پسر حسین پناهی خطاب به رسول نجفیان: مواظب فکِت باش!

منبع: روزیاتو

95

1400/7/17

15:08


پسر حسین پناهی خطاب به رسول نجفیان: مواظب فکِت باش!

پسر حسین پناهی خطاب به رسول نجفیان: مواظب فکِت باش!

چندی قبل رسول نجفیان در برنامه «مهلا» و در پاسخ به درخواست مجری برای صحبت درباره ی حسین پناهی، چیزهایی در مورد او گفت که با واکنش تند سینا پناهی، پسر حسین پناهی مواجه شد. سینا پناهی در صفحه ی اینستاگرام خود به حرف های رسول نجفیان واکنش نشان داد و گفت که از حرف هایی که او زده «۱۰ درصدش راست بوده و ۹۰ درصد مابقی را از خودش درآورده.»

او در ادامه با ابراز ناراحتی از این که چرا در برنامه ای که راجع به چیز دیگری بوده، نجفیان درباره ی پدر او حرف زده، گفت: «او همیشه همین طور بوده. چند سال پیش هم به خاطر برخی مصاحبه هایش، به او گفتم مواظب فَکِت باش. ولی انگار باز موتورش گرم شده و دوباره شروع کرده!»

حسین پناهی

اما رسول نجفیان چه چیزی درباره حسین پناهیان گفته بود که تا این حد پسر او را خشمگین کرده است؟ نجفیان گفته بود که حسین پناهی «جنگ‌زده» بوده و به خاطر جنگ به همراه خانواده به تهران نقل مکان کرده بوده و همراه دو فرزندش در یک قبرستان زندگی می کرده است. و سفره شان را گاهی روی یکی از قبرها پهن می کرده و بعد از مدتی فردی که در آن قبر مدفون بوده به خواب همسر حسین پناهی می آید و می گوید: «مگر من میز ناهارخوری شما هستم!» و از آن ها می خواهد آن جا را ترک کنند.

پسر پناهی در واکنش به این حرف ها گفته که پدرش هرگز جنگ‌زده نبوده است و این ها داستان های هندی است که نجفیان از خودش درآورده! سینا پناهی در پایان حرف هایش نجفیان را تهدید می کند که در صورتی که بار دیگر در باره ی پدر او صحبت کند از او شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه ای از زندگی و کارنامه بازیگری ژان پل بلموندو ستاره موج نو سینمای فرانسه

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو