کریس پاین و کریس همسورث از Star Trek 4 جدا شدند

منبع: فوت و فن

102

1400/7/21

09:29


کریس پاین و کریس همسورث از Star Trek 4 جدا شدند

طبق گزارشات منتشر شده، کریس پاین و کریس همسورث که هر دو از بازیگران مطرح و گران قیمت هالیوود به شمار می‌روند، از تازه‌ترین قسمت مجموعه‌ی Star Trek جدا شده‌اند. ظاهرا دلیل اصلی این ماجرا، عدم توافق روی میزان دستمزد این دو بازیگر بوده است.

پاین قرار بود برای چهارمین بار نقش «کاپیتان جیمز تی‌کرک» را بازی کند و وجود المان‌های «سفر در زمان» در این فیلم، به نویسندگان اجازه داده تا پدر این کاراکتر را نیز به این فیلم اضافه کنند. همسورث در سال ۲۰۰۹ این نقش را در اختیار داشت و قرار بود در Star Trek 4 نیز به ایفای آن بپردازد.

بازیگران قسمت اول برای ۳ فیلم قرارداد امضا کردند، و این یعنی فیلم چهارم به قراردادهای تازه نیاز دارد. پاین از همان ابتدا و پس از بستن قرارداد Star Trek Beyond موافقتش را برای حضور در قسمت چهارم اعلام کرد. در سال ۲۰۱۶ شایعه‌های بازگشت همسورث نیز به گوش می‌رسید.

با عملکرد ضعیف Star Trek Beyond در باکس آفیس (بودجه = ۱۸۵ میلیون دلار و فروش جهانی = ۳۴۳ میلیون دلار)، استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا هزینه‌های ساخت قسمت‌های بعدی را کمتر کند. مجموعه Star Trek مانند آثار مارول یا Star Wars نیست و خانه‌ی اصلی‌اش همواره تلویزیون بوده است. این یعنی فیلم‌های سینمایی این مجموعه همگی داستان‌های فرعی هستند و میزان فروش آن‌ها هرگز قابل توجه نبوده و نخواهد بود.

در طی سالیان اخیر میزان فروش با افزایش میزان بودجه بیشتر شده است؛ اما نه به اندازه‌ی کافی. چراکه فیلم‌هایی که بودجه‌شان با Star Trek Beyond برابر است، در سطح جهانی از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار فروش دارند.

سایر بازیگران این فیلم، یعنی زوئی سالدانا، زاکری کوینتو، کارل اوربن، سایمون پگ و جان چو همگی برای ایفای دوباره‌ی نقش‌هایشان به این مجموعه باز خواهند گشت. اما با این حال جدایی این دو بازیگر سرنوشت پروژه را نامعلوم کرده است. در Star Trek 4 برای نقش همسورث می‌توان جایگزین پیدا کرد، اما پاین یکی از ستون‌های اصلی مجموعه فیلم‌های Star Trek است و حضورش برای ساخت این فیلم‌ها ضروری محسوب می‌شود.

اس جی کلارکسون هنوز هم با کارگردانی این پروژه که هنوز تاریخ مشخصی برای اکران یا حتی شروع فیلمبرداری ندارد، موافق است. فیلم‌های دنیای Star Trek در حالی در وضعیت نابسامان به سر می‌برند که دنیای تلویزیونی این مجموعه با Star Trek: Discovery و چندین سریال دیگر محکم به جلو پیش می‌رود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو