تزریق چربی به بدن، چه مراقبت هایی لازم است؟

منبع: نی نی بان

109

1400/7/17

15:49


سوال : چربی از کجا تهیه و به کجای بدن تزریق می‌شود؟ و راه‌های مراقبت آن چیست؟

پاسخ : اگر هر جای بدن چربی خوب و قابل استفاده داشته باشد میتوان آن را برداشت.
چربی به روش لیپوساکشن از ناحیه مورد نظر برداشته میشود و بعد از آماده سازی به ناحیه مورد نظر تزریق میشود.
بعد از تزریق به مراقبت های ویژه ای نیاز است ...

برای آگاهی بیشتر از تزریق چربی به بدن به سراغ دکتر نفیسه جوادی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر نفیسه جوادی یا دریافت نوبت از مطب دکتر نفیسه جوادی کلیک کنید.

تزریق چربی به بدن، چه مراقبت هایی لازم است؟

پوست صورت یکی از مهم ترین مواردی است که نقش زیادی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می کند. علاوه بر وجود چین و چروک ها بر روی پوست، از دست دادن حجم صورت نیز از موارد مهمی است که نگرانی خیلی از افراد را برانگیخته کرده است. در این حالت بر اثر افزایش سن صورت افراد لاغر و فرو رفته می شود لذا افراد به دنبال راه حلی موثر برای رفع این مشکل هستند. تزریق چربی یکی از شیوه های کار آمد برای بازیابی حجم عادی صورت است که نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

شیوه ی تزریق چربی

برای انجام این عمل بایستی سه مرحله را طی نمود . ابتدا چربی ها از یک قسمت بدن تخلیه می شوند سپس چربی های خارج شده تصفیه می شود و پس از آن به نقطه ی مورد نظر تزریق می شوند. برای انجام عمل تزریق چربی در صورت، فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و به بیهوشی نیازی نیست. درد حاصل از تزریق چربـی زیاد نیست و به طور معمول با استفاده از دارو های مسکن برطرف خواهد شد.

تزریق چربی به بدن

کاندیدای مناسب جهت تزریق چربی

با کمک تزریق چربـی می توان مواردی که بر اثر بالا رفتن سن یا از بین رفتن پوست به وجود آمده اند را رفع نمود. به عنوان مثال با کمک این روش می توان چین و چروک ها، خطوظ اخم و لبخند، لاغری صورت و سایر موارد را برطرف کرد. همچنین می توان با استفاده از تزریق چربی لب هایی که حجم خود را از دست داده اند را نیز حجیم و زیبا کرد. جراحت ها و فرورفتگی های ایجاد شده بر روی صورت را نیز می توان با استفاده از این روش برطرف ساخت. افرادی که با این موارد مواجه اند کاندیدای مناسبی جهت تزریق چربی به حساب می آیند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو