«نوبخت» بابت بودجه ۹۹ قدردانی کرد!

منبع: برترین ها

56

1400/7/21

20:00


محمدباقر نوبخت با اشاره به گزارش اخیر تفریغ بودجه ۱۳۹۹، از عملکرد سازمان برنامه و بودجه و دولت در زمان مدیریت خودش قدردانی کرد.

برترین‌ها: محمدباقر نوبخت با اشاره به گزارش اخیر تفریغ بودجه ۱۳۹۹، از عملکرد سازمان برنامه و بودجه و دولت در زمان مدیریت خودش قدردانی کرد.

رئیس وقتِ سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم، در حساب کاربری خود در توئیتر، نسبت به گزارش دیوان محاسبات در رابطه با بودجه سال ۱۳۹۹ واکنش نشان داد.

«نوبخت» بابت بودجه ۹۹ قدردانی کرد!

وی اعلام کرد: گزارش تفریغ بودجه نشان داد که در سومین سال تحریم و محاصره اقتصادی با وجود عدم تحقق ۶۲.۵ درصدی درآمدهای نفتی و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دولت موفق شد بودجه را مدیریت کند.

نوبخت در ادامه نوشته است که با تحقق ۱۰۱ درصدی درآمدهای مالیاتی و از طریق انتشار اوراق مالی بدون استقراض از بانک مرکزی و با بیش از ۷۲۷ میلیارد تومان مازاد منابع نسبت به مصارف، هم ۹۰ درصد اعتبارات عمرانی پرداخت شد و هم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تسویه مطالبات ایثارگران و مددجویان، فوق‌العاده ویژه کادر درمان اجرا شده است.

معاون سابق رئیس‌جمهور همچنین در ادامه عنوان کرده «از زحمات طاقت‌فرسای کارکنان دولت به ویژه همکارانم در سازمان برنامه و بودجه و خزانه قدردانم».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو