کارگردان «شبی در موزه» فیلم «ماین کرافت» را کارگردانی می‌کند

منبع: فوت و فن

99

1400/7/20

10:32


کارگردان «شبی در موزه» فیلم «ماین کرافت» را کارگردانی می‌کند

برادران وارنر که تمامی حقوق بازی ماین کرافت را در ماه فوریه در پی موفقیت فیلم «The Lego Movie» خرید، حالا به فکر ساختن فیلمی از این بازی محبوب افتاده است. این بازی در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت سوئدی «Mojang AB»(mojang در زبان سوئدی به معنای گجت است) منتشر شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تهیه کنندگی این فیلم را «روی لی» تهیه کننده فیلم «Lego Movie» برعهده دارد. او فیلم «Lego Movie» را که وارنر قصد ساختن دنباله هایی برای آن دارد، همراه با «دن لین» تهیه کنندگی کرده بود. فیلم «ماین کرافت» نیز مانند فیلم لگو، یک قاب خالی است و فرصت‌های طلایی بی شماری در اختیار سازندگان آن می‌گذارد تا طرفداران جدیدی را به سوی خود بکشانند. نسخه اکس باکس این بازی تا به حال بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است.
در این بازی، شخص بازی کننده یک آواتار مخصوص خود می‌سازد و سپس وارد دنیایی خالی پر از هیولاهای متفاوت می‌شود. سپس باید به ساختن دنیایی جدید از قطعات مختلف و مکعب‌های متفاوت بپردازد.
شان لوی کارگردانی تعدادی از فیلم‌های موفق را بر عهده داشته است. آخرین فیلم او «This Is Where I Leave You» از کمپانی وارنر بوده و او همچنین کارگردانی و تهیه کنندگی مجموعه فیلم‌های «شبی در موزه» را نیز به عهده داشته است. آخرین فیلم از این مجموعه «Night At The Museum: Secret Of The Tomb» در روز نوزدهم دسامبر در سینماها اکران می‌شود.

پریا پورمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو