نجات زن آسیب‌دیده در کوه پس از ۱۳ساعت

منبع: برترین ها

50

1400/7/15

11:44


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پس از ۱۳ ساعت تلاش نیروهای امدادی، زن گرفتار و آسیب دیده در ارتفاعات منطقه دره کهنو ماهان نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پس از ۱۳ ساعت تلاش نیروهای امدادی، زن گرفتار و آسیب دیده در ارتفاعات منطقه دره کهنو ماهان نجات یافت.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر کرمان، مبنی بر مصدومیت یک زن کوهنورد در ارتفاعات منطقه دره کهنو بخش ماهان، نیروهای امدادی این جمعیت بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح با اشاره به اعزام نیروهای امدادی این جمعیت در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه به محل حادثه افزود: با توجه به جراحت و مصدومیت فرد آسیب دیده و مسیر طولانی و صعب العبور بودن منطقه کوهستانی بخش کهنو ماهان، این عملیات پس از ۱۳ تلاش بی وقفه در ساعت ۵ بامداد روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه پایان یافت.

او با اشاره به صعود ۴ کوهنورد زن به منطقه کوهستانی ماهان بیان کرد: یکی از کوهنوردان در اثر پرت شدن از ارتفاعات دچار آسیب دیدگی در ناحیه کمر و پا شد.

او تصریح کرد: نیروهای امدادی فرد آسیب دیده را پس از تثبت و درمان سرپایی به دامنه کوه انتقال و به نیروهای فوریت‌های پزشکی اورژانس تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات، ۱۵ نیروی امدادی در قالب ۴ تیم امدادونجات کوهستان و پشتیبانی از پایگاه‌های کوهستان صاحب الزمان، مهران، مرکز کرمان و ماهان به کار گرفته شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو