منبع: دکوراسیون

171

1400/7/16

12:22


مدل کمد دیواری 2022 با طرح های شیک و جذاب

به دلیل کوچک شدن متراژ خانه ها امروزه استفاده از کمد دیواری گسترش پیدا کرده است و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود از بین طرح های متنوع کمدهای دیواری مدلی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد دیواری ۲۰۲۲ را پیش رو خواهید داشت که در صورت تمایل می توانید از آن ها ایده بگیرید و کمدی با طرح و رنگ جدید را برای منزل خود تهیه کنید.

۴۸ مدل کمد دیواری ۲۰۲۲ با طرح های خاص و شیک

با توجه به اینکه کمد دیواری فضای زیادی را اشغال می کند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ کمدهای دیواری حساسیت لازم را به خرج بدهید تا بتوانید تغییراتی مثبت را در طراحی داخلی منزل خود ایجاد کنید.

مدل کمد دیواری 2022 با طرح و رنگ زیبا

کهن استیل

طرح های کمد دیواری سال ۲۰۲۲

کمد دیواری نسبت به کمد های معمولی و عادی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در کیفیت طراحی داخلی منزل تاثیر بسزایی دارد همچنین این طرح کمدها برای افرادی که لوازمی زیاد دارند و فضای منزل شان کوچک است انتخابی مناسب به شمار می روند به همین بهتر است شما در زمان اجاره یا خرید منزل به وجود و کیفیت طرح کمد دیواری توجه داشته باشید و علاوه بر این در صورت بازسازی منزل تان کمد دیواری با طراحی کاربردی را برای نصب در اتاق خواب یا اتاق نشیمن و … انتخاب کنید.

برای ساخت کمد دیواری از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و هایگلاس و چوب و … استفاده می شود همچنین در طراحی برخی از کمدها برای ساخت بدنه از ترکیب شیشه و آینه با سایر متریال های ذکر شده استفاده می شود که کمد دیواری های آینه دار توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب می کنند زیرا باعث می شوند تا فضای اتاق بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

توجه به فضای داخلی کمد دیواری نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برای اینکه مدل کمد کاربردی تر باشد بهتر است کمدی را انتخاب نمایید که فضای داخلی آن دارای قفسه ها و طبقاتی مجزا است تا بتوانید همه وسایل مورد نیاز خود را در مکانی مناسب قرار بدهید.

در زمان انتخاب طرح کمد دیواری به دستگیره ها توجه کنید و کمدی را انتخاب نمایید که دستگیره های آن دارای شکل ظاهری مناسب هستند و علاوه بر این دستگیره ها باید بدرستی نصب شده باشند. در زمان انتخاب طرح کمد دیواری بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که دارای قفل است یا در صورت امکان بتوانید به آن قفل اضافه کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی

کمد دیواری ام دی اف و جذاب

طرح کمد دیواری در سال 2022

کمد دیواری ساده

مدل کمد دیواری براق و خاص 2022

طرح زیبا و ساده کمد دیواری 2022

مدل کمد دیواری ریلی و دو رنگ 2022

مدل کمد دیواری آینه دار

کمد دیواری طرح دار 2022

کمد دیواری شیک و طرح دار 2022

کمد دیواری دو رنگ و زیبا برای اتاق خواب های لوکس

مدل کمد دیواری 2022 شیک و دو رنگ

طرح های زیبا و متفاوت کمد دیواری

مدل کیف دیواری رنگ روشن و زیبا 2022

طرح های کمد دیواری آینه ای

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری 2022 قهوه ای و سفید

کمد دیواری خاص

مدل کمد دیواری جذاب 2022

کمد دیواری خاص

کمد دیواری شیک و خاص 2022

کمد دیواری رنگ روشن 2022

مدل زیبا و شیک کمد دیواری

مدل کمد دیواری بزرگ 2022

کمد دیواری براق و شیک

کمد دیواری قهوه ای و کرم

امروزه کمدهای دیواری به گونه ای طراحی می شوند که دارای سیستم روشنایی داخلی هستند و این سیستم روشنایی به شما این اجازه را می دهد که لوازم درون کمد را به راحتی مشاهده کنید.

کمد دیواری ها در انواع مدل های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری کلاسیک و کمد دیواری کشویی موجود می باشند که کمد دیواری ریلی یکی از محبوب ترین طرح ها است و درب این نوع کمد در چهارچوب خود کمد قرار دارد بنابراین نیازی نیست که شما فضای جلوی کمد را برای باز و بسته کردن درب کمد خالی نگه دارید.

کمد دیواری کلاسیک از انواع طرح هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز در حال استفاده و تولید می باشد و این کمدها اغلب ارتفاعی به اندازه ارتقاع خانه دارند و کاربرد اصلی آن ها برای آویزان کردن لباس و نگهداری رختخواب و انبار کردن وسایل با اندازه بزرگ می باشد همچنین برای باز و بسته کردن درب کمد نیز باید فضای زیادی در قسمت جلویی کمد دیواری خالی بماند. کمد دیواری کشویی اغلب در کنار کمد دیواری ریلی یا کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دارای ابعادی کوچک است.

کمد دیواری چوبی دارای ترکیب رنگی متنوعی نیست و رنگ آن از روشن ترین طیف رنگ چوب تا تیره ترین طیف رنگ چوب موجود می باشد ولی کمد دیواری ام دی اف دارای رنگ های متنوع تیره و روشن و خنثی می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و نور فضا و متراژ اتاق رنگی مناسب را برای کمد دیواری انتخاب کنید. اگر فضای اتاق خواب کوچک است و نور کمتری دارد بهتر است رنگ کمد دیواری را روشن انتخاب کنید تا فضا دلباز و بزرگ تر به نظر برسد.

 

مدل کمد دیواری مخصوص اتاق خواب 2022

کمد دیواری 2022 قهوه ای

کمد دیواری ریلی برای اتاق خواب

مدل کمد دیواری 2022 ام دی اف

طرح های کمد دیواری

کمد دیواری سفید و مشکی 2022

مدل کمد دیواری سفید 2022

مدل کمد دیواری هایگلاس

کمد دیواری قهوه ای تیره 2022

مدل کمد دیواری کرم 2022

کمد دیواری شیک 2022

مدل کمد دیواری 2022 رنگ تیره

مدل کمد دیواری 2022 قهوه ای و مشکی

کمد دیواری شیک

کمد دیواری سفید 2022

کمد دیواری 2022 قهوه ای و کرم

مدل کمد دیواری دو رنگ سال 2022

طرح کمد دیواری مدرن

طرح های کمد دیواری 2022

طرح کمد دیواری سال 2022

کمد دیواری قهوه ای

مدل کمد دیواری قهوه ای روشن 2022

طرح و رنگ کمد دیواری اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات قابل توجهی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می شود همچنین در صورتی که تمایل دارید برای سال جدید کمد منزل تان را تعویض کنید بهتر است از مدل هایی کمد دیواری ۲۰۲۲ الگوبرداری نمایید و کمدی با طراحی مناسب و کاربردی را برای فضای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو