چرا اجاره سوئیت ها ارزان تر از هتل ها هستند؟

منبع: فوت و فن

91

1400/7/20

10:27


چرا اجاره سوئیت ها ارزان تر از هتل ها هستند؟

هنگام برنامه ریزی برای استراحت خانواده ، دوستان یا حتی فقط برای خود ، اقامتگاه یکی از ضروریات است. جایی که اقامت خود را در یک شهر سپری می کنید تعیین می کند که چقدر از تعطیلات خود لذت خواهید برد.

در بیشتر موارد ، گزینه ها یا ورود به هتل یا اجاره کوتاه مدت یک سوئیت است. انتخاب شما به چند عامل بستگی دارد ، دلایلی مانند تعداد افرادی که با آنها سفر می کنید و بودجه شما.

اگر قصد سفر چه تفریحی، کاری و یا تحضیلی دارید ادامه مطلب را بخوانید تا با راهکار انتخاب یک اقامتگاه مناسب آشنا شوید.

آیا سوئیت ها ارزان تر از هتل ها هستند؟

اگرچه هزینه های اجاره آپارتمان و سوئیت در سراسر کشور ، به ویژه در کلان شهرها افزایش یافته است ، اما قیمت هایی که با رزرو اتاق هتل ایجاد می شود ، رضایتمندی بیشتری ایجاد نمی کند.
در ادامه چند روش وجود دارد که به موجب آن اجاره یک سوئیت کوتاه مدت ارزان تر از رزرو اتاق هتل است.
شما مهمانان و مسافران گرامی در صورتیکه بعد از مطالعه دلایل زیر تصمیم گرفتید برای اجاره کوتاه مدت سوئیت مبله ارزان در تهران یا سایر شهرها اقدام نمایید, مجموعه تهران سوئیت این امکان را برای شما فراهم نموده و می توانید با مراجعه به سایت مربوطه سوئیت مناسب خود با امکانات رفاهی کامل و هزینه مناسب را انتخاب نموده، رزرو نمایید و با همراهی تیم پشتیبانی این مجموعه اقامتی آسان و شیرین را تجربه نمایید.
در ادامه همراه باشید تا به مطالعه دلایل مذکور بپردازیم.

۱- غذا و خوراک

وقتی یک سوئیت اجاره می کنید ، باید غذای خود را بخرید و خودتان آن را بپزید. اگرچه ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد ، اما این گزینه ارزان تر از غذا خوردن در هتل است. به این دلیل که هتل یک کسب و کار است و تلاش می کند تا برای هر بشقابی از غذا سود کسب کند و قیمت ها به دلیل نیروی کار و منابعی که برای تهیه غذاها صرف می شود ، بالاتر است.
در یک سوئیت اجاره ای ، شما صرفا فقط برای خرید مواد اولیه غذا هزینه می کنید، زیرا خودتان آن را می پزید. اگر این کار را انجام دهید ، پول بیشتری برای صرف گشت و گذار و لذت بردن از تعطیلات خود دارید.

۲- امکانات رفاهی

سوئیت ها دارای آشپزخانه و ماشین لباسشویی/خشک کن هستند. در برخی موارد ، ماشین لباسشویی در واحد نیست بلکه در یک ساختمان قرار دارد. این امر هزینه های لباسشویی را ارزان تر می کند ، در مقایسه با هزینه ای که فرد باید در هتل برای تمیزی لباس هایش بپردازد. با این کار می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا می توانید لباس های کمتری حمل کرده و آنها را خودتان بشویید.
همچنین وجود یخچال و مایکروویو خرید و نگهداری مواد غذایی کافی برای اقامت کوتاه مدت خود را برای شما آسان تر می کند.

مزایای دیگر سوئیت ها نسبت به هتل ها:

اگر هزینه ها برای جلب نظر شما کافی نیست ، در اینجا چند مزایای دیگر را خواهیم داشت که اگر وقت خود را در خارج از شهر در یک سوئیت بگذرانید لذت بیشتری خواهید برد:

۱. مکان های بهتر

هتلها معمولاً در بخشهای تجاری شهر واقع شده اند. زندگی در یک سوئیت به شما امکان دسترسی به مناطق مسکونی بیشتری را می دهد. این به شما کمک می کند تا با اعضای جامعه صمیمیت و وفق بیشتری داشته باشید.
همچنین دسترسی آسان تری به رستوران های فست فود محلی خواهید داشت و این فرصتی است که تجربه خود را صمیمی تر و شخصی تر کنید.

۲. برنامه ریزی راحت تر

زندگی در هتل به این معنی است که برخی از سیاست ها و قوانینی وجود دارند که ممکن است با برنامه های شما مطابقت نداشته باشد. به عنوان مثال ، اگر آنها وعده های غذایی خود را در زمانی ارائه می دهند که شما در دسترس نیستید ، ممکن است مجبور شوید برنامه های خود را تغییر  دهید.
اگر یک سوئیت اجاره می کنید ، طبق قوانین خود زندگی می کنید. شما تصمیم می گیرید چه می خواهید بخورید و چه زمانی می خواهید.

۳. فضای بیشتر

در مقایسه با اندازه اتاق استاندارد هتل ، می توان یک سوئیت بزرگتر با همان قیمت اجاره کرد. اکثر سوئیت ها دارای یک اتاق نشیمن ، یک آشپزخانه کوچک و یک اتاق خواب هستند. اگر به تنهایی سفر نمی کنید ، این تقسیم بندی امکان فضای خواب و استراحت بیشتری را برای شما و همراهانتان فراهم می کند.
در برخی از ساختمان های آپارتمانی یا سوئیت های اجاره ای ، ممکن است بالکن و حیاط خلوت وجود داشته باشد. به سختی می توانید یک اتاق هتل پیدا کنید که چنین چیزی را ارائه دهد و اگر این کار را انجام دهید ، هزینه ها معمولاً بسیار زیادتر است. وجود چنین امکاناتی حس بهتری از اقامتگاهتان در طول سفر به شما می دهد حس اینکه در خانه شخصی و راحت خود هستید.

۴. حفظ حریم خصوصی بیشتر

در یک سوئیت ، آرامش شما با مراجعه مکرر خدمتکاران جهت  سرویس اتاق ها مختل نمی شود. همچنین ، اگر با دوستان و خانواده خود یک سوئیت اجاره می کنید ، فضاهای مشترک زیادی مانند سالن ها و اتاق نشیمن دارید. در اینجا ، می توانید معاشرت کنید و اوقات خوشی را بدون نگرانی سپری کنید. اگر حتی از همراهان کسی میل به تنهایی داشت ، می تواند برای کمی آرامش به اتاق خود برود.

چگونه می توان یک سوئیت کوتاه مدت پیدا کرد؟

در اینجا نکاتی وجود دارد که در جستجوی سوئیت برای اقامت در تعطیلات یا سفر کاری شما مفید خواهد بود:

۱. زود شروع کنید

هنگامی که متوجه شدید به اقامتگاه احتیاج دارید ، باید جستجوی آن را آغاز کنید. انجام این کار، کارهای دیگر را آسان تر می کند ، به خصوص اگر به مکانی بروید که با آن آشنا نیستید.
اگر سرفرصت شوع به جستجو کنید این بدان معناست که شما مجبور نیستید به یک سوئیت بسنده کنید فقط به این دلیل که تنها انتخاب موجود بوده و انتخاب های بیشتری خواهید داشت.
علاوه بر این ، زمان بیشتری برای انجام مراحل اجاره لازم مانند بررسی مرجع ، مذاکرات اجاره و آشنایی با فرآیند رزرو خواهید داشت.

۲. ایده داشته باشید

اگر بدانید چه می خواهید به دست آورید ، جستجوی شما برای اجاره سوئیت بسیار آسان تر و سریعتر خواهد بود. در اینجا چند عامل را باید در نظر بگیرید:
هزینه ها: اینکه چقدر با هزینه اجاره راحت هستید ، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.
دسترسی: اگر در طول اقامت شما نیاز دارید تا در اطراف اقامتگاه خود در رفت و آمد باشید، باید به دنبال سوئیتی باشید که نزدیک به سرویس حمل و نقل عمومی باشد. اگر ماشین دارید ، باید ببینید آیا ساختمان جای پارک دارد یا خیر.
امکانات: برای سهولت اقامت به برخی از امکانات دسترسی خواهید داشت. اگر قصد دارید غذاهای خود را تهیه کنید ، باید خانه ای با آشپزخانه و ترجیحاً نزدیک مرکز خرید پیدا کنید. همچنین باید بررسی کنید که آیا سوئیت شما دارای ماشین لباسشویی است یا خیر.

۳. شناسایی اطراف اقامتگاه

سفر کوتاه مدت شما ممکن است به منظور تفریح، کار، تحصیل و … باشد، بهتر است اطراف محل اقامت انتخابی خود را بهتر بشناسید. در صورتیکه از اقامتگاه های مجموعه تهران سوئیت استفاده می نمایید می توانید با مراجعه به بخش مجله گردشگری در سایت مرتبط از جاهای دیدنی اطراف اقامتگاه خود که نیاز دارید اطلاعات کسب نمایید.
اگر به دلیل تحصیل در حال سفر کوتاه مدت هستید ، و نیاز به اجاره ماهانه سوئیتی کوچک دارید می توانید با مجموعه تهران سوئیت ارتباط برقرار کرده و از اجاره سوئیت های ماهانه با امکانات مناسب خود استفاده نمایید.
تهران سوئیت جهت اقامت های کوتاه مدت شما در تفریح و کار و تحصیل در تهران و سایر شهرها با فراهم نمودن سوئیت هایی با امکانات رفاهی کامل و مستقل با قیمت مناسب میزبان شما عزیزان خواهد بود.
همچنین می توانید در رابطه با سوئیت های مهمان در مجتمع آپارتمانی بیشتر مطالعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو