«ژان کلود ون دام» به سینما باز می‌گردد

منبع: فوت و فن

112

1400/7/21

09:06


«ژان کلود ون دام» به سینما باز می‌گردد


ژان کلود ون دام در حال انجام مذاکرات پایانی برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم جدید «کیک بوکسور» است. در این فیلم جدید «دِیو باتیستا» ستاره فیلم «محافظان کهکشان» و «اَلِن موسی» هنرپیشه «اکس-من: روزهای گذشته آینده» بازی می‌کنند و «جان اسکات‌وِل» کارگردانی را بر عهده دارد.

اما این بار ون دام در نقش استاد و نه شاگرد بازی می‌کند و به جای «تونی جا» ستاره تایلندی فیلم‌های اکشن که پروژه را به دلیل مشکلات زمان بندی ترک کرد، ظاهر خواهد شد.

فیلم جدید «کیک بوکسور» داستان رزمی‌کار با استعدادی به نام «کِرت اسلون»(با بازی الن موسی) است که به تایلند سفر می‌کند تا رمزهای کیک بوکسور را بیاموزد و از «تونگ پو»(با بازی دیو باتیستا) برای مرگ برادرش انتقام بگیرد. ون دام در نقش «مَستر چاو» جدید که به اِسلون هنر کیک بوکسور را یاد می‌دهد، بازی می‌کند.(دنیس چان در فیلم اصلی سال ۱۹۸۹ این نقش را بازی کرده بود.)

تد فیلد، رییس استودیو «رادار فیلمز» که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، می‌گوید: "ما از این که به زودی تولید «کیک بوکسور» را شروع می‌کنیم و ژان کلود ون دام را در نقش «مَستر چاو» داریم که ایفای نقش شاگرد را به الن موسی واگذار کرده است، بسیار هیجان زده‌ایم. الن این فیلم را به نسل جدید معرفی خواهد کرد." «دیمیتری لوگوتِتیس» و «جیم مک گارت» فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند.

فیلم‌برداری فیلم جدید «کیک بوکسر» این هفته در نیواورلئان آغاز و قسمت‌هایی از فیلم نیز در تایلند ضبط خواهد شد.

پریا پورمن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو