بهترین هتل‌های جهان – بخش دوم

بهترین هتل‌های جهان – بخش دوم


منبع: فوت و فن

112

1400/7/20

14:58


بهترین هتل‌های جهان – بخش دوم

در ادامه مطلب گذشته، قصد داریم تا به معرفی ادامه بهترین هتل‌های جهان بپردازیم. هتل‌های قرار گرفته در این لیست، دارای اتاق‌های بسیار مجلل و جذابی هستند و سرویس‌های متفاوت و خاصی را برای مهمانان خود فراهم می‌آورند. این لیست بر اساس نظرات مسافران و منتقدان در وب سایت Tripadvisor جمع آوری شده است.

در ادامه با ما همراه باشید.

۱۲- هتل چندیس ویندی وودز، چیتهیراپورام، هند

Chandys Windy Woods, Chithirapuram, India

هتل چندیس ویندی وودز در دامنه یک تپه قرار گرفته است و پیرامون آن را نیز درختان کانوپی انبوه فرا گرفته است و اقامت در این هتل، حسی مانند آغوش گرفتن طبیعت را دارا است. ورودی‌های این هتل پیرامون یک درخت عظیم قرار گرفته که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. هتل چندیس ویندی وودز با سوئیت‌ها و اتاق‌هایی با تزیینات براق، استخر شنا و رستورانی دلپذیر، مکانی ایده‌ال و جذاب برای مسافران فراهم آورده است. با اقامت در این هتل، شما به راحتی می‌توانید در جنگل‌های پیرامون اینجا به گردش بپردازید.

۱۱- هتل کلاب پرایو، بلک، ترکیه

Club Prive by Rixos Belek, Belek, Turkey

این هتل، یک رفاه اختصاصی را برای شما فراهم می‌آورد. این هتل در شهر بلک در جنوب خط ساحلی مدیترانه قرار گرفته است. ویلاها و غرفه‌های این هتل با ساحلی اختصاصی و همچنین استخرهای انفرادی سبب شده تا این مکان، همه موارد لازم برای اقامتی خصوصی و درخشان را فراهم آورده باشد. رستوران کلاب هاوس نیز مکان مناسبی برای خوردن غذا در این هتل است. علاوه بر این، غذاهای مخصوص با سرآشپزهای اختصاصی در ویلاها سرو می‌شوند.

۱۰- هتل هاسیندا بیچ، کابو سن لوکاس، مکزیک

Hacienda Beach Club & Residences, Cabo San Lucas, Mexico

هتل هاسیندا بیچ در ایالت باجا کالیفرنیا سور در کشور مکزیک قرار گرفته است و سوییت‌ها و ویلاهای این هتل نیز مناظر بسیار دلنشین و جذابی از دریا و اقیانوس ارائه می‌کنند. این هتل دارای ساحل اختصاصی از ساحل مدانو است و شما به راحتی می‌توانید در آن مشغول آفتاب گرفتن شوید. مرکز تفریحی هاسیندا بیچ نیز ورزش و تفریح‌های آبی زیادی برای مسافران و گردشگران فراهم آورده است. رستوران سنتی مکزیکی کوسینا کانتینا در این هتل، غذاهای سنتی مکزیک را به بهترین شکل ممکن سرو می‌کند.

۹- هتل تولمار، منوئل آنتونیو، کاستاریکا

Tulemar Bungalows & Villas, Manuel Antonio, Costa Rica

ویلاها و خانه‌های ییلاقی هتل تولمار، تجملات را وارد جنگل‌های بارانی کشور کاستاریکا کرده است. این هتل چندین سوئیت و ویلای دلنشین و شگفت‌انگیز برای مسافران به ارمغان آورده است. شما می‌توانید شب را در بین درختان و در بالای آنها در درون ویلاها سپری کنید یا اینکه از یکی از خانه‌های خصوصی، به خط ساحلی منوئل آنتونیو خیره شوید. این هتل گرچه دارای اقامتگاه‌های مجهز و مستقلی است اما دارای چهار رستوران، یک آبگرم و یک نوار ساحلی خصوصی نیز است.

۸- هتل گرادنا گرونرهوف، التریتورنت، ایتالیا

Hotel Gardena Grodnerhof, Oltretorrente, Italy

هتل گرادنا گرونرهوف در روستای بسیار زیبایی به نام اورتیسی در کوهستان‌های دولومیتس کشور ایتالیا قرار گرفته است و مکان بسیار مناسبی برای اسکی‌بازان، کوهنوردان و گردشگران در تمامی فصل سال به شمار می‌رود. هتل گرادنا گرونرهوف دارای پنجاه و چهار اتاق و سوئیت است که دارای طراحی مینیمالیستی است. آبگرم گرادنا همچنین دارای استخرهای فضای باز و داخلی، سونا و باشگاه‌های ورزشی در محیطی بسیار آرام و دلنشین است.

۷- هتل لیگیان بالی، سیمینیاک، اندونزی

The Legian Bali, Seminyak, Indonesia

هتل لیگیان بالی یک اقامتگاه پر از درختان پالم و نخل است که در مکانی کاملا محصور در سیمیناک کشور اندونزی قرار گرفته است. این هتل دارای تسهیلات و امکاناتی است که آرامش شما را فراهم خواهند کرد. این هتل دارای شصت و شش سوئیت و پانزده ویلای استخردار است که هر کدام از آنها دارای قیمت‌های متفاوتی است.

۶- هتل مانداپا، کیدیواتان، اندونزی

Mandapa, a Ritz-Carlton Reserve, Kedewatan, Indonesia

هتل مانداپا متعلق به مجموعه ریتز کارلتون است و مکانی بسیار زیبا در جنگل سرسبز اطراف رودخانه آیونگ را به خود اختصاص داده است. نام این هتل به معنای معبد است و این اقامتگاه، حس آرامش و معنوی را به مهمانان منتقل می‌کند. ساختمان با سقف‌های کاه‌گلی سنتی پوشیده شده است. مهمانان این هتل می‌توانند از تجربیاتی همچون کلاس‌های درمانی باستانی در آبگرم یا یوگا در غرفه‌ای مشرف به مزرعه برنج استفاده کنند.

۵- هتل آکتیس، آفیتوس، یونان

Achtis Hotel, Afitos, Greece

هتل آکتیس توسط یک خانواده اداره می‌گردد و در روستای تپه‌ای آفیتوس در کشور یونان قرار گرفته است. هتل آکتیس دارای سرویس بسیار عالی است و از همین رو، مهمانان هتل از آن بسیار تعریف کردند. این هتل تنها دارای سی و پنج اتاق و سوئیت است و به جای کمیت، بیشتر بر روی کیفیت تمرکز کرده‌اند. البته باید توجه داشت که این هتل، نسبت به برخی دیگر از هتل‌های قرار گرفته در این لیست، گران‌تر است. این هتل دارای اتاق‌های بسیار مجهز و استخر شنا است.

۴- هتل کاندولهو، آری اتول شمالی، مالدیوز

Kandolhu Maldives, North Ari Atoll, Maldives

اگر به دنبال تجربه پر از تجمل در کشور مالدیوز هستید، پس از حتما به هتل کاندولهو سر بزنید. این هتل بر روی جزیره‌ای اختصاصی قرار گرفته است و تنها از طریق هواپیمای دریایی قادر به رفتن به آنجا هستید. این هتل دارای سی ویلا است که بر روی پایه‌هایی بر روی آب‌های بسیار شفاف اقیانوس هند قرار گرفتند. مجلل‌ترین این ویلاها نیز ویلاهای اوشن پول است که دارای نود متر فضای کف، استخرهای خصوصی و یک عرشه خصوصی با صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن است.

۳- هتل سانی دانز، سانی، یونان

Sani Dunes, Sani, Greece

هتل سانی دانز بر روی شبه جزیره کاساندرا در منطقه هالکیدیکی کشور یونان قرار گرفته است. این هتل در کنار ساحلی شنی تمیز و دلنشین قرار گرفته است. در این مکان می‌توان بهترین لذت را از آفتاب و سواحل و همچنین دریای مدیترانه برد. این هتل دارای چندین استخر داخل هتل و چندین استخر فضای باز است و علاوه بر این، می‌توان در دریای آیگین به شنا پرداخت. اتاق‌های هتل سانی دانز بسیار خیره‌کننده و دارای دکوراسیون الهام گرفته از ساحل هستند. این اتاق‌ها دارای طراحی سبک باز هستند که به راحتی می‌توان از آنها به ساحل خصوصی هتل رفت.

۲- هتل اومنیا، زرمات، سوییس

THE OMNIA, Zermatt, Switzerland

هتل اومنیا در مکانی بسیار برجسته قرار گرفته و ارتفاع این مکان به بیش از هزار و ششصد متر از سطح زمین می‌رسد. در پشت سر این هتل، کوهستان عظیم و خیره‌کننده ماترهورن قرار گرفته است. مهمانوازی در سرویس‌های این هتل توسط مهمانان آن بسیار مورد توجه و ستایش قرار گرفته است. معمار علی تایار، این هتل را به سبکی طراحی کرده که بیرون آن شبیه به یک کلبه اسکی آمریکایی باشد و در آن از جزییات اروپایی استفاده کرده است. او بسیاری از نمای بیرونی هتل را از پنجره‌های عظیم استفاده کرده است. در این هتل، چندین تراس، یک آبگرم و رستوران سلف سرویس قرار دارد.

۱- هتل کولین، گرامادو، برزیل

Hotel Colline de France, Gramado, Brazil

در لیست بهترین هتل‌های جهان، هتل کولین در صدر قرار گرفته است. هتل کولین، یک هتل الهام گرفته شده از سبک فرانسوی است که در مرکز شهر کوهستان گرامادو در کشور برزیل قرار گرفته است. اتاق‌ها و سوییت‌ها، عاشقانه‌های سنتی و قدیمی را تراوش می‌کند. پارچه‌های ابریشمی، لوسترهای کریستالی و اثاثیه دست ساز و نقره‌ای سبب شده تا این اتاق‌ها بسیار جذاب و تماشایی باشند. این هتل به طور کامل به سبک فرانسوی طراحی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو