واکنش نماینده مجلس به کمپین ضد واکسیناسیون کرونا

منبع: برترین ها

32

1400/7/21

16:38


عضو کمیسیون بهداشت مجلس به اظهارنظر نماینده کاشمر درباره منع واکسیناسیون اجباری کرونا و همچنین ایجاد کمپین ضد واکسیناسیون واکنش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون بهداشت مجلس به اظهارنظر نماینده کاشمر درباره منع واکسیناسیون اجباری کرونا و همچنین ایجاد کمپین ضد واکسیناسیون واکنش داد.

عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به اظهار نظر حجت الاسلام نیک بین نماینده کاشمر درباره منع واکسیناسیون اجباری کرونا واکنش داد و گفت: با این اظهارنظرها به نظر می‌رسد افکار عمومی دچار تناقض می شود. واکسن زدن در کشور اجباری نیست و افراد می‌توانند خود را در خانه و روستا دور از جامعه قرنطینه کنند.

وی افزود: زمانی که سیاست‌ها در جامعه وضع می‌شود برای حفظ سلامت اجتماعی باید دقت کافی داشت.

روح الامینی اظهار کرد: امکان دارد که واکسیناسیون کرونا عوارضی داشته باشد، اما قطعاً از عوارض آلودگی هوا در تهران بسیار کمتر است.

عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: آیا خطر های ناشی از انتشار مواد لنت ترمز در هوا و گازهای سمی که میلیون ها انسان را در معرض خطر قرار می دهد کم تر از عوارض یک واکسن هست؟ همه این مسائل را به یکی از واعظان که با من تماس گرفته بود توضیح دادم، در نتیجه نباید در جامعه نگرانی به وجود آورد.

وی اضافه کرد: رهبری نظامات واکسیناسیون را در کشور دنبال و به شدت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. اگر می‌خواهیم کسب و کار مردم از سر گرفته شود و هزینه های ناشی از تعطیلی‌ها کم شود، چرا باید یک پویش و کمپین ضدواکسیناسیون در کشور راه بیندازند؟ همه باید به قانون وضع شده در کشور عمل کنند. این اقدام ضد واکسیناسیون برخلاف سیاست های کلی نظام، قوانین عقلانی بهداشتی درمانی و منویات مقام معظم رهبری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو