ترنر در حال پیاده‌روی. گویا دخترشان، ویلا هم در خانه و کنار پرستار است. برادران جوناس این روز‌ها مشغول برگزاری تور جهانیشان هستند که تا الان بلیط‌هایش به فروش رسیده است.

چهره


فتوشوت جدید ویل اسمیت برای شماره جدید مجله جی‌کیو. ویل در مصاحبه با این مجله گفته که همسرش جیدا هیچ‌وقت به ازدواج عادی و تک‌همسری معتقد نبوده است و حالا هر دو به هم آزادی داده‌اند و ازدواج برایشان به معنی زندان نیست! و این آزادی دادن به یکدیگر از نظر من معنای واقعی عشق است. این زوج در سال ۱۹۹۷ ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های جیلو و ویلو دارند.

چهره


شکیرا این عکس به همراه سگش و تعدادی عکس دیگر از پسرش با سگش را به مناسبت روز جهانی حیوانات منتشر کرد.

چهره


فتوشوت جدید جنیفر لوپز برای کالکشن جدید برند coach.

چهره


بیلی ایلیش و برادرش فینیاس در حال خوش و بش با کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی، در مراسم فرش قرمز بزرگ فیلم جدید جیمز باند در لندن.

چهره


این هم نمایی از پشت پیراهن کیت میدلتون در این مراسم که از برند jenny packham تهیه شده بود. کیت میدلتون همراه با پرنس ویلیام و پرنس چارلز و همسرش کامیلا در این مراسم شرکت کردند.

چهره


جیسون موموآ هم به همراه دخترش لولا و پسرش ناکوآ و دیگر دوستان در مراسم اکران فیلم جدید جیمز باند در لندن شرکت کردند. در سال آینده چندین فیلم جدید از جیسون موموآ اکران خواهد شد.

چهره


اوه جابز، دختر استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل که در سال ۲۰۱۱ بر اثر سرطان درگذشت، در کت‌واک برند coperni در هفته مد پاریس.

چهره


آنجلینا جولی و دختر بزرگش زاهارا در مهمانی قدرت زنان که توسط مجله Variety برگزار شده بود.

چهره


هلن میرن بازیگر خوش‌پوش ۷۶ساله در کت‌واک برند Loreal در هفته مد پاریس.

چهره


امینم، رپر معروف به تازگی با حضور در رستوران جدیدش به نام Mom’s spaghetti در دیترویت، طرفدارانش را سورپرایز کرد. آهنگ جدید این خواننده با قسمت دوم فیلم Venom منتشر شده است.

چهره


جدیدترین عکس متیو پری، بازیگر محبوب سریال پرطرفدار فرندز در لس‌آنجلس. متیو در این سال‌ها به شدت درگیر اعتیاد شده است و همچنین از افسردگی هم رنج می‌برد. پس از پخش برنامه دورهمی بازیگران سریال فرندز هم تعداد زیادی از طرفدارانش برای او ابراز نگرانی کردند!

چهره


ربل ویلسون به تازگی عکس و فیلم‌هایی از استایل خود منتشر کرده است که به دلیل اندام متناسبش بسیار مورد تشویق هوادارانش قرار گرفته است. او چند روز پیش در یک میهمانی شرکت کرده بود و با پخش شدن عکس‌هایش توجه همه را به خود جلب کرد و برای کاهش وزنش مورد تحسین قرار گرفت.

چهره


امبر هرد این عکس را از فشن شوی برند Loreal در هفته مد پاریس به اشتراک گذاشت. او یکی از مدل‌های اصلی این برند آرایشی است.

چهره


خیلی وقت بود که از شارلیز ترون عکسی در مطلبمان نیاورده بودیم. طرفداران این بازیگر محبوب بشتابید که این عکس بسیار داغ و تازه از او در ایونت تماشای مسابقه چوگان در کالیفرنیا است.

چهره


ونتورت میلر، بازیگر نقش مایکل اسکافیلد در سریال فرار از زندان این عکس به ظاهر قدیمی از خود را منتشر کرد و نوشت: «اگر در حال دیدن این عکس هستید، سلامی دهید»!

چهره


پرنس هری و مگان مارکل در برنامه زنده‌ی «شهروند جهانی» مردم جهان را برای واکسن زدن علیه کرونا تشویق کردند

چهره


چند شب پیش کانیه وست و کیم کارداشیان همراه دوستانشان به رستورانی در کالیفرنیا رفته بودند و هنگام برگشت با هم در یک ماشین نشستند در حالی که کانیه وست رانندگی می‌کرد به نظر می‌رسد که واقعا روابطشان در حال بهتر شدن است و قرار است دوباره با هم باشند!

چهره


بروکلین بکهام و نامزدش نیکلا پلتز از میهمانان دعوت شده برای تماشای شوی ولنتینو در هفته مد پاریس بودند و بروکلین این عکس دونفره را از این مراسم در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

چهره


عکسی که دمی مور بازیگر و تهیه کننده در کنار دخترش اسکوت ویلیس در فشن‌شوی برند استلا مک‌کارتنی در هفته مد پاریس به اشتراک گذاشت.

چهره


لی جونگ جه، بازیگر نقش اول سریال Squid game با انتشار این عکس برای دوستانش روز خوبی را آرزو کرد. این سریال کره‌ای که به تازگی از نتفلیکس پخش شده است به پربیننده‌ترین سریال این پلتفرم تبدیل شده. طوری که مدیر عامل نتفلیکس اعلام کرده است که اگر این سریال با همین روند پیش برود به پربیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه تبدیل خواهد شد. اگر تا الان این سریال را ندیده‌اید به شدت پیشنهاد می‌شود که برای دیدنش وقت بگذارید

چهره


عکس جدید نامجون که احتمالا مربوط به نشست خبری اخیر گروه بی‌تی‌اس در سازمان ملل می‌شود.

چهره


به نظرتان انگشتان شین هیه بیش از اندازه از هم باز نشده‌اند؟!

چهره


ای یون وو با استایل دامادی و کت‌وشلوار پوست‌ماری...

چهره


عکس بسیار زیبای ابراهیم چلیکول و پسرش.

چهره


بولنت شاکراک، مجری و بازیگر ترک با انتشار این عکس از هازال کایا، تولد او را تبریک گفت و نوشت: «رفیقم، عزیزم، خواهرم و مادر فیکو تولدت مبارک. خیلی دوستت دارم.»

چهره


عکس جدیدی از آلینا بوز که از پشت صحنه‌ی کار جدیدش منتشر کرد.

چهره


کیوانچ تاتلیتوغ با انتشار این سلفی فوق نزدیک از چهره‌اش، به هوادارانش روزبه‌خیر گفت.

چهره


تصویری از آیشواریا رای، بازیگر مشهور هند در فشن‌شوی برند آرایشی Loreal در هفته مد پاریس.

چهره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو