امروزه، بخش قابل توجهی از  هزینه‌های هر سازمان به مکالمه‌های درون و بیرون سازمان اختصاص می‌یابد. ظهور فناوری‌های جدید،گزینه‌های متعدد بسیاری برای انتخاب یک راهکار ارتباطی مناسب پیش روی سازمان‌ها قرار داده است که به کمک آن‌ها می‌توانند، به سادگی راهکارهای مناسب با کسب و کار را برای بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌ی تماس‌های تلفنی سازمان بیابند. 

شاید تا یک دهه پیش استفاده از سیستم‌های تلفنی مبتنی بر SIP Trunk چندان میان شرکت‌ها و سازمان‌ها مرسوم نبود و سازمان‌ها خود را ملزم به استفاده از این روش‌ها نمی‌دیدند. اما امروز همه‌ی سازمان‌ها می‌توانند با هزینه‌ای مقرون به صرفه بسترهای مورد نیاز برای استفاده از این خدمات را فراهم کنند و به سادگی از مزایای آن بهره‌مند شده و کیفیت ارتباط خود را بالاتر ببرند. اگر به دنبال یک روش جای‌گزین مناسب برا‌ی تلفن‌های معمولی در سازمان‌تان هستید، این مقاله در یک انتخاب ایده‌آل و به‌صرفه به به شما کمک خواهد کرد. 

چه گونه سرویس تلفنی با مناسب‌ترین ویژگی‌ها را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین سرویس تلفن سازمانی ابتدا باید ویژگی‌های یک راهکار مناسب آشنا شویم. 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس تلفن سازمانی مناسب

راه‌اندازی سریع، آسان و کم‌هزینه

سرویس‌های تلفن سازمانی بر پایه فناوری SIP Trunk به سادگی و با هزینه‌های اندک قابل راه‌اندازی در سازمان‌ها هستند. سازمان شما برای راه‌اندازی یک سرویس ارتباطی مبتنی بر اینترنت نباید مجبور به صرف زمان و هزینه‌ی نامتعارف شود. پس سرویس‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که در کم‌ترین زمان بهترین محصول را برای شما پیاده‌سازی کند. 

 انعطاف‌پذیری و امکان افزایش خطوط و شماره‌های تماس شرکت در کوتاه‌ترین زمان

در هر زمان ممکن است لازم باشد که شماره‌ی جدیدی را به خطوط تلفنی خود اضافه کنید. پس دقت کنید که سرویس دهنده‌ی شما چنین خدماتی را با بیشترین انعطاف ارایه کند. 

 امکان انتخاب شماره دلخواه 

سرویس‌دهنده‌ی مناسب باید حق انتخاب شماره دلخواه را برای شما در نظر بگیرد.

هزینه‌های پایین‌تر در انجام مکالمه‌ها

یکی از اصلی‌ترین اهداف یک سازمان برای تغییربستر خدمات ارتباطی، کاهش هزینه‌های سازمان است. پس لازم است در کنار حفظ کیفیت، هزینه‌ی مکالمه‌های شما نیز مقرون به صرفه باشد.

مشغول نشدن خطوط در تماس‌های هم‌زمان

سرویس‌های تلفن بر بسترIP امکان ورود چندین تماس هم‌زمان را فراهم می‌کنند. بنابراین در سازمان‌هایی که تعداد تماس‌های هم‌زمان مشتریان زیاد است، به دلیل مشغول نشدن خطوط، این ویژگی رضایت مشتریان شما را به دنبال خواهد داشت.

پشتیبانی ۲۴*۷ 

خدمات تلفن شاه‌راه ارتباطی سازمان شماست و سرویس‌دهنده‌ی شما باید در تمام ساعات شبانه‌روز و همه‌ی روزهای سال از این شاه‌راه مراقبت کند. در انتخاب شرکتی که به پشتیبانی سریس شما اهمیت بیشتری می‌دهد، دقت کنید.

در حال حاضر تعدادی از اپراتورهای FCP که موفق به دریافت مجوز برای ارایه خدمات تلفن بر بستر اینترنت شده‌اند این خدمات را به شرکت‌ها، سازمان‌ها و کاربارن خانگی ارایه می‌کنند. شاتل یکی از شرکت‌هایی است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فردی که در ارایه خدمات خود بر آن‌ها تکیه کرده است، سرویس تلفن سازمانی را با عنوان شاتل‌تاک مناسب همه‌ی شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ارایه می‌کند. 

برخی از ویژگی‌های خدمات تلفن سازمانی شاتل (شاتل‌تاک)

ارایه راه‌کار پنهان‌سازی شماره برای حفظ حریم خصوصی   (Number Masking)

سرویس پنهان‌سازی شماره تماس به ویژه برای سازمان‌هایی که با مشتریان فراوانی در تماس‌اند بسیار کارساز و مفید است. در تماس‌های دارای این ویژگی، شماره تلفن کاربر سازمان و شماره‌ی مشتری برای حفظ حریم شخصی از دید یک‌دیگر پنهان می‌ماند.

قابلیت جابه‌جایی شماره‌ها در صورت تغییر محل کسب و کار شما

در سرویس شاتل‌تاک می توانید شماره خود را به محل جدید سکونت یا کسب‌وکارتان منتقل کنید.

امکان حفظ شماره‌های تماس سازمان

در این سرویس شما حتا در صورت تغییر نشانی می‌توانید مالک شماره خط خود بمانید. 

بدون هزینه‌های نگه‌داری و آبونمان ماهانه

یکی از ویژگی‌های سرویس شاتل‌تاک نداشتن هزینه‌های ماهانه‌ای همچون هزینه‌ی نگه‌داری و آبونمان است. 

هزینه‌های مکالمه‌ی ارزان‌تر نسبت به دیگر اپراتورها

شاتل خدمات تلفن سازمانی خود را با هزینه‌ای کم‌تر نسبت به دیگر اپراتورها ارایه می‌کند. 

برای استفاده از خدمات تلفن سازمانی شاتل می توانید به نشانی talk.shatel مراجعه یا با شماره ۹۱۰۰۰۹۹۹ تماس حاصل فرمایید.