اول؛ بازی بدون حضور ملی‌پوشان دو تیم برگزار شد. در نتیجه از پرسپولیس میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی غایب بودند و از سپاهان هم امید نورافکن و یاسین سلمانی در مسابقه حضور نداشتند. با این حال به نظر می‌رسد ترکیب ابتدایی در نظر گرفته شده از سوی یحیی گل‌محمدی، همان ترکیب اصلی بازی با الهلال خواهد بود که سه ملی‌پوش یاد شده به آن اضافه می‌شوند. قرمزها با این ارنج به مصاف سپاهان رفتند: حامد لک، فرشاد فرجی، جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، محمد شریفی، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر. به احتمال فراوان زوج خط دفاعی پرسپولیس را جلال و فرجی تشکیل خواهند داد و مدافعان چپ و راست هم تغییر نمی‌کنند. در خط میانی سرلک جای شریفی را خواهد گرفت، در پست وینگر چپ مهدی ترابی جانشین احسان پهلوان خواهد شد و در خط حمله هم وحید امیری به جای حامد پاکدل به میدان می‌رود.

دوم؛ نیمه اول بازی با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را آل‌کثیر به ثمر رساند و گل سپاهان را هم محمدرضا حسینی زد. در نیمه دوم اما سرخ‌پوشان دو بار دیگر توسط جلال حسینی و حامد پاکدل به گل رسیدند. گلزنی حسینی در نوع خودش بسیار جالب است. کاپیتان تمام‌نشدنی پرسپولیس که اواخر فصل گذشته نیمکت‌نشین شد و حتی شایعه خداحافظی‌اش سر زبان‌ها افتاد، نه‌تنها هنوز در میادین حاضر است، بلکه تازه به بحث گلزنی علاقه‌مند شده! او برابر استقلال تاجیکستان نمایش خوبی داشت و در دیدار با الهلال هم وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد.

سوم؛ چنان که گفتیم احتمالا برای بازی با الهلال، وحید امیری جانشین حامد پاکدل می‌شود و در نقش مهاجم سایه انجام وظیفه می‌کند. با این حال پاکدل با گلزنی در این بازی، نشان داد می‌شود روی او حساب کرد. نکته حائز اهمیت این است که او در بازی تدارکاتی با پیکان هم برای پرسپولیس گلزنی کرده بود. به این ترتیب مهدی عبدی بیش از پیش احساس خطر می‌کند و فضا در خط آتش سرخ‌پوشان رقابتی‌تر خواهد شد.