ماجراجویی‌های ادل؛ این‌بار در لباس قرمز

ماجراجویی‌های ادل؛ این‌بار در لباس قرمز


منبع: برترین ها

117

1400/7/22

06:53


این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

برترین‌ها: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

نیکی میناژ رپر معروف آمریکایی این عکس و تعدادی عکس دیگر را از جشن تولد یک سالگی پسرشان پاپا بیر به اشتراک گذاشت. نیکی و همسرش کنث پتی دو سال پیش با هم ازدواج کردند و یک پسر دارند.

چهره

سلفی کیارا فرانی، مدل و بلاگر ایتالیایی از خود و دختر کوچولویش.

چهره

مگان فاکس با این سلفی از رنگ مو‌های جدیدش رونمایی کرد. طرفداران مگان فاکس که همیشه او را به مو‌های مشکی‌اش می‌شناختند با این عکس به رنگ موی بلوند او واکنش نشان دادند.

چهره

هالزی و پسرکش در حال رفتن به برنامه‌ی Snl. همانطور که می‌بینید هالزی از ترس دوربین‌های پاپاراتزی‌ها روی کالسکه‌ی پسرش را پوشلنده است! او قبل از به دنیا آمدن پسرش در مصاحبه‌ای گفته بود که مادران نباید از بزرگ شدن سینه‌هایشان خجالت بکشند و آن‌ها حق دارند در خیابان و مکان‌های عمومی به فرزندشان شیر دهند، چون نیاز غذایی بچه است!

چهره

این هم از جی‌جی حدید که پتوی دخترش، خای را روی سر او انداخته تا عکس و ویدیویی از او منتشر نشود! جی‌جی همیشه گفته بود که نمی‌خواهد از چهره‌ی دخترش عکس و فیلمی پخش شود. او حتی بارداری‌اش را هم تا چند وقت از رسانه‌ها پنهان کرده بود!

چهره

فتوشوت جدید مدونا در کنار مالوما، خواننده‌ی کلمبیایی برای شماره جدید مجله rollingstone. این دو خواننده دو سال پیش هم در یک ویدیو کلیپ با هم همکاری داشتند.

چهره

دنیل کریک، بازیگر انگلیسی مجموعه فیلم‌های جیمز باند، چند روز پیش ستاره‌ی خود را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوودی دریافت کرد.

چهره

جنیفر لوپز این عکس را از خودش در حال تماشای عشقش بن افلک در مراسم فرش قرمز اکران فیلم The last duel در منهتن نیویورک منتشر کرد. بن افلک به همراه مت دیمون و آدام درایور از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

چهره

این هم عکسی از مت دیمون، یکی دیگر از بازیگران این فیلم، در کنار همسرش لوسیانا در این مراسم.

چهره

سام اصغری، نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز با انتشار این عکس و تعدادی ویدیوی دیگر از عضو جدید خانواده‌شان که یک سگ است رونمایی کرد و نوشت: «نامزدم با جدیدترین عضو خانواده‌مان یعنی پورشا سورپرایزم کرد»!

چهره

این هم جدیدترین عکس از پسران بریتنی اسپیرز از همسر سابقش کوین فدرلاین. پسر ۱۶ ساله‌اش شان پرستون و پسر ۱۵ ساله‌اش جیدن جیمز در کنار یکی از دوستان پدرشان.

چهره

امبر هرد این عکس را با پسرش به اشتراک گذاشت و نوشت: «۶ ماه از بهترین ماه‌های عمرم در کنار تو بود»

چهره

عکس جدیدی از واکین فینیکس، بازیگر نقش جوکر و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، همراه با همسرش رونی مارا در حال پیاده‌روی در نیویورک. این بازیگر قرار است به زودی با نقش ناپلئن بناپارت در فیلم جدید ریدلی اسکات ایفای نقش کند.

چهره


عکسی جدید از جاستین بیبر با استایلی نه چندان جالب برای ما ایرانی‌ها! جاستین در مستند زندگی‌اش که اخیرا پخش شده است گفته که امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۱ خانواده‌ی خود و همسرش هیلی بیبر را بزرگتر کنند و بچه‌دار شوند. البته این تصمیم را به همسرش هیلی واگذار کرده است!

ولی به نظر می‌رسد چیزی تا پایان سال ۲۰۲۱ نمانده و اگر قرار است فکری بکنند باید کمی عجله کنند!جاستین همچنین به تازگی با همکاری کمپانی Palms برند جدید سیگار خود را با نام Peaches تولید کرده است و با قیمت ۳۲ دلار در ایالت‌های کالیفرنیا، نوادا، ماساچوست و فلوریدا به فروش رسانده است.

چهره

فتوشوت‌های جدید ادل برای شماره جدید مجله وگ. ادل در مصاحبه با این مجله درباره‌ی کاهش وزن قابل توجهش گفت که تا قبل از این نظرات خیلی بد و وحشتناکی از هوادارانش که متاسفانه اکثرشان خانم بودند، درباره‌ی اندامش دریافت کرده بود.
او همچنین در بخش دیگری از مصاحبه‌ش با این مجله از علاقه‌ی شدید پسر ۹ ساله‌اش آنجلو به تیلور سوییفت، خواننده معروف، گفت و بیان کرد که او یکی از طرفداران پروپاقرص تیلور است!

چهره

تصویری از راک روی جلد مجله Vanity fair. راک در راستای پست‌هایی که با دخترانش به اشتراک می‌گذارد. چند روز پیش ویدیویی از خود و دخترش در ماشین منتشر کرد که دخترش در حال خواندن آهنگ مورد علاقه‌اش بود و نوشت: «فکر کنید که این فیلم را ۱۵ دقیقه بعد از اینکه پشت سر هم این آهنگ خوانده می‌شده گرفتم! حتی سعی کردم که در همخوانی‌هایم جوری نت پایانی را بکشم که آهنگ تمام شود، اما فایده‌ای نداشت! آیا پایانی خواد داشت؟!» واقعا قبول دارید که راک یک پدر نمونه برای دخترانش است؟

چهره

هویون جونگ از بازیگران سریال جدید و جنجالی Squed game این سلفی را در کنار دو تن از بازیگران این سریال به اشتراک گذاشت. هویون جونگ پس از پخش این سریال به شدت شناخته و محبوب شد و چند میلیون به فالوور‌های اینستاگرامش اضافه شد.

چهره


جنی کینگ از اعضای گروه موسیقی معروف بلک پینک، این عکس نصفه و نیمه از خودش و برج ایفل را منتشر کرد و نوشت: «هرگز قبل از اینکه لحظاتی را در کنار ایفل بگذرانید، پاریس را ترک نکنید!»

چهره

لی جون گی طوری نگاه می‌کند انگار ما مزاحم ورزش کردنش شده‌ایم!

چهره

پارک شین هه در حال تلاش برای خاموش کردن آتش با فوت کردن و باد زدن!

چهره

بائه سوزی، مدل و بازیگر و خواننده‌ی اصلی گروه میس‌ای در کره جنوبی، این عکس را از جشن تولد و کادو‌های لاکچری‌اش به اشتراک گذاشت و از دوستانش تشکر کرد.

چهره

سلفی آجون ایلیجای، تهیه کننده و مجری معروف تلویزیون ترکیه به همراه خانواده.

چهره

مادرانگی‌های هازال کایا و پسرش فیکو در حال برگشت از یک مراسم رسمی.

چهره

عکسی که فحریه اوجن، مدل و بازیگ ترک و همسر بوراک اوزچویت، از فتوشوت تبلیغاتی جدید خودش به اشتراک گذاشت.

چهره

آراس بولوت اینملی، بازیگر و مدل معروف ترک، در حال تماشای مسابقه فرمول یک در ترکیه.

چهره

این هم از تارکان در هاله‌ای از نور...

چهره

بوراک اوزچویت چرا کم‌کم دارد شبیه لات‌های قهوه‌خانه‌های استانبول می‌شود؟!

چهره

عکسی که آیشواریا رای عروس خاندان باچان از دختر و پدرشوهرش به مناسبت تولد آمیتاب باچان به اشتراک گذاشت.

چهره

کاجول این عکس را از خودش در حال خندیدن منتشر کرد و نوشت: «زیبایی خنده وقتی کسی جوکی برایت تعریف می‌کند!»

چهره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو