راهنمای خرید کیف زنانه برای خانم‌های شیک‌ پوش

منبع: تالاب

51

1400/7/19

20:59


راهنمای خرید کیف زنانه برای خانم‌های شیک‌ پوش

راهنمای خرید کیف زنانه

یک کیف مناسب و زیبا تأثیر زیادی بر شیک‌پوشی یک خانم دارد. کیف زیبایی که مناسب با تیپ و اندام شما انتخاب شود، می‌تواند علاوه بر پوشاندن نقص‌های اندام، تیپ شما را شیک و زیبا نشان دهد. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی انواع کیف، شما را برای خرید کیف زنانه، راهنمایی کنیم. کیف را می‌توان مهم‌ترین و اصلی‌ترین اکسسوری در تیپ یک خانم به شمار آورد. بنابراین، لازم است ابتدا انواع کیف را بنا بر موقعیت‌های مختلف، بشناسیم و پس از آن، نکات مهمی را برای انتخاب و خرید کیف زنانه بیان کنیم. اگر می‌خواهید همیشه خانمی شیک‌پوش دیده شوید، با ما همراه باشید.

 

کیف دستی ساده و روزمره

از این کیف برای کارهای روزمره استفاده می‌شود. این کیف‌ها، با فضای بزرگ و جیب‌های متعدد به شما کمک می‌کنند انواع وسایل را در آن قرار دهید. اگر روزانه از کیف دستی استفاده می‌کنید، باید کیفی انتخاب کنید که در عین مناسب بودن، سبک و شیک باشد. این کیف می‌تواند دسته‌دار باشد یا بند رو دوشی داشته باشد. غالب کیف‌های بزرگ، دسته‌دار هستند. در این کیف‌ها، باید بتوانید گوشی موبایل، کیف پول، کلید، کرم ضد آفتاب، ژل ضدعفونی کننده و حتی خریدهای کوچک را قرار دهید.

 

راهنمای خرید کیف زنانه برای خانم‌های شیک‌ پوش

کیف مجلسی بزرگ

کیف زنانه مجلسی بزرگ

گاهی به مجلسی دعوت می‌شوید که بنا به دلایلی مجبورید از یک کیف بزرگ استفاده کنید. در این مواقع می‌توانید از کیف‌های مجلسی بزرگ استفاده کنید. این کیف اغلب از جنس چرم یا ورنی است. کیف مجلسی بزرگ، می‌تواند به صورت مستطیل شکل و با قفل‌های فلزی بزرگ یا زیپ‌های طلایی‌رنگ باشد. خرید کیف زنانه مجلسی بزرگ، برای کمد هر خانم شیک‌پوشی بسیار ضروری است.

 

کیف کلاچ

این کیف با هر لباسی قابلیت هماهنگی دارد. کیف کلاچ، از کیف مجلسی بزرگ، کوچک‌تر و از کیف شب بزرگ‌تر است. با این کیف نمی‌توانید وسایل زیادی با خود حمل کنید. اگر به مهمانی یک دوست یا مراسم شام غیر رسمی دعوت شده اید، بهترین گزینه کیف کلاچ است. خرید کیف زنانه کلاچ را باید همین امروز در لیست خرید خود قرار دهید.

 

کیف مجلسی

کیف مجلسی یا همان کیف شب، کیف کلاچ کوچکی است که می‌توان آن را با دست یا زیر بازو گرفت. این کیف پر از تزیینات زیبا است. هر چقدر کیف شب رسمی‌تر باشد، تزیینات کار شده روی آن بیشتر است. این کیف پر از مهره، پولک و منجوق‌های براق و چشم‌نواز است. اغلب این کیف‌ها، بند بلندی دارند که ممکن است زنجیری طلایی یا بندی ظریف باشد. کیف مجلسی یا کیف شب، مناسب مجالس عروسی است که می‌تواند با لباس شب شما هماهنگ شود.

 

کیف هوبو

کیف هوبو، کیف نیم‌دایره‌ای شکلی است که شل و نرم است و بند رو دوشی دارد. کیف هوبو، رسمی نیست، اما اگر جنس و طرح آن درست انتخاب شود می‌تواند بسیار شیک باشد. این کیف برای مهمانی‌های معمولی و رفتن به خرید مناسب است. سعی کنید به‌گونه‌ای کمد لباس و کیف و کفشتان را مرتب کنید که حتی هنگام رفتن به خرید یا پارک، تیپ شیک و مناسبی داشته باشید.

 

کیف دوشی بند بلند

کیف دوشی بند بلند

این کیف‌های کوچک شیک، بیشتر برای مهمانی‌ها در ایام نوروز، مهمانی‌های شام در رستوران و مهمانی شب مناسب هستند. دقت کنید که هر چقدر تیپ شما رسمی‌تر باشد، وسایل کمتری باید همراهتان باشد. این کیف‌ها با لباس شب یا مانتوی بلند، بسیار زیبا هستند. اگر به دلایلی مجبورید وسایل زیادی همراه خود به مهمانی ببرید، می‌توانید از کیف بزرگی برای وسایل خود استفاده کنید. این کیف بزرگ را در اتاق یا رختکن قرار دهید و با کیف کوچک خود، وارد مهمانی یا سالن شوید.

راهنمای خرید کیف زنانه برای خانم‌های شیک‌ پوش

کیف اسپرت زنانه

هر خانمی به یک کیف بزرگ راحتی رنگی نیاز دارد. این کیف، همان کیفی است که با آن می‌توانید به استخر و باشگاه ورزشی بروید. اگر شما هم تا دیروز وسایل استخرتان را در یک کیسه می‌گذاشتید و به استخر می‌رفتید، از امروز با این کیف، شیک‌پوشی شما چند برابر می‌شود. اگر کودک یا نوزادی دارید که باید وسایل مورد نیازش را با خود همراه کنید، این کیف‌ها برای موقعیت شما، بسیار زیبا و مناسب هستند.

 

کیف پول

کیف پول می‌تواند آن‌قدر کوچک باشد که در کیف بزرگ شما قرار داده شود یا کمی بزرگ‌تر باشد که برای رفتن به خرید، نیاز به کیف دیگری نداشته باشید. در حالت دوم، کیف پول باید کمی بزرگ‌تر انتخاب شود تا قابلیت گذاشتن موبایل و کلید را هم داشته باشد.

 

راهنمای خرید کیف زنانه

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا تمام کیف‌های کمد خود را بیرون بریزید. هر کدام را بررسی کنید. اگر کیفی ترک‌خوردگی و رنگ‌رفتگی داشت یا از قواره افتاده بود، آن کیف را برای همیشه از کمدتان خارج کنید. کیف‌های شما چه رنگی است؟ سایز آن‌ها چگونه است؟ پاسخ به این سؤالات می‌تواند شما را برای خرید بهتر کمک کند.

 

چه رنگ و مدلی مورد نیاز شما است؟

هر خانمی به یک کیف مجلسی بزرگ، یک کیف مجلسی شیک و کار شده، یک کیف اسپرت زنانه، کیف روزمره و یک کیف کلاچ نیاز دارد. می‌توانید کیف مجلسی خود را به صورت کیف بند بلند تهیه کنید تا در موقعیت‌های بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید. اگر کیف مجلسی بزرگ را به رنگ مشکی بخرید، می‌توانید با لباس و کفش‌های بیشتری آن را ست کنید. کیف اسپرت زنانه را، کیفی با رنگ شاد انتخاب کنید. کیف روزمره شما می‌تواند هر رنگی باشد. کیف کلاچ هم بهتر است با لباس و کفش مهمانی ست شود.

 

در لیست خرید کیف زنانه، کیف‌های مورد نیاز خود را یادداشت کنید. لازم نیست هم اکنون برای خرید این چند مدل کیف عازم بازار شوید. می‌توانید برای خرید این مدل کیف‌ها، برنامه‌ریزی کنید و در هر فصل یک الی دو کیف مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

توجه به سایز کیف، متناسب با اندامتان

برای خرید کیف به اندام خود هم توجه کنید. اگر ریزنقش هستید انتخاب کیف بزرگ خیلی مناسب شما نیست. اگر اندام شما گرد است می‌توانید از کیفی خوش‌دوخت و مربعی شکل استفاده کنید. اگر باریک و بلند هستید کیف‌ هوبو و کیف مجلسی بزرگ برای شما بسیار مناسب هستند. اگر اندام گلابی‌شکل دارید از کیف دوشی بند بلند استفاده کنید. اگر اندام توت‌فرنگی دارید می‌توانید کیف بزرگ مجلسی شیکی در دست بگیرید.

 

هماهنگ بودن کیف و کفش

هماهنگ بودن کیف و کفش نکتۀ مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. البته این بدان معنا نیست که کیف و کفش را ست بخرید و ست هم بپوشید. سعی کنید طوری لباس بپوشید که تمام اکسسوری‌هایتان، حتی بدون هم‌رنگ شدن، مرتب و شیک جلوه کنند.

 

کیفیت را فدای قیمت نکنید

ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام خرید کیف زنانه، کیفیت را فدای قیمت نکنید. یک کیف باکیفیت گران‌قیمت با یک کیف ارزان بی‌کیفیت یا کیف فیک، بسیار متفاوت است. گالری بگ مگ با کیف‌هایی اورجینال و از بهترین برندهای دنیا، لذت خریدی خوب و مطمئن را به شما هدیه می‌کند. با خرید کیف زنانه از گالری بگ مگ در 1 الی دو روز کاری، کیف خود را دریافت می‌کنید. ارسال این کیف‌ها به سراسر ایران رایگان است. با خرید از بگ مگ لازم نیست نگران سالم رسیدن کیف خود باشید. ما در بگ مگ با پست ویژۀ بگ مگ، کیف‌ها را برایتان ارسال می‌کنیم. پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت اصل کالا هم از دیگر خدمات گالری ما است.

 

اگر قصد خرید چند مدل کیف زنانه دارید، هم اکنون با خرید کیف زنانه از گالری بگ مگ، می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العادۀ این گالری بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با خرید کیف مناسب و صحیح، شیک‌پوشی را به خودتان هدیه دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو