برپایی دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه مد و منسوجات به میزبانی شهر فرشته‌ها

53

1400/7/19

12:12


شهر بانکوک تایلند که جهان آن را با لقب شهر فرشته‌ها می‌شناسد، در کمتر از یک ماه آینده میزبان دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه مد و منسوجات است که می‌تواند فرصتی مناسب برای فعالان عرصه مد و لباس ایران هم باشد.

برپایی دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه مد و منسوجات به میزبانی شهر فرشته‌ها

گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه تجهیزات پوشاک و نساجی بانکوک (GFT) از ۱۰ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در شهر بانکوک کشور تایلند برپا می‌شود. این رویداد جامع‌ترین نمایشگاه اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا در زمینه صنایع تولیدی پوشاک و نساجی است.

نمایشگاه تجهیزات پوشاک و نساجی بانکوک با دارا بودن کمپین‌های گسترده تبلیغاتی برای خریداران از یک سال پیش از برگزاری نمایشگاه، محل ملاقاتی برای بیش از ١٧٠٠٠ خریدار اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا خواهد بود که برای شرکت در این رویداد روزشماری می‌کنند.

در نمایشگاه تجهیزات پوشاک بانکوک صرف نظر از غرفه‌ها، فعالیت‌های مهمی از جمله اجلاس سران صنعت پوشاک و نساجی کشورهای جنوب شرق آسیا و قرار ملاقات‌های تجاری برگزار می‌شود که این امکان را برای غرفه داران، بازدیدکنندگان و هیئت‌های تجاری فراهم می آورد تا با روند حال حاضر و آینده این صنعت کاملا آشنا شوند و نسبت به آن چشم‌اندازهای وسیعی به دست آورند.

این دوره از نمایشگاه پذیرای بیش از 17 هزار متخصص داخلی و خارجی صنعت پوشاک و نساجی خواهد بود که باهدف ایجاد شبکه‌های ارتباطی با ٢٥٠ برند برجسته از ٢٥ کشور دنیا در آن شرکت می‌کنند، همچنین بیش از ٥٠٠ مدیرعامل در اجلاس سران صنعت پوشاک و نساجی کشورهای جنوب شرق آسیا حضور خواهند داشت.

به موازات این رویداد، نمایشگاه مد و منسوجات تایلند (GFT NEW GEN) از ۱۰ الی ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می‌شود. این نمایشگاه نیز بستری مناسب برای صنعتگران حوزه ی نساجی، پوشاک و مد است تا از طریق ارتباطات تجاری بین‌المللی کسب و کارشان را رونق بخشیده و فرصت‌های جدید تجاری ایجاد کنند.

این نمایشگاه یک بازار مناسب در تایلند برای تهیه پارچه، منسوجات کاربردی، مواد، لوازم جانبی، خدماتOEM ، فناوری‌های تولیدی و... است. در نمایشگاه مد و منسوجات تایلند، بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک جدیدترین محصولات بازار را دیده و با برندهای جهانی آشنا شوند. همچنین غرفه‌داران فرصت دارند محصولات خود را در معرض مستقیم دید عموم قرار داده و وارد ارتباطات جدید تجاری با همکارانشان در سراسر دنیا شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو