نماینده ضد فسادِ اوکراینی در تاکسی جان باخت

منبع: برترین ها

85

1400/7/16

22:27


یک قانونگذار جوان اوکراینی که در پرونده رسیدگی به فساد در پارلمان این کشور حضور داشت، روز جمعه ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در شهر کی‌یف، پایتخت این کشور به دلیل آن‌چه «سکته قلبی در تاکسی» خوانده شده جان خود را از دست داد.

یورو نیوز: یک قانونگذار جوان اوکراینی که در پرونده رسیدگی به فساد در پارلمان این کشور حضور داشت، روز جمعه ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در شهر کی‌یف، پایتخت این کشور به دلیل آن‌چه «سکته قلبی در تاکسی» خوانده شده جان خود را از دست داد.

آنتون پولیاکوف ۳۳ ساله متعلق به حزب «برای آینده» (منشعب از حزب حاکم «خدمتگزاران مردم») بود و در کمیته مبارزه با فساد پارلمان حضور داشت.

نماینده ضد فسادِ اوکراینی در تاکسی جان باخت

اختلاس و رشوه به صورت گسترده در دولت اوکراین وجود دارد و یکی از مواردی است که بر سر راه پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا و ناتو مانع ایجاد کرده است.

دادستانی کل اوکراین گفته است ماموران گشت پلیس تاکسی را به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی متوقف کرده بودند که آقای پولیاکوف را بیهوش در صندلی عقب پیدا کردند. مطابق اظهارات مقامات پلیس، تلاش پزشکان اورژانس برای احیای این نماینده جوان پارلمان ناموفق ماند و وی جان سپرد.

بنابر اظهارات نقل شده از راننده، آقای پولیاکوف در نزدیکی ایستگاه حمل و نقل عمومی در خارج از ناحیه مرکز شهر سوار شده و از احساس مریضی شکایت داشته است.

پلیس اوکراین می‌گوید مشغول تفتیش و بازرسی تاکسی است و راننده نیز تحت بازجویی قرار گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو