رکورد شکنی رونالدو همچنان ادامه داد؛ این بار تعداد هت تریک

منبع: روزیاتو

113

1400/7/21

19:02


رکورد شکنی رونالدو همچنان ادامه داد؛ این بار تعداد هت تریک

رکورد شکنی رونالدو همچنان ادامه داد؛ این بار تعداد هت تریک

رکورد شکنی رونالدو دیگر امری عادی شده؛ او این بار با هت تریک مقابل لوکزامبورگ رکوردزنی کرد. به گزارش Mirror، کاپیتان تیم ملی پرتغال تبدیل به دارنده ی بیشترین هت تریک (۱۰ بار) در بازی های ملی شد.

رونالدو در این بازی گلزنی را با یک پنالتی آغاز کرد. گل دوم را هم به همین ترتیب از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. برونو فرناندز و ژوآو پالینیا گل های سوم و چهارم تیم ملی پرتغال را زدند و باز نوبت به رونالدو رسید تا در دقیقه ۸۷ هت تریک خود را کامل کند.

با این سه گلی که رونالدو در این بازی زد مجموع گل های زده ی خود در برابر لوکزامبورگ را به عدد ۸ رساند و بدین ترتیب لوکزامبورگ تبدیل به کشوری شد که رونالدو بیشترین تعداد گل را در برابرش به ثمر رسانده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید حالا ۱۱۵ گل ملی در کارنامه اش دارد و رکورد شکنی رونالدو از قرار معلوم همچنان ادامه خواهد یافت. او اخیرا و پس از بازی با ایرلند، تبدیل به آقای گل جهان در بازی های ملی شد. در بازی های یورو ۲۰۲۰ کریستیانو از رکورد میشل پلاتینی عبور کرد و به بازیکنی مبدل شد که بیشترین تعداد گل را در این تورنمنت به ثمر رسانده است.

رکورد شکنی رونالدو

او اکنون ۱۸۱ بازی ملی در کارنامه اش دارد که در اروپا رکورد محسوب می شود و این رکورد را پس از بازی تیم ملی پرتغال مقابل قطر از آن خود کرد. او همچنین با سه گلی که در جام جهانی ۲۰۱۸ به ثمر رساند تبدیل به مسن ترین بازیکنی شد که در این بازی ها هت تریک کرده است.

فهرست کامل رکورد شکنی رونالدو در سطح بین الملل به شرح ذیل است:

  • بیشترین تعداد گل ملی
  • بیشترین بازی ملی در پرتغال
  • بیشترین حضور در مسابقات جام ملت های اروپا
  • مسن ترین هت تریک کننده در جام های جهانی

بیشتر بخوانید:

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از ۱۲ سال

پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال در فصل ۲۲-۲۰۲۱؛ کریستیانو رونالدو باز هم در صدر

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو