پاییز امسال و دو فیلم و سریال از گلشیفته فراهانی

منبع: ایران آرت

149

1400/7/21

09:16


VTC و Invasion نام آثار جدیدی است که با نقش‌آفرینی گلشیفته فراهانی به زودی پخش خواهد شد.

ایران آرت: فیلم/ سریال فرانسوی VTC به کارگردانی جولین بیتنر و بازی گلشیفته فراهانی در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) از شبکه فرانسوی canal+ پخش خواهد شد.

گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نورا را ایفا می‌کند، زنی معتاد به آمفتامین که راننده شبانه شرکت VTC است و در ماشینش زندگی می‌کند تا پول لازم برای خرید آپارتمانی کوچک را فراهم کند و بتواند حضانت دخترش را بگیرد. برادر نورا که او هم راننده است، در تصادفی آسیب می‌بیند و نورا پیشنهاد می‌دهد بسته‌ای عجیب را به جای او تحویل دهد، بدون اینکه بداند در خدمت یک شبکه خطرناک قرار گرفته است و...

از این فیلم علاوه بر نسخه سینمایی، یک مینی سریال نیز، از کانال پلوس پخش خواهد شد.

گلشیفته همچنین با خبر اعلام پخش فیلم/ سریال VTC نوشت: «انقدر از آماده شدنِ این فیلم/سریال (وِ-تِ-سِ) هیجان زدم که خدا میدونه. دوستان در فرانسه و اونهایى که دسترسى به کانال پلوس دارین، حتما ببینین این کار رو. نه چون من بازیگرِ این کارم، ولى چون کار خوبى شده»

سریال ۱۰ قسمتی Invasion (تهاجم) محصول پرهزینه اپل نیز با بازی گلشیفته فراهانی از تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ماه) پخش خود را با ۳ قسمت از appletv+ آغاز می‌کند تا گلشیفته پاییز امسال بیش از پیش و با ۲ فیلم و سریال مهمان خانه‌های مردم جهان شود.

.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو