بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر


منبع: رژلب

129

1400/7/20

16:50


بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

اگر به دنبال پاک کردن تاتو های خود هستید؛ ما در این مقاله قصد داریم به شما بهترین راه پاک کردن تاتو را در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر را توضیح می دهیم. همچنین برترین مدرس در این تخصص را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 

فهرست مطالب:

 

تاتو چیست و چگونه انجام می شود؟

تاتو یا خالکوبی مواد رنگی هستند که با استفاده از سوزنی مخصوص به زیر پوست ما انتقال پیدا میکند. این سوزن وظیفه دارد این مواد را به عمق یک میلی لیتری پوست انتقال دهد. حال برای پاک کردن خالکوبی راه حل ها و روش های مختلفی داریم که در ادامه شما را با آنان آشنا خواهیم کرد. با وبسایت رژلب همراه باشید.

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 

بهترین روش پاک کردن تاتو، در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

برای ریموو تاتو و خالکوبی شیوه و روش های مختلفی وجود دارید که برای مثال از بهترین روش پاک کردن تاتو میتوان به ریموو تاتو با لیرز، ریموو تاتو با عمل جراحی، ریموو تاتو با میکروپیگمنتیشن، ریموو تاتو درم آبریژن اشاره کرد. در ادامه ما به شما چند مورد از این بهترین روش های پاک کردن تاتو توضیح می دهیم.

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 

پاک کردن تاتو با لیزر

معمولا در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر از این روش برای ریموو تاتو استفاده می کنند. زیرا که این روش آسان تر و بی آسیب تر از روش های دیگر می باشد. لیزر به این گونه عمل میکند که پالس انرژی ای به مدت یک ملیاردم ثانیه به پوست شما وارد میکند و به سرعت جذب رنگدانه های مواد تاتو میشود. و آن ها را از بین می برد. این روش طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه های مختلف پاک کردن تاتو انجام میشود. همانطور که گفته شد این روش آسیب کمتری به پوست شما میزند و عوارض کمتری هم نیز در پی دارد. اگر شما با استفاده از روش میخواهید تاتو خود را پاک کنید، باید این را بدانید که احتمال وجود زخم بر روی پوست شما هست.

 

پاک کردن تاتو با روش میکروپیگمنتیشن

معمولا این روش که در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر هم استفاده می شود؛ برای کسانی که پوست خود را نمیتوانند به دلایل مختلفی همچون حساسیت لیزر کنند، مناسب است. روش میکروپیگمنتیشن برای پاک کردن خالکوبی و تاتو بسیار مهارت بالایی میخواهد و حتما پیشنهاد می شود که به دست پیگمنتر کار حرفه ای سپرده شود. ما در آخر این مقاله به شما بهترین مدرس در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر را معرفی می کنیم.

در این روش عوامل مهمی همچون تیرگی رنگ  و قدمت تاتو بر روی پوست اهمیت دارد. پیگمنتر کار با ترکیب مواد، رنگی هم رنگ پوست می سازد که با بخش تاتو شده تفاوتی بسیار ندارد. در این صورت رنگ ساخته شده بر روی پوست به صورت وصله دیده نمی شود. و با ترکیب روی پوستتاتو شده، همرنگ با دیگر بخش های پوست می شود.

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 

میکروپیگمنت چیست؟

میکروپیگمنت یعنی کاشت رنگدانه در قسمت فوقانی لایه درم پوست که جهت ترمیم عدم قرینگی ابرو ها، لب ها و چشم ها و آرایش دائم کاربرد دارد. همچنین در از دست دادن و ریزش موها و ابرو ها در اثر شیمی درمانی و یا ریزش موی آلوپسیا و بیماری های رنگدانه ای پوست مثل ویتیلیگو هم می توان از این روش استفاده کرد.

قابل توجه آن که رنگ های مورد استفاده گسنرده فراوان را شامل می شود. و تکنیک استفاده از ترکیب رنگ و سوزن های متنوع آن این روش را به عنوان تکنیکی بهتر و منحصر به فرد کرده است.

قابل توجه آن است که میکروپیگمنت مهارت تاتو نیست. تاتو یا همان روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگدانه ها به زیر پوست با استفاده از سوزن های غیر بهداشتی و رنگ های غیر استاندارد و محیط غیر بهداشتی و رنگ های غیر استاندارد و محیطی غیر استریل و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر عوارض جبران نا پذیری به همراه دارد. در حالی که روش میکرو پیگمنتیشن استفاده از دستگاه دارای مجوز بهداشت و رنگ دانه های استاندارد و معدنی با تست عدم حساست، استفاده از سوزن های سکیار مصرف و استریل و تنظیم عمق نفوذ سوزن و انجام کار با حفظ حالت طبیعی چهره هستند، همه از اصول میکرو پیگمنت است.

 

دوام رنگ در میکروپیگمنتیشن به عوامل متعددی بستگی دارد:
  • انتخاب نوع رنگ ( پر رنگ و کم رنگ بودن )
  • جنس پوست
  • نوع آب و هوا
  • نوع نگهداری آن

در مقایسه با تاتو های سنتی میکروپیگمنت دوام کمتری دارد و این در واقع اجازه مانور را به مشتری می دهد و معضل تاتو سنتی را که پس از گذشت چند سال حالت یکنواخت و خسته کننده دارد و قابل تغییر نیست را ندارد و از مزایای میکروپیگمنت تلقی می شود چون در دفعات بعدی کار می توان مدل را عوض کرد.

از محاسن دیگر میکروپیگمنت این است که خون ریزی ندارد و تورم و التهاب آن نیز بسیار مختصر است و تداخلی با زندگی روزمره افراد ایجاد نمی کند.

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 

بهترین پاک کننده تاتو

معمولا شرکت های آرایشی و بهداشتی مختلفی دست به ساخت مواد پاک کننده تاتو زده اند. این شرکت ها در دو نوع شیمیایی و گیاهی این مواد پاک کننده پوست را تولید میکنند و تاثیر این مواد به پوست تقریبا یکی است. فقط در بعضی موارد با توجه به شرایط پوست، از مواد گیاهی و یا شیمیایی استفاده می کنند. کیفیت این نوع مواد بسیار در پاک کردن تاتو تاثیر دارد. و دلیل آن ضخامت متفاوت پوست و مواد رنگی مختلف می باشد.

 

معرفی مدرس برتر در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

یکی از بهترین پیگمنت آرتیست ها و مدرس میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در بوشهر و تهران، خانم دینا تقوی می باشد. خانم دینا تقوی در انجام روش های تاتو صورت و آرایش دائم، دقت بالایی دارند و به انجام صحیح و اصولی این روش ها اهمیت می دهند. همانطور که گفتیم پیگمنتر کار حرفه ای، بسیار نقش موثری را در پاک کردن تاتو دارد. به همین دلیل پیشنهاد سایت رژلب به شما، خانم دینا تقوی می باشد که در بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر فعالت دارند.

 

بهترین سالن پاک کردن تاتو در بوشهر

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو