پژمان بازغی و دخترش بازیگر نقش وحید در سریال افرا

پژمان بازغی و دخترش بازیگر نقش وحید در سریال افرا


منبع: پرشین وی

116

1400/7/21

09:39


در این مطلب عکس پژمان بازغی و دخترش را در کنار هم مشاهده می کنید

پژمان بازغی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که سالها پیش با مستانه مهاجر ازدواج کرد و یک دختر بزرگ دارد. او در سریال های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده, به تازگی بازی او در سریال افرا را مشاهده کردید. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس پژمان بازغی و دخترش را برای شما قرار دهیم

عکس پژمان بازغی و دخترش

پژمان بازغی با انتشار عکس زیر نوشت:

دخترقشنگم روزت مبارک
روزهمه دخترهای سرزمینم مبارک

عکس پژمان بازغی و دخترش

عکس پژمان بازغی و دخترش نفس

بد نیست درباره پژمان بازغی بیشتر بدانید

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود.

بازیگر سریال افرا

بازیگر سریال افرا

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.

عکس پژمان بازغی و دخترش

عکس پژمان بازغی و دخترش

در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

بازیگران رفیق

بازیگران رفیق

همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست.او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

فعالیت پزمان بازغی در نمایش خانگی

خاتون تینا پاکروان سرهنگ سنگری ,
قبله عالم حامد محمدی میرزا رضا,
ممنوعه امیر پورکیان کامران,
قلب یخی ۳ سامان مقدم هدایت

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو