خواهر بریتنی اسپیرز کتاب زندگینامه خود را منتشر کرد

منبع: روزیاتو

106

1400/7/20

17:15


خواهر بریتنی اسپیرز کتاب زندگینامه خود را منتشر کرد

خواهر بریتنی اسپیرز کتاب زندگینامه خود را منتشر کرد

جیمی لین اسپیرز، خواهر کوچک تر بریتنی اسپیرز خواننده ی مشهور، از انتشار کتاب زندگینامه ی خود به نام «چیزهایی که باید می گفتم» (Things I Should Have Said) خبر داد. او می گوید این کتاب از مشکلاتی که او در رابطه با سلامت روان خود داشته پرده خواهد برداشت.

این اتفاق پس از آن است که بریتنی اسپیرز خانواده ی خود، از جمله خواهرش جیمی لین را به خاطر عدم حمایت از خود در دورانی که برای پایان دادن به قیمومیت ۱۳ ساله اش تلاش می کرد، مورد انتقاد قرار داد.

جیمی لین تصویری از جلد کتاب خود را در اینستاگرامش منتشر و اعلام کرد بخشی از عواید فروش آن به یک سازمان غیر انتفاعی به نام تعلق خواهد گرفت که به از میان بردن ننگ و بدنامی پیرامون بیماری های روانی کمک می کند.

هفته ی گذشته بریتنی اسپیرز در پستی احساسی در اینستاگرام خود از قرار معلوم خواهرش جیمی لین را به خاطر حمایت نکردن از خود طی مبارزه ی ۱۳ ساله اش برای بازگرداندن آزادی خود، به باد انتقاد گرفت.

بریتنی اسپیرز به دنبال لغو قیمومیت پدرش در ماه گذشته بالاخره سکوت خود را شکست.

او در این پست اینستاگرامی تصویری از دو زن در زیر آب منتشر کرد که یکی از آن ها شناکنان به کمک دیگری شتافته بود.

این خواننده ی مشهور در شرح این عکس نوشت: «این عکس برای من خیلی معنی دارد. وقتی می بیبنمش دلم می خواهد گریه کنم. آن زن دارد خواهر الهی خود را نجات می دهد.»

«من توصیه می کنم اگر دوستی دارید که در خانه ای است که برای چهار ماه زندگی در آن واقعاً کوچک است، هیچ ماشین و تلفنی آنجا نیست، هیچ دری نیست که حریم شخصی اش حفظ شود و باید تمام هفته را ۱۰ ساعت در روز کار کند و هر هفته چندین تن خون دهد و هیچوقت یک روز تعطیلی هم نداشته باشد – شدیداً به شما توصیه می کنم که بروید دنبال دوست تان و او را از آن جهنم بیرون بکشید.»

«اگر مثل خانواده ی من هستید که یک چیزهایی می گویند مثل اینکه: “ببخشید تحت قیمومیت هستی” – احتمالاً چون فکر می کنند شما فرق دارید پس می توانند هر بلایی سرتان بیاورند.»

«خوشبختانه من یک وکیل فوق العاده، متیو رزنگارت را پیدا کردم که کمک کرده زندگی ام را تغییر دهم.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو