هتل‌هایی که موبایل رایگان به مسافران می‌دهند

منبع: فوت و فن

89

1400/7/21

09:29


هتل‌هایی که موبایل رایگان به مسافران می‌دهند

تجربه هتل برای مسافران با موبایل Handy متحول خواهد شد.

 

گردشگران و مسافران با موبایل Handy می‌توانند تماس تلفنی رایگان بگیرند، وب‌گردی کنند و هنگام گشت زدن در شهر و بازدید از اماکن و جذابیت‌های گردشگری این موبایل را همراه خود داشته باشند و از آن استفاده کنند.

 

امسال نوبت به آفریقای جنوبی رسیده است که موبایل Handy را در ۷۰ هتل این کشور نصب کند تا شیوه برقراری ارتباط مسافران در داخل و خارج از هتل متحول شود.

 

برخی از امکانات این دستگاه تلفن همراه برقراری تماس بین اتاق‌های هتل، افزودن ۴ تماس سریع، هشدارهای سفر که به میهمانان در مورد مشکلات پیش‌آمده اطلاع می‌دهد، راهنمای گردش در شهر، تأخیر در سفر به برخی از شهرها هستند. مهم‌ترین ویژگی موبایل Handy این است که استفاده از آن برای میهمانان هتل رایگان و بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای خواهد بود.

 

ایده موبایل Handy اولین بار به ذهن تِرِنس کائوک خطور کرد. او که در سفرهای خارجی‌اش همیشه هنگام استفاده از تلفن همراهش مشکل داشت متوجه شد که خیلی از مسافران نیز با چنین چالشی روبه‌رو هستند. او ابتدا کار خود را با کرایه دادن تلفن‌های همراه در فرودگاه هنگ‌کنگ در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. وقتی با تقاضای روبه‌فزونی مسافران مواجه شد، تصمیم گرفت ایده خود را به هتل‌ها نیز بسط دهد.

 

تا سال ۲۰۱۵، موبایل Handy در هنگ‌کنگ، سنگاپور و سپس در لندن عرضه شد. با موفقیت این پروژه، ۱۰۰ هزار اتاق هتل در این ۳ شهر مهم مجهز به دستگاه تلفن همراه Handy شدند. موبایل Handy با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیون دلاری برای عرضه در کشورهای دیگر جهان مانند برزیل، قسمت‌هایی از آسیا و اروپا، مراکش، نیجریه و آفریقای جنوبی آماده شد.

 

به گفته مدیر فروش Handy در آفریقای جنوبی، در حال حاضر فقط هتل پرزیدنت در کیپ تاون آفریقای جنوبی به موبایل Handy مجهز شده و قرار است به زودی هتل‌های بلموند و ریورساید هم از این فناوری برخوردار شوند.

 

 

ایده Handy برای ارائه آسایش و راحتی مسافران است. مسافران هتل‌ها می‌توانند Handy را با خودشان هر جایی که می‌خواهند ببرند و از آن به عنوان یک راهنمای شخصی در زمان گشت زدن در شهر استفاده کنند. این دستگاه برای هتل‌ها هم مفید است زیرا تعامل بین هتل و میهمان هتل را تقویت می‌کند و مسافران را از اتفاقاتی که در هتل یا شهر می‌افتد مطلع می‌نماید.

 

موبایل Handy یک موبایل دم دستی و مفید برای مسافران در کشورهایی می‌تواند باشد که بلایای طبیعی یا حملات تروریستی آنها را تهدید می‌کند.

 

تلفن همراه Handy ساخت همان کارخانه‌ای است که گوشی‌های آیفون را می‌سازد؛ یعنی فاکسکان. لازم به ذکر است که Handy را نمی‌توان سرقت کرد. آنهایی که می‌خواهند هنگام تسویه حساب موبایل را با خودشان “یواشکی” از هتل بیرون ببرند، باید بدانند که هزینه آن را باید بپردازند.

در آینده قرار است این تلفن همراه به عنوان کارت‌های کلید هتل و کنترل از راه دور عمل کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو