آپدیت حاوی کد اشتباه، یاهو و بینگ را از دسترس خارج ساخت

منبع: فوت و فن

55

1400/7/20

15:41


آپدیت حاوی کد اشتباه، یاهو و بینگ را از دسترس خارج ساخت

 
یک منبع نزدیک به این شرکت می‌گوید که به دلایل فنی و خطای انسانی، اصلاح این مشکل و برگشت به حالت قبل اندکی طول کشیده و همین باعث مجموعه‌ای از مشکلات مرتبط و وابسته شده است. 
 
تا کنون مشخص شده که پایین آمدن سرویس جستجوی یاهو و بینگ به دلیل حملات بیرونی نبوده و در حقیقت گل به خودی محسوب می‌شود.  البته فردی که این موضوع را تایید کرده، به دلیل بروز مشکلات درون سازمانی یاهو، نخواست که نامش فاش شود. 
 
پس از قرارداد ۲۰۰۹ میان مایکروسافت و یاهو، کمتر از ۱۰ سال است که کلیه محتوا و نتایج جستجوی سرچ‌انجین یاهو توسط بینگ تامین می‌شوند. در ساعات اولیه این اتفاق یاهو به هیچ تماسی پاسخ نداد، اما مایکروسافت بروز این مشکل را تایید کرد. البته این شرکت هم از ارائه جزئیات خودداری نمود.
 
پس از این مشکل مایکروسافت کدها و دستورات مشکل‌ساز را حذف نموده و گروهی از سرورهایش را برای بازگشت به حالت قبل اجبارا خاموش نمود. گفته می‌شود پس از آن همه چیز به صورت عادی کارش را ادامه داده است.
 
سخنگوی مایکروسافت در بیانیه کوتاهی گفت: «صبح امروز برخی از مشتریان ما وقفه کوتاه در دسترسی به سرویسها را تجربه کردند. که اکنون این موضوع حل شده است.»

 


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو