اصغر کفشچیان‌مقدم در ۵۸ سالگی درگذشت | پیام تسلیت شالویی

68

1400/7/19

16:19


اصغر کفشچیان‌مقدم، طراح، نقاش و هنرمند حوزه‌های جدید به دلیل پیامدهای ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۸ سالگی از دنیا رفت.

اصغر کفشچیان‌مقدم در ۵۸ سالگی درگذشت | پیام تسلیت شالویی

به گزارش هنرآنلاین، زنده‌یاد کفشچیان‌مقدم هنرمند متولد سال ۱۳۴۲ در شهر مشهد و دانش‌آموخته دکتری هنرهای تجسمی بود. وی طراح، نقاش و هنرمند حوزه هنرهای جدید و پژوهشگر هنر، عضو هیات علمی و استادیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود.

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت اصغر کفشچیان‌مقدم، هنرمند و مدرس هنر را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: افسوس که معلم عاشق و هنرمند دیگری از میان ما رفت. دکتر اصغر کفشچیان‌مقدم هنرمند، استاد و پژوهشگر هنر سال‌ها در زمینه آموزش و پژوهش هنر با شناخت پیشینه هنر ایران و جهان و توجه به تحولات هنر معاصر و رویکردهای هنر جدید فعالیت کرد. دغدغه آموزش و پژوهش هنر و جوانان مستعد و علاقه‌مند هنر را داشت و با بیان نظرات و پیشنهادهای تخصصی رویدادها و دوسالانه‌های تجسمی را همراهی می‌کرد.»

سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد در پایان پیام خود درگذشت این هنرمند، استاد و پژوهشگر هنر را به خانواده ارجمندش، دوستان و همکاران، دانشجویان هنر و جامعه هنری تسلیت گفته و برای زنده‌نام کفشچیان‌مقدم رحمت و مغفرت الهی آرزو کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو