تنوع و کیفیت بی نظیر در دنیای اینتکس

منبع: نبض ما

76

1400/7/19

16:19


وان بادی تقریباً شبیه به استخرهای بادی است. اما باید توجه داشت که این محصولات علاوه بر شباهت ساختاری زیاد، تفاوت‌­های اساسی با یکدیگر دارند. وان بادی عمدتا برای دراز کشیدن یک یا دو نفر طراحی شده است و اندازه آن‌­ها بزرگ نیست. در حالی که استخرهای بادی نسبتاً بزرگ­‌تر هستند، اندازه کوچک وان­ بادی به این دلیل که می‌­توانید از آن در حمام و فضاهای کوچک استفاده کنید، مزیت به حساب می­‌آید.

بیشتر وان‌­های بادی برای استراحت در آب گرم طراحی شده­‌اند، بنابراین سطوح ارگونومیک‌تری را برای نشستن افراد فراهم می‌کنند. استخرهای بادی درپوش ندارند و عمدتا دارای عمق متفاوت هستند، در حالی که عمق وان‌­های بادی به صورت استاندارد طراحی شده است.

وان بادی، جنس بدنه این محصول تمام PVC است که همان کاربرد وان حمام را دارد، با این تفاوت که امکان سوراخ شدن بدنه وان بادی توسط اجسام تیز وجود دارد. بدنه این محصولات سبک، جمع‌وجور و ارزان طراحی شده است. به این ترتیب، بسیاری از افرادی که نمی‌­توانند وان­‌های سرامیکی، فلزی یا پلاستیکی گران‌قیمت و سنگین را در خانه خریداری و نصب کنند، وان بادی بهترین گزینه و انتخاب برای آنان به حساب می‌­آید. از وان‌­های بادی به جز در خانه، می­‌توانید در حیاط یا هر کجا که می‌­روید و ساکن می­‌شوید، استفاده نمایید. وان بادی نوزادان و کودکان ویژگی‌­های خاص خود را دارد بطور مثال برخی از مدل‌های آن شفاف هستند، می‌­توانید از دور کودک خود را کنترل کنید. برای وان بادی‌­های مدل کودکان، یک قطعه اضافی در داخل یک وان حمام وجود دارد که مانع از لغزش و سر خوردن فرزند عزیز شما هنگام حمام کردن می­‌شود. وان‌­های بزرگسال همچنین دارای مدل‌­های بسیار متنوعی هستند، مانند وان­‌های ژله‌­ای و وان­‌های روکش‌­دار Intime ، که جزو بهترین و معروف‌­ترین وان­‌های بادی با اندازه بزرگ هستند. عمق این مدل­‌ها بسیار بیشتر از مدل‌­های دیگر می‌باشد.

تشک بادی ماشین

تشک بادی ماشین یکی از انواع محصولاتی است که برای استفاده در اتومبیل­‌ها ساخته شده است. این تشک‌­های بادی ماشین، همانطور که از نامشان پیداست، برای استفاده در خودروهای مختلف طراحی و تولید شده­‌اند و به راحتی در صندلی عقب انواع ماشین‌­ها قابل استفاده هستند.

تشک بادی ماشین دارای ویژگی­‌های زیادی است که یکی از آن‌­ها کیفیت بالای مواد استفاده شده در آن است که بیشتر از الیاف PVC یا موم یا ترکیبی از هر دو است و بسته به نوع تشک متفاوت است.

تشک بادی ماشین به دلیل استفاده از الیاف PVC و موم ویژگی‌های دیگری نیز دارد. ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری، که به شما این امکان را می‌­دهد به راحتی از آن استفاده کنید و در صورت عدم نیاز، می‌­توانید آن را بسته‌بندی کرده و در صورت نیاز دوباره بیرون آورده و از آن استفاده نمایید. این ویژگی به شما این امکان را می‌­دهد تا هنگام مسافرت از این تشک­‌های بادی استفاده نمایید و در ماشین خود استراحت کرده و لذت ببرید! برای راحتی مصرف‌کننده، رویه­‌های مختلفی از جمله رویه مخملی و مواج برای تشک بادی ماشین وجود دارد که هر کدام ویژگی­‌های خاص خود را دارند.

تشک بادی ماشین در اندازه­‌های تک و دو نفره در بازار به فروش می‌رسند که بسیار ارزان‌­تر و به صرفه‌­تر از تشک‌­های معمولی خواب است.

برای باد کردن آن‌ها باید یک پمپ هوا خریداری کنید که می‌تواند پمپ باد دستی ، پمپ باد الکتریکی یا پمپ باد پدالی باشد.

تشک بادی ماشین معمولاً بسیار سبک طراحی شده است تا بتوان آن­‌ها را به راحتی حمل کرد، بنابراین با تهیه کیف مخصوص می‌­توانید بدون هیچ مشکلی آن را حمل کنید. لازم به ذکر است که اکثر تشک‌های بادی خودرو دارای کیف مخصوص حمل هستند. برای داشتن یک استراحت دلپذیر و راحت، می‌­توانید یکی از انواع تشک‌­های بادی را در خودرو تهیه کرده و در کوتاه­‌ترین زمان در هر قسمتی از سفر آن را راه‌اندازی کرده و استراحت کنید.

بین بگ

صندلی­‌های بین بگ بطور معمول برای استراحت کردن استفاده می‌­شوند. بهتر است بدانید اولین مدل این صندلی­‌های شنی به شکل گلابی توسط چندین طراح ایتالیایی طراحی و وارد بازار شده است. برای روکش اصلی این مدل مبل­‌های راحت، غالبا از پارچه‌­های جیر، مصنوعی و خزدار، مخمل و چرم به کار برده می‌­شود که می‌­توانند هر میزان وزنی را تحمل نمایند و برای نشستن و استفاده در مدت طولانی بسیار کارآمد و مناسب هستند.

همچنین از نظر وزن، این مدل صندلی‌­ها وزن کمی دارند، ازاین رو می‌­توان آن­‌ها را به راحتی جابجا کرد. بین بگ‌ها همچنین تنوع بالای رنگی دارند و همین موضوع سبب شده این محصول طرفداران زیادی داشته باشد.

بین بگ بهترین انتخاب برای زمانی است که از محل کار خسته به خانه آمده‌­اید و تنها به مکانی برای استراحت نیاز دارید. از آنجا که بین بگ‌ها مانند خمیر هستند و به در هر شکل و حالتی تبدیل می‌­شوند و انعطاف‌پذیری زیادی دارند، استراحت برروی آن­‌ها در زمان کوفتگی و خستگی، بسیار لذت‌بخش است.

با این حال، باید توجه داشت که بین بگ‌ها به طور کلی گران‌قیمت هستند و دلایل هزینه بالای آن‌ها بخاطر نوع پارچه، روکش‌های محافظ آن، کیفیت دوخت، نوع مواد مورد استفاده برای پر کردن این مدل صندلی و وزن آن است. همه آن‌­ها بر قیمت این مدل صندلی تأثیر می­‌گذارند و باعث گرانی آن می‌­شوند.

از دیگر کاربردهای این محصول می‌­توان به استفاده از زیرپایی اشاره کرد که می‌­توان آن را جلوی مبل قرار داد و پاهای خود را روی آن‌­ها گذاشت. از دیگر کاربردهای مبل­‌های بین بگ می‌­توان به استفاده به‌عنوان جلوی مبلی اشاره کرد که با قرار دادن شیشه روی آن و قرار دادن وسایل خود بر روی آن به‌عنوان میز استفاده نمایید. موادی که در داخل این محصولات استفاده می‌­شود از مواد اولیه درجه یک است و در استفاده طولانی مدت مشکلی نخواهد داشت و ته‌نشین نمی‌­شود. باید توجه داشته باشید که نشست کردن مبل بین بگ و مبل­‌های شنی اتفاقی کاملا طبیعی است که می‌­توان آن را به راحتی شارژ و دوباره استفاده کرد.

فروشگاه دنیای اینتکس نمایندگی این محصولات می­‌باشد که با ارائه بالاترین کیفیت، حس بی‌نظیری را به شما القا می­‌نماید.

با اینتکس، آرامش را به جسم و جان خود هدیه دهید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو