چگونه می توان مخاطبین گوشی را از حافظه به سیم کارت انتقال داد؟

چگونه می توان مخاطبین گوشی را از حافظه به سیم کارت انتقال داد؟


منبع: بیتوته

95

1400/7/15

08:58


چگونه می توان مخاطبین گوشی را از حافظه به سیم کارت انتقال داد؟



انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت, برنامه انتقال مخاطبین به سیم کارت, انتقال مخاطبین به سیمکارت

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت با اهداف امنیتی انجام می شود

 

آموزش انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت 

مخاطبینی که در تلفن همراه قرار دارند، می توانند در مکان های گوناگونی ذخیره شوند که این مکان ها با در نظر گرفتن موارد مختلفی، با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک مزیت ها و معایب خود را دارند. برخی مواقع نیاز است که مخاطبین از منبع ذخیره سیم کارت، به حافظه تلفن هوشمند انتقال پیدا کنند. در ادامه ی این مطلب، به شما می آموزیم چگونه می توانید مخاطبین را از سیم کارت به حافظه گوشی انتقال دهید.

محل های ذخیره سازی مخاطبین

 

انتقال مخاطبین از حافظه گوشی, انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت, انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

عدم ذخیره نام کامل در سیم کارت از معایب ذخیره ی مخاطبین در سیم کارت است

 

به طور کلی، می توان مخاطبین تلفن همراه را در بخش های مختلفی ذخیره سازی کرد و در برخی از مواقع، نیاز است که مخاطبین از یک بخش به بخش دیگر انتقال داده شوند. این محل های ذخیره سازی، مزایا و معایب خودشان را دارند و ممکن است بسته به نیاز فرد، یکی از این بخش ها مورد استفاده فرد قرار بگیرد.

در ادامه مطلب، به معرفی و بررسی برخی از محل های ذخیره سازی مخاطبین خواهیم پرداخت.

 

سیم کارت

 

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت, انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت, آموزش تصویری انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

ذخیره شدن مخاطبین در سیم کارت باعث می شود مخاطبین را از قبل ذخیره داشته باشید

 

سیم کارت، یکی از محل های ذخیره سازی مخاطبین است. سیم کارت ها، ممکن است که فضای زیادی برای ذخیره سازی مخاطبین نداشته باشند. به این دلیل، برای نام گذاری برخی از مخاطبین، شما نمی توانید نام کامل او را وارد کنید. این مورد، یکی از مهم ترین معایب ذخیره سازی مخاطبین در سیم کارت است. 

 

از طرفی دیگر، ذخیره سازی مخاطبین در سیم کارت، به کاربر این امکان را می دهد که هر گاه خواست از سیم کارت خود در دستگاه دیگری استفاده کند، مخاطبین خود را از قبل به صورت ذخیره داشته باشد.

 

حافظه گوشی

یکی  دیگر از محل های ذخیره سازی مخاطبین، حافظه گوشی است. در حافظه گوشی، برای نامگذاری مخاطبین، محدودیتی وجود ندارد و می توانید از نام های کامل و طولانی استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه کرد که در صورت ذخیره سازی مخاطبین در تلفن همراه، با گذاشتن سیم کارت در دستگاهی دیگر، مخاطبین شما در آن دستگاه نمایش داده نمی شوند.

 

حافظه رم

 

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت, انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

مخاطبین را در حافظه ی رم نیز می توانید ذخیره کنید

 

حافظه رم، مانند حافظه تلفن همراه عمل می کند و محدودیت های سیم کارت را در نامگذاری مخاطبین ندارد، اما می تواند به تلفن های دیگری منتقل شود و مخاطبین را در آن نمایش دهد. به این ترتیب، ذخیره مخاطبین در حافظه رم، به عنوان یک روش ایمن شناخته نمی شود.

 

اکانت گوگل

شما می توانید مخاطبین خودتان را در اکانت گوگل ذخیره کنید. در این حالت، هر دستگاهی که به اکانت گوگل شما دسترسی داشته باشد، می تواند مخاطبین شما را مشاهده کند. 

 

نحوه انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت

در برخی از موارد، افرادی که مخاطبین خودشان را در حافظه ی گوشی ذخیره کرده اند، نیاز دارند که مخاطبین خودشان را به سیم کارت انتقال دهند. برای مثال، هنگامی که یک فرد گوشی جدیدی می خرد، برای اینکه مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی قبلی خود را به گوشی جدید انتقال دهد، نیاز دارد که مخاطبینش را به سیم کارت انتقال دهد.

 

برای انتقال مخاطبین از حافظه تلفن همراه به سیم کارت، مراحل زیر را دنبال کنید:

• ابتدا باید وارد لیست مخاطبین خود شوید. میان برنامه مربوط به این لیست، به نام مخاطبین یا Contacts مشاهده می شود.

 

انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت, برنامه انتقال مخاطبین به سیم کارت, انتقال مخاطبین به سیمکارت

برای انتقال مخاطبین از حافظه به سیم کارت از قسمت مدیریت مخاطبین اقدام کنید

 

• پس از ورود به لیست مخاطبین، برای انتقال مخاطبین خود از هر بخشی به بخش دیگر، باید وارد تنظیمات لیست مخاطبین خود شوید. برای این کار، آیکون سه نقطه و یا سه خط را در بالای مخاطبین خود انتخاب کنید.

 

• با انتخاب گزینه سه نقطه و یا سه خط، کشوی مربوط به تنظیمات لیست مخاطبین نمایش داده می شود. گزینه های مختلفی در این بخش وجود دارند که هر کدام از آنها کاربرد خاص خودشان را دارند. گزینه Manage contacts را انتخاب کنید.

 

انتقال مخاطبین از طریق سیم کارت, انتقال مخاطبین از حافظه گوشی, انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت

انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت در مواقع خریداری یک موبایل جدید کاربرد دارد

 

• پس از انتخاب گزینه Manage contacts، وارد بخش مدیریت مخاطبان گوشی خود می شوید. گزینه های مختلفی در این بخش وجود دارند که با استفاده از آنها، می توانید مخاطبین خود را مدیریت کنید، برخی از مخاطبین را وارد کنید و ... . برای انتقال مخاطبین گزینه Move contacts را انتخاب کنید.

 

• با ورود به بخش Move contacts، شما می توانید مخاطبین خود را از یک بخش ذخیره سازی، به یخش دیگری انتقال دهید. گزینه هایی که در این بخش به شما نمایش داده می شوند، تمام گزینه های ممکن برای انتقال هستند. شما در ابتدا باید محل مبدأ انتقال مخاطبین خود را انتخاب کنید. در نتیجه، گزینه Phone را انتخاب کنید.

 

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت, انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت, آموزش تصویری انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

در هنگام ذخیره ی مخاطبان در سیم کارت کارکترهای اضافی اسم حذف خواهند شد

 

• با انتخاب گزینه Phone، مخاطبینی که در حافظه گوشی شما وجود دارند، برای انتقال به یک بخش دیگر انتخاب می شوند. شما می توانید در این بخش، مخاطبینی را که می خواهید به سیم کارت خود انتقال دهید را انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید تمام مخاطبین خود را از حافظه گوشی به سیم کارت انتقال دهید، چک باکس All را در سمت بالای صفحه انتخاب کرده و گزینه Done را در پایین صفحه انتخاب کنید.

 

• پس از انتخاب کردن مخاطبین حافظه تلفن همراه خود برای انتقال به سیم کارت خود، دوباره به لیست بخش هایی که می توانید مخاطبین را در آنها ذخیره کنید بر می گردید. در این بخش، در صورتی که یک سیم کارت دارید، گزینه SIM 1 و در صورتی که دو سیم کارته هستید، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

انتقال مخاطبین گوشی از حافظه به سیم کارت, انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت, آموزش تصویری انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

برای انتقال مخاطبین از حافظه به سیم کارت گزینه ی move contact زا بزنید

 

• یک پیام اخطار نمایش داده می شود. در این پیام اخطار، به این نکته اشاره شده است که فضای ذخیره سازی سیم کارت، اندک است و ممکن است که کارکتر های اضافی نام مخاطبان نیز حذف شود. از طرفی دیگر، سیم کارت ها، امکان ذخیره سازی اطلاعات جانبی مخاطبان را ندارند. در نتیجه، اگر با این شرایط موافق هستید، گزینه Continue را انتخاب کنید.

 

• پس از انتخاب گزینه Continue، برای انتقال نهایی مخاطبین خود از حافظه گوشی به سیم کارت، گزینه Move را انتخاب کنید.

 

با انجام مراحل بالا، شما مخاطبین موجود در حافظه تلفن همراه خود را به سیم کارت خودتان منتقل می کنید. افرادی که مخاطبین زیادی دارند، ممکن است که نیاز باشد تا یک مدت کوتاه صبر کنند تا مخاطبین آنها منتقل شوند. 

با روشی که به شما آموزش داده شد، می توانید مخاطبین خود را از هر منبع ذخیره ای، به منبع ذخیره دیگری منتقل کنید. 

 

کاربرد انتقال مخاطبین حافظه گوشی به سیم کارت

هنگامی که مخاطبین تلفن همراه، در حافظه گوشی ذخیره می شوند، به این معنی است که اطلاعات مربوط به آنها، در سیم کارت وجود ندارد و سیم کارت، اطلاعات را از حافظه گوشی می خواند و تماس را برقرار می کند. افرادی که می خواهند گوشی جدیدی خریداری کنند، در این حالت نمی توانند مخاطبین خود را به گوشی جدید خود منتقل کنند، مگر اینکه مخاطبین را در حافظه سیم کارت خود ذخیره کنند.

 

آیا روش جایگزینی برای انتقال مخاطبین گوشی وجود دارد؟

اگر می خواهید که مخاطبین خود را به گوشی دیگری انتقال دهید، می توانید از روش های دیگری نیز استفاده کنید. برای مثال، انتقال مخاطبین به حساب گوگل، می تواند سبب انتقال مخاطبین به سایر دستگاه هایی شود که به همان حساب گوگل متصل هستند. در نتیجه، نام مخاطبان نیز دچار تغییر نخواهد شد و حتی می توانید به مخاطبین خود در دستگاه های دیگر نیز دسترسی داشته باشید. 

 

سخن پایانی

انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت، می تواند به دلایل گوناگونی صورت بگیرد. نکته ای که باید به آن توجه کرد، امنیت مخاطبان و لو نرفتن اطلاعات آنها است. در نتیجه، اگر می خواهید که گوشی خود را به شخص دیگری بدهید، چک کنید که مخاطبین شما دیگر در آن دستگاه وجود ندارند، و یا اینکه آن دستگاه به حساب گوگل و یا سایر حساب های شما متصل نیست.

 

گرداوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو