تزیین رز تک شاخه و جاودان داخل جعبه

تزیین رز تک شاخه و جاودان داخل جعبه


منبع: نوداد

102

1400/7/20

14:53


گل هدیه دادن برای قدردانی، تشکر و ابراز احساسات از زمان های گذشته تاکنون مورد توجه بوده است. رز قرمز یکی از رزهایی که در هدیه دادن بسیار کاربردی است و احساسات عمیق را منتقل می‌کند. از این رو بیشتر افرادی که تمایل به خرید گل رز جاودان دارند، از رز قرمز استفاده می کنند. ضمن اینکه به طور کلی این رزها در وضعیت تک شاخه بودن نمود و جلوه خاصی دارند و می توانند برای تزیین سایر هدایا نیز به کار گرفته شوند. رز قرمز برای باکس های گل نیز گزینه بسیار مناسبی است. البته برخی از افراد تمایل دارند برای جعبه گل تک شاخه از رزهای رنگی دیگری کمک بگیرند.

برای جلوه بیشتر جعبه گل تک شاخه می توان آن را با ترفندهای مختلف زیباسازی نمود. در چنین حالتی فرد گیرنده هزینه نیز از ایده تزیین گل استقبال خواهد کرد. رزها با توجه به باکس یا محفظه های شیشه ای می توانند تا سال های سال در فضای دکوراسیون اتاق و ... نگهداری شوند. ضمن اینکه طراحی این گل ها به قدری زیباست که می ‌تواند بخشی از دکوراسیون به حساب آید.

چرا جعبه گل تک شاخه هدیه مناسبی است؟

 اگر چه برای هدیه دادن می توان از ایده های مختلفی کمک گرفت اما ایده گل هدیه دادن همواره برای تزیین یا تکمیل پروسه هدیه دادن مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از افراد تمایل دارند دسته گل یا سبد گل را به مناسبت های مختلف هدیه دهند اما بعضی دیگر جعبه گل تک شاخه را برای هدیه دادن انتخاب می کنند. در واقع آن ها معتقدند که گل تک شاخه بهتر می تواند احساسات آن ها را منتقل نماید. البته این تصور تا حد بسیاری درست است.

اهمیت تزیین جعبه گل تک شاخه

 برای اینکه بتوانید نظر مخاطب خود را از طریق هدیه دادن جلب نمایید، باید به تزیین جعبه گل تک شاخه نیز توجه نمایید. ضمن اینکه برای خرید آن وقت بیشتری صرف کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد سفارش جعبه گل هدیه تک شاخه به parsinews.ir مراجعه نمایید.

گل ها به اندازه کافی از جذابیت و زیبایی برخوردار هستند. بنابراین زمانی که به عنوان هدیه انتخاب می شوند، شور، احساسات و هیجان خاصی را با خود منتقل می کنند. البته شما می توانید از ایده های تزیین و زیباسازی گل تک شاخه برای نمود و جلوه بیشتر هدیه کمک بگیرید. گل های تک شاخه معمولاً از نوع رز قرمز انتخاب می شوند.

زمانی که شما دسته گلی را برای محبوب خود خریداری می‌ کنید، نیاز چندانی به تزئین و زیبایی گل ها نخواهید داشت. چون زمانی که تعداد گل ها زیاد باشد، هدیه از تنوع و جذابیت کافی برای جلوه برخوردار است. ممکن است تعداد گل هایی که برای دسته گل انتخاب کرده باشید، در رنگ ها و مدل های متفاوت باشد.

تزیین جعبه گل تک شاخه


هر کدام از این گل ها با توجه به مدل و آرایشی که دارد، می تواند زیبایی خاصی را در دسته گل به وجود آورد. حال آن که یک شاخه گل به تنهایی زیبایی چندانی ندارد. بنابراین اگر قرار باشد این شاخه گل به همراه باکس هدیه داده شود، باید تزیین مربوط به هدیه و شاخه گل مدنظر قرار بگیرد. چون تنها در این صورت شاخه گل از جذابیت لازم برای هدیه دادن به فرد مورد نظر برخوردار خواهد بود.

جعبه گل تک شاخه معمولاً برای ابراز احساسات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ضمن اینکه برای سایر تبریک ها همچون تبریک سالگرد ازدواج، ولنتاین و روز تولد گزینه بسیار مناسبی است. بیشتر افراد معمولاً در کنار این هدایای کوچک و جذاب هدیه دیگری نیز آماده می کنند. جعبه گل تک شاخه معمولاً به عنوان یک هدیه تکمیل کننده مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر جنبه تزیینی دارد.

نحوه تزیین باکس گل تک شاخه

برای تزیین جعبه گل تک شاخه از روش‌ های مختلفی کمک گرفته می شود. شما می توانید در مورد تزیین جعبه های گل اظهار نظر داشته باشید و سلیقه شخصی خود را اعمال کنید. گل های تک شاخه معمولاً درون جعبه های مشکی یا قهوه ای قرار می گیرند. علت قرار گیری گل های تک شاخه درون جعبه های مشکی این است که این گل ها معمولاً رز قرمز هستند و ترکیب رنگ قرمز و مشکی بسیار فوق‌العاده است. در واقع این موضوع برای جذابیت بیشتر هدیه مورد توجه است.

باکس گل تک شاخه


برای تزیین جعبه گل تک شاخه از روبان قرمز نیز استفاده می شود. این موضوع از ترفندهای خاص برای تزیین باکس گل است. باکس گل تک شاخه از نظر اندازه بسیار کوچک است. به گونه ای که تنها برای جاگیری یک گل فضا دارد. در عین حال این باکس ها از طراحی متفاوت و بی‌نظیری برخوردار می باشند و می توانند لحظات خوشی را برای شما رقم بزنند.

 شما می توانید بعد از اینکه گل تک شاخه خشک شد، آن را همچنان در باکس زیبایش نگهداری کنید. در چنین حالتی هیچ گونه فشار یا ضربه ای به گل رز وارد نخواهد شد. در نتیجه استایل گل رز مانند روز اول حفظ خواهد شد و فقط گل به شکل خشک شده در می آید. چنین باکس هایی برای ماندگاری گل طراحی می شوند. ضمن اینکه شیوه هدیه دادن را شکیل تر و جذاب تر می کنند.

چرا خرید گل رز پرطرفدار است؟

همانطور که گفتیم جعبه گل تک شاخه معمولاً از گل رز انتخاب می شود. خرید گل رز به عنوان یک هدیه ارزشمند و روش مناسب برای ابراز علاقه به حساب می آید. گل رز تا به امروز چنان در ابراز علاقه و احساسات نقش داشته که بسیاری از افراد با شنیدن کلماتی همچون روز ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز مرد، روز زن و روز تولد و... به یاد گل رز به ویژه رز قرمز می ‌افتند.

 گل رز می تواند به شکل باکس گل تک شاخه، رز جاودان، دسته گل، سبد گل و ... هدیه داده شود. این گل در نقاط مختلف جهان بسیار محبوب و سرشناس است و از گونه های مختلفی برخوردار می باشد.

معرفی انواع رز

گل رز با انجام عمل پیوند تنوع بسیاری پیدا کرده و در حال حاضر به سه دسته رز مدرن، رز قدیمی و رز وحشی تقسیم ‌بندی می‌ شود. رزهای مدرن در تمام مواقع سال شکوفا می شوند و رایحه قوی تری دارند.

رزهای قدیمی از نوع باغی یکبار در سال به مرحله شکوفا شدن می رسند. این گل ها 2 شکوفه ای هستند و قدمت آن ها به زمان های دور بر می گردد. رز وحشی معمولاً به رنگ صورتی نمایان می شوند و یک شکوفه و 5 گلبرگ دارند. تمام این گل ها می توانند برای باکس گل تک شاخه مورد استفاده قرار بگیرند.

رز هلندی

رزهای هلندی به عنوان رزهای مقاوم شناخته می شوند. این رزها می توانند حدود ۳ تا ۵ روز شادابی خود را در دمای اتاق حفظ کنند. ضمن اینکه چنین رزهایی از رزهای ایرانی بزرگتر هستند و جنس مخملی دارند. بسیاری از افراد خرید رز هلندی را نسبت به رزهای ایرانی ترجیح می دهند. چون این رزها از تنوع رنگ قابل توجهی برخوردار هستند. ضمن اینکه برای تزیین جعبه گل تک شاخه گزینه مناسبی می باشند.

خرید گل رز هلندی


رز ایرانی

 رز ایرانی در دمای معمولی اتاق عمری برابر با ۲ تا ۳ روز دارد. این گل ها از نظر اندازه به نصف رز هلندی می رسند و خار بیشتری دارند.گلبرگ ‌های رز ایرانی از حساسیت بالاتری نسبت به رز هلندی برخوردار است و تنوع رنگی چندانی ندارد. خرید گل رز ایرانی نیز مورد توجه قرار می‌ گیرد. چون این گل ها نسبت به رز هلندی از قیمت مناسب‌ تری برخوردار هستند.

رز پیچکی

رز پیچکی بوی بسیار خوبی دارد و با یک میوه یا دانه معادل توت نمایان می شود. همان طور که می دانید در حال حاضر بیشتر گل های رز کم بو یا بدون بو هستند. این در حالی است که رزهای پیچکی از بوی قابل توجهی برخوردار می باشند. رز پیچکی در ابتدای فصل پاییز یا اواخر فصل تابستان به مرحله شکوفا شدن می رسد و از انواع گوناگونی برخوردار است.

رز درختچه ای

 رز درختچه ای از رزهای محبوب و پرطرفدار است که به رنگ قرمز و صورتی تیره دیده می‌ شود. کارشناسان رز معتقدند که این رزها از بهترین و با کیفیت ترین رزها هستند. خوشبختانه امکان نگهداری و کاشت رزهای درختچه ای در فضاهای آپارتمانی، گلخانه، پاسیو، گلدان های خانگی و حتی باغچه وجود دارد.

رزهای درختچه ای با بوته های حجمی و توده ‌ای شناسایی می‌ شوند. این بوته ها چندین بار در طی سال به مرحله شکوفایی می رسند. جالب است بدانید که شاخه های جدید رز درختچه ای می توانند دوباره به مرحله شکوفایی برسند. از این رزهای جذاب برای تزیین موارد مختلف کمک گرفته می شود. در واقع این رز می تواند برای جعبه گل تک شاخه نیز گزینه ای بسیار مناسبی باشد. رز انگلیسی از نمونه رزهای درختچه ای است که به رنگ‌ های قرمز، سفید و صورتی دیده می شود.

رز مینیاتوری

رز مینیاتوری یکی از رزهایی است که امروزه در بازار گل ها بسیار شناخته شده و محبوب است. این رزها می ‌توانند در فضای آپارتمان ها نیز پرورش داده شوند. چون به فضای کمی برای کاشت نیاز دارند. همچنین امکان طراحی باکس با رزهای مینیاتوری نیز وجود دارد. جالب است بدانید رزهای مینیاتوری از نظر ارتفاعی به ۳۷ و در مواردی به ۷۴ سانتیمتر نیز می رسند.

رز گراندیفلورا

رز گراندیفلورا رز محبوب ملکه الیزابت بوده، این رز مقاوم بوده و به شکل دسته ای یا تک در رنگ صورتی نمایان می شود. رز گراندیفلورا یکی از رزهای فوق العاده و مناسب برای باکس گل تک شاخه می باشد. در واقع این رز از جذابیت قابل توجهی برخوردار بوده و به شکل تک نیز بسیار خودنمایی می کند.

باکس گل تک شاخه با رز گراندیفلورا


رز جاودان: هدیه ماندگار

گل یکی از بهترین هدیه هایی است که می تواند به معشوقه یا افراد مختلف اهدا شود. با این وجود بیشتر افراد از عمر کوتاه گل بسیار گله ‌مند هستند و آن را در کنار هدایای دیگری برای عرض ارادت و علاقه به معشوقه خود هدیه می دهند. رز جاودان یکی از هدیه های لاکچری و بسیار خاص است که از دوام و ماندگاری قابل توجهی برخوردار می‌ باشد.

 امروزه بسیاری از افراد به هدایایی همچون جعبه گل تک شاخه و رز جاودان علاقه بسیاری نشان می‌ دهند. چون این نوع هدایا از ظرافت و زیبایی بی نظیر برخوردار می باشند و می توانند یک هدیه ماندگار برای فرد مورد نظر باشند.

گل رز به عنوان یک گل ملی در کشورهای مختلف همچون عربستان، ایران، آمریکا، ایتالیا، انگلستان، بلغارستان، مراکش و ... معرفی می گردد. این موضوع نشان می‌ دهد که گل رز در سطح جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. خرید گل رز در انواع و اقسام مختلف انجام می گیرد. گل های رز از نظر ترکیب رنگ و شکل ظاهری با هم تفاوت قابل توجهی دارند. هر فردی می تواند بر حسب سلیقه شخصی، گل رز مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر فردی تبدیل تمایل دارد رز جاودان را برای هدیه دادن انتخاب نماید، با رنگ های متنوعی در این زمینه رو به روست و می تواند به دلخواه خود رنگ گل مورد نظر خود را انتخاب کند.

عمر و ماندگاری رز جاودان چقدر است؟

بسیاری از افراد درباره عمر رز جاودان سوال می پرسند. باید به این موضوع اشاره کرد که چنین رزی به دلیل تغییرات ژنتیکی و فیزیکی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. البته طول عمر این گل بسته به نوع رز متفاوت خواهد بود. شیوه نگهداری و شرکت تولید کننده عمر مفید رز جاودان را مشخص می کند. به طور کلی عمر رز جاودان را بین ۱ تا ۳ سال تخمین می ‌زنند. البته این میزان عمر برای هر برندی قابل تخمین نخواهد بود.

دلیل محبوبیت رز جاودان

 برای ماندگاری گل های رز جاودان از تکنیک‌های تثبیت کننده استفاده می شود. رزهای جاودان از گل ها کاملاً طبیعی به دست می آیند و تثبیت آن به کمک تکنولوژی پیشرفته انجام می شود. این گل‌ ها در برندهای معتبر و با کیفیت می ‌توانند به عنوان جعبه گل تک شاخه مورد استفاده قرار بگیرند و تا چند سال ماندگار باشند. ضمن اینکه این گل ها در طول حیات خود به فرآیندهای همچون آبیاری و مراقبت نیاز ندارند.

ماندگاری رز جاودان


 چنین رزهایی می توانند برای مراسم و جشن های مختلف همچون فارغ التحصیلی، تبریک عید، تبریک روز تولد و مناسبت‌هایی نظیر روز ولنتاین، کریسمس، روز مادر و ... مورد استفاده قرار بگیرند و ماندگار باشند.

 باکس های شیشه ای فضای جذاب و متفاوتی را برای نگهداری گل رز جاودان فراهم می کنند. این باکس ها ظاهر گل شما را متفاوت و شکیل خواهند کرد. ضمن اینکه امکان رویت گل رز را از پشت شیشه فراهم می ‌نمایند.

تنوع رز جاودان

 گل های رز جاودان در تنوع سایز و رنگ تولید می شوند و از ظرافت و کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. باکس های شیشه ای که برای این نوع گل ها در نظر گرفته می ‌شود، از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند. در واقع این تنوع به حدی است که فرد می ‌تواند بر حسب سلیقه فردی یا نوع مناسبت خرید گل رز را انجام دهد. ایده رز جاودان برگرفته از تمایل به ماندگاری گل هاست. گل ها علیرغم زیبایی و ظرافتی که دارند، همواره از عمر کوتاهی برخوردار هستند. بنابراین بعد از گذشت یک یا چند روز دچار پژمردگی می شوند. در چنین حالتی افرادی که می‌ خواهند این هدیه را به عنوان یک هدیه ماندگار به مخاطب خاص خود بدهند، از ایده رز جاودان استقبال می کنند. ضمن اینکه آن ها از این شیوه برای ابراز علاقه ای متفاوت و نشان دادن عشق جاودان کمک می‌ گیرند.

 اگر چه بیشتر افراد برای رزهای جاودان، باکس های شیشه ای را ترجیح می دهند اما عده ای نیز از باکس های کاغذی برای گل رز استفاده می کنند. واقعیت امر این است که این رزها به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری همواره مورد توجه خواهند بود.

نحوه ماندگاری رز جاودان

 یکی از سوالاتی که در ذهن خریداران رزهای جاودان وجود دارد این است که این گل ها چگونه به شکل ثابت و ماندگار در می آیند؟ در این رابطه نظرات مختلفی وجود دارد. با این وجود اکثر شرکت های تولید کننده رز ماندگار، علاقه‌ای به افشا کردن نحوه تولید و عرضه این رزها ندارند. البته مسائلی نیز در مورد فرآیند تولید رزهای جاودان افشا شده است. به عنوان مثال این رزها از بهترین و با کیفیت ترین رزها به دست آمده اند.

رز جاودان


رزهایی که برای رز ماندگار یا جعبه گل تک شاخه انتخاب می شوند، از نظر شرایط رشد و کاشت در حالت ویژه قرار دارند. این موضوع از شکل ظاهری گل ها، ساقه و گلبرگ آن ها نیز کاملاً مشخص است. در واقع چنین گل هایی باید در شرایط مطلوبی تحت فرآیند کاشت و رشد قرار بگیرند. رزها برای تبدیل شدن به رز ماندگار تحت فرآیند تریت قرار می گیرند. در چنین فرآیندی شیره و صمغ داخلی رز بیرون کشیده می شود و با مایع ترکیبی تشکیل شده از آب، رنگ، گلیسرین و روغن های دیگر جایگزین می گردد. این مایع ترکیبی می تواند شرایط بهینه و مطلوب برای ماندگاری و افزایش عمر رز را فراهم کند.

توجه داشته باشید که چنین رزهایی به آبیاری، نور آفتاب و مراقبت نیازی ندارند. بنابراین برای حفظ رزهای جاودان باید موارد مختلف را مدنظر قرار داد:

  • از تماس آب با آن ها خودداری کنید.
  • از بالا بردن رطوبت و دمای اتاق اجتناب نمایید.
  • آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید، رنگ، روغن و... قرار ندهید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو