پلی‌استیشن ویتا باریک اندام به غرب رسید

منبع: فوت و فن

132

1400/7/21

09:29


پلی‌استیشن ویتا باریک اندام به غرب رسید

بن لاو، مدیر محصولات سونی در انگلستان، چندی پیش از مدل باریک‌تر کنسول پلی‌استیشن ویتا برای این کشور پرده برداشت. این مدل مدت‌ها قبل در خانه‌ی سونی، کشور ژاپن منتشر شده بود اما خبری از عرضه آن برای کشور‌های دیگر از جمله اروپا و آمریکا نبود.
 
سونی در سال ۲۰۱۳ از مدل باریک اندام کنسول دستی خود، پلی‌استیشن ویتا رونمایی کرد که ۲۰ درصد باریک‌تر و ۱۵ درصد سبک‌تر از مدل اصلی خواهد بود. همچنین بازدهی بهتری برای باتری آن در نظر گرفته شده و البته مهم‌ترین تغییر آن صفحه نمایش خواهد بود که OLED های ویتای اصلی جایگزین ال‌سی‌دی‌ها شده‌اند.
 
با اعلام عرضه این کنسول دستی در کشور انگلستان می‌توان منتظر تولید انبوه آن در کشورهای دیگر هم بود. البته هم اکنون می‌توان این کنسول ارزان‌تر (نسبت به مدل اصلی) را در بازار داخلی پیدا کرد اما به دلیل اینکه نسخه ژاپنی کنسول‌ها چندان محبوبیت ندارد بسیار کمیاب هستند. با توجه به عرضه کنسول در کشورهایی چون انگلستان می‌توان به زودی شاهد حضور آن‌ها در بازار داخلی بود.
 
کنسول‌های دستی عمدتا به دو دسته‌ی خانگی و دستی تقسیم می‌شوند. کنسول‌هایی چون ایکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ که توسط یک رابط به تلویزیون متصل می‌شوند کنسول‌های خانگی هستند و دستگاه‌هایی چون ۳DS، پلی‌استیشن ویتا و PSP که به عبارتی همیشه می‌توانند همراه شما باشند، کنسول‌های دستی خطاب می‌شوند.
محسن وفانژاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو