افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ

افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ


منبع: برترین ها

44

1400/7/17

18:50


اخیراً تصاویر رندری از یک گوشی هوشمند سامسونگ با نام Galaxy A13 5G به بیرون درز کرده که گفته می شود این دستگاه ارزان ترین گوشی 5G این غول فناوری کره ای خواهد بود.

فرارو: گزارش های مختلف نشان می دهد که سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی قرار است ارزان ترین تلفن هوشمند 5G خود، با نام Galaxy A13 5G را در آینده نزدیک معرفی کند اما اکنون و پیش از معرفی رسمی، تصاویر رندری در فضای اینترنت قرار گرفته که گفته می شود متعلق به این تلفن همراه اقتصادی سامسونگ است.

سامسونگ، مانند بسیاری از تولید کنندگان بزرگ دیگر، در تلاش است تا گوشی های 5G را با عرضه مدل های مقرون به صرفه به دست افراد بیشتری برساند. دنیای فناوری امروزی، بهره گیری از ارتباطات سریع تر را به امری لازم بدل کرده و در این میان فناوری ارتباطات 5G یکی از جدیدترین دستاوردهای انسان برای فراهم کردن زمینه این سرعت بالای ارتباطی است. این فناوری به ویژه در گوشی های هوشمند همراه، کاربرد وسیعی یافته اما به نوبه خود سبب افزایش قیمت این دستگاه ها نیز شده است. در چنین فضایی شرکت های سازنده تلاش دارند تا دستگاه هایی را روانه بازار کنند که هم برای تولید کنندگان و هم برای کاربران مقرون به صرفه باشند.

افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ

سامسونگ یکی از این تولید کنندگان است که با معرفی گوشی هوشمند Galaxy A13 5G می خواهد قدمی جدی در عرضه گوشی های مقرون به صرفه 5G بردارد. Galaxy A13 5G باید به عنوان جانشین Galaxy A12 در نوامبر 2020 معرفی شود اما پیش از این رونمایی رسمی، OnLeaks، افشا کننده سرشناس دنیای فناوری با همکاری وبسایت Zouton، تصاویر رندری از این گوشی را ارائه کرده که نشان می دهد سامسونگ برای این دستگاه جدید، از طراحی نوینی استفاده کرده است.

افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، گلکسی A13 5G دارای سه دوربین عقب است که یکی کمتر از گلکسی A12 است و دوربین های آن نیز روی هم چیده شده اند. جدا از اینکه سنسورها با پلی کربنات پشت گوشی هم تراز نیستند، در یک ماژول هم قرار نگرفته اند و به صورت جداگانه مکان یابی شده اند. این یک طراحی کاملاً متفاوت برای گوشی های اقتصادی سامسونگ به شمار می رود که ظاهری شیک به ویژه در مدل مشکی، به گوشی می بخشد. در جلو، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی FHD+ LCD با بریدگی برای دوربین جلو است. گزارش شده است که این گوشی دارای پردازنده Dimensity 700 5G خواهد بود و در نسخه های 4 و 6 گیگابایتی RAM با 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ

پیکربندی دوربین های عقب این گوشی با یک سنسور 50 مگاپیکسل f/2.0 به عنوان دوربین اصلی، به همراه یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل f/2.2 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل f/2.4 ارائه شده است. به گزارش فرارو، همچنین انتظار می رود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد و منبع خبر حتی از وجود شارژ سریع 25 واتی نیز نام می برد که تعجب آور است زیرا گوشی های ارزان قیمت سامسونگ معمولاً از مرز 15 وات برای شارژهای سریع عبور نمی کنند. شارژ از طریق پورت USB-C انجام می شود و در پایین دستگاه جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد.

افشای تصاویر ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ

گزارش شده است که Galaxy A13 5G ممکن است تا پایان سال عرضه شود اما تا ژانویه 2022 با قیمت اولیه 290 دلار در ایالات متحده برای خرید در دسترس نخواهد بود. همچنین گفته می شود که این گوشی جدید در گزینه های رنگی مشکی، آبی، قرمز، سفید در دسترس خواهد بود که توسط فروشگاه های مختلفی همچون آمازون، Target ، Costco و Sears به فروش خواهد رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو