گالری گردی در نیمه دوم مهر 1400/ از جامه‌دران احمید وکیلی تا بازتاب مهین منفرد

گالری گردی در نیمه دوم مهر 1400/ از جامه‌دران احمید وکیلی تا بازتاب مهین منفرد


منبع: ایران آرت

86

1400/7/15

12:57


تعدادی از گالری‌های تهران از جمله گالری شیرین، نگارخانه نگر، گالری اثر، گالری عصر و... در سومین هفته مهرماه نمایشگاه‌هایی را برپا کرده‌اند.

ایران آرت: با روند نزولی آمار مرگ و میر و مبتلایان به کرونا و سریع‌تر شدن روند واکسیناسیون، تعداد نمایشگاه‌های هنری که افتتاح می‌شوند و یا در حال برگزاری هستند نیز رو به افزایش است.

در ادامه این گزارش که توسط ایسنا تهیه شده، نمایشگاه‌هایی که در روزهای آتی در گالری‌های تهران به تماشا خواهد بود مرور شده است.
 

لابراتوار بالتوس

نمایشگاه انفرادی «لابراتوار بالتوس» که به نمایش آثار صادق فضل اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا بیستم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

 



در جست و جوی فضای گمشده

«در جست و جوی فضای گمشده» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی هادی علیجانی است. این نمایشگاه که در گالری اثر به نشانی خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک۱۶ در حال برگزاری است، تا بیست و نهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه پذیرای بازدیدکنندگان است. 

 



رایپاروگرافی

نمایشگاه گروهی «رایپاروگرافی» که به نمایش آثار هنرمندانی مثل امیر حسین اسماعیلی، یاسمن خالقی، سامان ربیعی، مصطفی هامانی و سمانه مطلبی اختصاص دارد، توسط حسین شیراحمدی گردآوری شده است. این نمایشگاه که در گالری نیان به نشانی میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی و رمز آبادی، بن بست ابهری در حال برگزاری است، تا بیست و سوم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۳۹۷۶

 

نگانتروپی

نمایشگاه انفرادی «نگانتروپی» که به نمایش آثار ساناز علوی اختصاص دارد، در گالری اعتماد به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که همه روزه به جز روزهای دوشنبه پذیرای بازدیدکنندگان است، تا بیست و هفتم مهر ماه ادامه دارد.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۲۱۲۷۱
 



هویت چهل تکه

«هویت چهل تکه» نمایشگاه انفرادی الهام عظیمی است. این نمایشگاه که در گالری موسسه هوم به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فضایی، مجتمع سام سنتر در حال برگزاری است، تا شانزدهم مهر ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۶۹۴۲۵

 



شرایط ناپایدار

«شرایط ناپایدار» نمایشگاه انفرادی نقاشی زینب موحد است. این نمایشگاه که در گالری شیرین به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم در حال برگزاری است، تا بیست و هفتم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹

 



جامه دران

«جامه دران» نمایشگاه انفرادی احمد وکیلی است. این نمایشگاه که در گالری عصر به نشانی میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز در حال برگزاری است، تا نوزدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
 



این بامداد من است

نمایشگاه انفرادی «این بامداد من است» که به نمایش آثار شقایق احمدیان اختصاص دارد، در گالری پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر در حال برگزاری است و تا شانزدهم مهر ماه ادامه دارد. این نمایشگاه همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵

سویه‌های دیگر تقدیر

نمایشگاه انفرادی «سویه‌های دیگر تقدیر» که به نمایش آثار ژاله اخلاقی اختصاص دارد، در گالری هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا بیست و یکم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۳۱۴۰۳
 



مجنون در جا غرق

«مجنون در جا غرق» نام نمایشگاه انفرادی محمد جعفر پاکروان است. این نمایشگاه که در گالری ثالث در حال برگزاری است، تا بیستم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۵۳۷۶



بازتاب

«بازتاب» نمایشگاه انفرادی نقاشی میهن منفرد است. این نمایشگاه که در نگارخانه نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴ در حال برگزاری است، تا بیست و هفتم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱



درون گوشت و استخوان

«درون گوشت و استخوان» نام نمایشگاه انفرادی مریم کوهستانی است. این نمایشگاه که در تالار این/جا در حال برگزاری است، تا بیست و سوم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۱۴۴


تحدید

نمایشگاه انفرادی «تحدید» که به نمایش آثار رضا عابدینی اختصاص دارد، در گالری +۲ به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک۸ در حال برگزاری است. این نمایشگاه تا سی‌ام مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴



اجتماع تنهایی 

«اجتماعی تنهایی» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی سایه منصور است. این نمایشگاه که در گالری شریف به نشانی میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده در حال برگزای است، تا بیستم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۲۴۹۳۰

آثار سلیم کرمی

همچنین آثار سلیم کرمی در گالری آوت سایدر اینن به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، کوچه فرخی به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه که تا شانزدهم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
 


 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو