با بازیگران فیلم علاءالدین آشنا شوید

با بازیگران فیلم علاءالدین آشنا شوید


منبع: فوت و فن

249

1400/7/21

09:29


با بازیگران فیلم علاءالدین آشنا شوید

پس از موفقیت فراوان فیلم‌های لایو-اکشن «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) و «کتاب جنگل» (The Jungle Book)، دیزنی این بار سراغ «علاءالدین» (Aladdin) رفته و قصد دارد تا نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن را به سینماها بیاورد.

 

انیمیشن کلاسیک «علاءالدین» در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و افرادی چون رابین ویلیامز، اسکات وینر، لیندا لارکین در آن به صداپیشگی پرداخته بودند.

کارگردانی این اثر لایو-اکشن بر عهده‌ی گای ریچی قرار داده شده که با توجه به آثار معمول این کارگردان ایرلندی کمی تعجب برانگیز است؛ ریچی علاوه بر کارگردانی اثر، نویسندگی آن را هم به عهده دارد. در ادامه می‌توانید لیست بازیگران اصلی و نقش‌هایشان را مشاهده کنید:

مِنا مسعود در نقش علاءالدین

او نقش مردی جوانی را بازی می‌کند که می‌خواهد شاهزاده شود تا به شاهدختِ (=پرنسس!) مورد علاقه‌اش برسد. این بازیگر کانادایی به تازگی در سریال جدید آمازون، یعنی «جک رایان» (Jack Ryan) هم به نقش آفرینی پرداخته است.

نایومی اسکات در نقش یاسمن

اسکات حرفه‌ی بازیگری‌اش را با دیزنی شروع کرد و حالا بار دیگر با این کمپانی همکاری خواهد کرد. او در نقش شاهدخت یاسمن ظاهر خواهد شد.

ویل اسمیت در نقش جینی

به جای رابین ویلیامز این بار ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو، یعنی جینی ظاهر خواهد شد. از جدیدترین آثار قابل توجه این بازیگر می‌توان به «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) اشاره کرد.

مروان کنزاری در نقش جعفر

کنزاری نقش منفی داستان را بازی خواهد کرد. این بازیگر هلندی امسال پرکار بوده و در فیلم‌های چون «مومیایی» (The Mummy)، «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد؟» (What Happened to Monday?) و «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) به نقش آفرینی پرداخته است.

نسیم پدارد در نقش دیلا

این بازیگر ۳۶ ساله که ملیتی ایرانی-آمریکایی دارد بیشتر برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی چون «شنبه شب، زنده» (Saturday Night Live)، «ملکه های جیغ» (Scream Queens) و «دختر جدید» (New Girl) شناخته می‌شود. او در نقش دیلا، دوست و خدمتکار یاسمن ظاهر خواهد شد.

بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اَندرس

مگنوسن در نقش شاهزاده اَندرس ظاهر خواهد شد؛ در داستان فیلم، او خواستگار جدی یاسمن است. این بازیگر نقش‌های فراوانی را در سریال مختلف بازی کرده، ولی بیشتر برای فیلم «به‌سوی جنگل» (Into the Woods) شناخته می‌شود.

نوید نگهبان در نقش سلطان

دومین بازیگر این اثر که ملیتی ایرانی-آمریکایی دارد؛ او در نقش پدر یاسمن و پادشاه سرزمین اغربا را ظاهر خواهد شد. وی در سریال‌های «میهن» (Homeland) و «۲۴» نیز به نقش آفرینی پرداخته است.

نومن آکار در نقش حکیم

آکار در نقش زیردست جعفر، یعنی حکیم ظاهر خواهد شد؛ حیکم رئیس نگهبانان قصر است. همانند نوید نگهبان، وی در سریال «میهن» (Homeland) هم ظاهر شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو