وان دایرکشن: از دست دادن زین قلب ما را شکسته است

منبع: فوت و فن

140

1400/7/21

09:06


وان دایرکشن: از دست دادن زین قلب ما را شکسته است

گروه وان دایرکشن در اولین مصاحبه‌شان بعد از ترک زین مالک، می‌گویند که از این موضوع بسیار ناراحت هستند اما قول داده‌اند که از این پس قوی‌تر از همیشه ظاهر شوند.

لیام پین یکی از اعضای دیگر این گروه که به همراه دیگران برای اجرای کنسرت «On The Road Again» در دبی به روی صحنه رفت، می‌گوید که دو هفته گذشته، احتمالا سخت‌ترین دو هفته‌ای بوده که این گروه از زمان تشکیل در ۵ سال پیش داشته است. او به مجله «سان» گفت: "این که زین تصمیم گرفت گروه را ترک کند، واقعا ما را شوکه کرده اما بعد از چندین اجرای ۴ نفره، ما اعتماد به نفس خود را پیدا کرده‌ایم و مصمم هستیم که قوی‌تر از همیشه ظاهر شویم." عضو دیگر این گروه لویس تاملینسون اضافه کرد که بقیه اعضای گروه ۱۰۰درصد به آن وفادار هستند و این گروه هدف‌های زیادی دارد که می‌خواد به آن‌ها برسد.
هفته گذشته نایل هوران اعلام کرد که این گروه مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود است. او این خبر را در اکانت توییتر خود که بیش از ۲۱٫۹ میلیون دنبال‌کننده دارد منتشر کرد.

زن مالک گروه محبوب وان دایرکشن را در تاریخ ۲۵ مارس ترک کرد؛ او گفت: "من فکر می‌کنم که کار درست را انجام می‌دهم- این کار هم به نفع من و هم به نفع دیگر پسرهاست و من حس خوبی دارم." او ادامه داد که برای چند ماه گذشته از بودن در این گروه احساس خوشحالی نمی‌کرده و فقط به خاطر گروه به کار خود ادامه داده است: "موضوع این نیست که من از پشت به آن‌ها خنجر زده باشم، من فقط دیگر نمی‌توانم به کار در این گروه ادامه دهم چون به نظرم دیگر این کار واقعی نمی‌آید."

زین اولین تک آهنگ خود «I Won't Mind» را اوایل این هفته منتشر کرد. این آهنگ، در رسانه‌های اجتماعی نقدهای مثبت و منفی به خود جذب کرده و برخی آن را تحسین کرده و دیگران از زین خواسته‌اند تا به گروه وان دایرکشن بازگردد؛ اما این خواننده ۲۲ ساله می‌گوید که هرگز به این گروه بازنخواهد گشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو