نمایشگر ROG Swift 360Hz ایسوس میزبان مسابقات جهانی Dota 2 Ti10 شد

منبع: فوت و فن

152

1400/7/15

09:41


نمایشگر ROG Swift 360Hz ایسوس میزبان مسابقات جهانی Dota 2 Ti10 شد

ایسوس، برند اول گیمینگ در دنیا و همچنین بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد و کارت گرافیک، امسال نیز میزبان حرفه‌ای ترین سطح از ورزش‌های الکترونیک شد. این برند تایوانی سال‌ها است که در مسابقات حرفه‌ای هر رشته از بازی های محبوب در دنیا اسپانسر می شود و محصولات آن از سمت گیمرهای حرفه‌ای انتخاب می شوند تا نهایت قدرت خود را در این مسابقات به نمایش بگذارند. امسال نیز، باهوش‌ترین و بهترین هیروهای بازیکنان Ti10 در رشته Dota 2 در نمایشگر ۳۶۰ هرتزی ایسوس نمایش داده می شوند.

طبق منابع معتبر که اخبار مسابقات Dota 2 در هر فصل را منتشر می کنند، بازیکنان حرفه ای امسال نیز از نمایشگرهای ایسوس استفاده می کنند. چرا که جایزه بزرگ ۴۰ میلیون دلاری امسال تنها بهترین تجهیزات را برای برنده شدن می طلبد. در نسل قبل ایسوس با مانیتورهای ۲۴۰ هرتزی میزبان این مسابقات شده بود اما امسال مانیتورهایی ۵۰ درصد سریعتر، با عث می شوند لحظه به لحظه جزئیات بازی را بازیکنان به چشم ببنند.

اگر این میزان از نرخ بروزرسانی نمایشگر ROG Swift 360Hz برای شما به اندازه کافی جذاب نبوده است باید به ویژگی NVIDIA G-SYNC Variable Overdrive اشاره کرد. این ویژگی به بازیکنان حرفه ای این تضمین را می دهد که در هر نرخ از فریم تصویر زمان پاسخ دهی در کمترین حالت ممکن باشد و هیچ وقت وقفه ای برای نمایش حتی یک فریم بوجود نیاید. در کنار این موضوع، G-Sync در این نمایشگر نیز باعث می شود بدون هیچ گونه شکستگی تصویر، لحظه به لحظه این مسابقه حساس و مهم سپری شود. همچنین شما نیز اگر دنبال کننده و علاقه مند به بازی Dota 2 هستید، می توانید با حدس زدن تیم برنده، صاحب یک نمایشگر PG259QNR بشوید؛ همانطور که در حساب کاربری توییتر ASUS ROG مشاهده کردید، این جایزه در سطح جهانی اهدا می شود. شما نیز می توانید تا روز ۱۲ اکتبر نام تیم مورد نظر خود را اعلام کنید.

این نمایشگر ایسوس در CES 2020 به عنوان سریعترین نمایشگر دنیا معرفی شد. ROG Swift 360HZ ایسوس از یک پنل ۲۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p برخوردار است. این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند G-Sync و Overdrive نیز پشتیبانی می کند که به آن نیز اشاره کردیم. همچنین زمان تاخیر این مدل تنها به یک میلی ثانیه (GTG)  می رسد. از دیگر ویژگی های این مانیتور می توان به نرخ کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پنل IPS پرسرعت و با کیفیت آن پرداخت.

نورپردازی RGB پشت این مانیتور جلوه‌ای خاص را برای بازیکنان فراهم می کند که می توان آن را از طریق Aura Sync با نورپردازی دیگر قطعات ایسوس هماهنگ و یکی کرد. افزون بر این برای کاهش فضای سیم ها یک محفظه برای عبور تمامی کابل های مانیتور و تجهیزات جانبی وجود دارد تا گیمرها حین بازی به هیچ عنوان دقت خود را از دست ندهند. برای خنک سازی نیز ایسوس از هیت سینک هایی بزرگ تر استفاده کرده که این نمایشگر را نسبت به نسل قبل تا ۱۲ درصد خنک تر می کند و برای خروج هوای گرم نیز شش محفظه در قسمت های بالا و پایین مانیتور وجود دارد.

یکی از رایج ترین مشکلات گیمرها حین بازی کردن تار دیده شدن اجسام و یا بازیکنان حریف در زمانی است که آنها به سرعت در حال حرکت هستند. این موضوع می توان زمان رخ بدهد که هیرو دشمن بسیار سریع جا به جا می شود، و یا مهم تر زمانی که در یک بازی FPS دشمن با سرعت حرکت کند و شما دقت کافی برای تیز اندازی نداشته باشید. در این حین، Ultra Low Motion Blur در این نمایشگر ایسوس باعث می شود تار شدن در این لحظه تا حداقل ممکن کم شود. ویژگی HDR نیز باعث می شود تا تصویری پویا، شفاف و با کیفیت نمایش داده شوند که فریم به فریم آنها از گستره فوق العاده از تیره تا روشن ترین رنگ ها را به صورت شفاف دارند.

در نهایت Game Plus که به عنوان ویژگی انحصاری ایسوس برای نمایشگرهای گیمینگ این برند شناخته می شود، می تواند باعث شود بازیکنان همیشه یک قدم از حریفان خود جلوتر باشند. این ویژگی شامل تنظیم رنگ بر اساس سبک بازی، نمایش نرخ FPS در لحظه و همچنین نمایش نشانگر اسلحه (Crosshair) با چندین حالت متفاوت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو