ضبط و ویرایش تخصصی فایل های صوتی MOTU Digital Performer 11.02.89623

منبع: پی سی دی

76

1400/7/16

15:04


ضبط و ویرایش تخصصی فایل های صوتی MOTU Digital Performer 11.02.89623

یکی از کارهایی که کاربران بسیار تمایل دارند انجام دهند کارهای میکس و کار بر روی صدا می باشد ولی نرم افزارهای موجود برای این موضوع بسیار کم می باشد.برای این ساعت از سایت نرم افزار MOTU Digital Performer v8 را آماده کردیم.یک نرم افزار اختصاصی برای ضبط صدا ، ویرایش آن ، مدیریت بخش ها و میکس می باشد که گزینه ای مناسب برای استودیو خانگی می باشد.
این نرم افزار با امکانات خود به شما کمک می کند که صدا ها و یا موزیک های خود را به وسیله یک میکروفون ضبط کرده و پس از آن اقدام به ویرایش و میکس آن بکنید. از امکاناتی که می توان برای این برنامه نام برد سادگی محیط نرم افزار می باشد .
این نرم افزار قادر است که تمامی فایل های شما را دسته بندی و پس از آن اقدام به خروجی گرفتن با فرمت دلخواه شما را کند.سادگی محیط نرم افزار از ویژگی های مهم نرم افزار می باشد که بسیار کاربران را جذب خود می کند.همچنین شما می توانید فایل های تولید شده را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید.
از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت میکس چندین صدا همراه با افکت های جذاب می باشد. شما می توانید از میکروفون نیز صدا را ضبط کرده و با استفاده از این نرم افزار ادیت نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سرور سایت پی سی دی دانلود کنید.


دانلود

نیم بها

دانلود نسخه جدید

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی1GBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
 
راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه Keygen را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو