تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!


منبع: برترین ها

84

1400/7/22

07:04


این موضوع از کسی پوشیده نیست که رولزرویس کالینان به هیچ وجه یک اسیووی مقرون به صرفه و اقتصادی نیست. برچسب قیمت این خودرو چیزی نزدیک به نیم میلیون دلار بوده که با استاندارد‌های رولزرویس مطابقت دارد؛ ولی با جیب خیلی از مشتریان همخوانی ندارد! ولی اگر حساب بانکی پری دارید و به دنبال یک نسخه گران قیمتتر از رولزرویس کالینان هستید، شرکت کلاسن یک نسخه ویژه از این اسیووی سوپر لوکس را توسعه داده که برچسب قیمت آن دو برابر مدل استاندارد کالینان است.

خودرونویس به نقل از موتور وان: این موضوع از کسی پوشیده نیست که رولزرویس کالینان به هیچ وجه یک اسیووی مقرون به صرفه و اقتصادی نیست. برچسب قیمت این خودرو چیزی نزدیک به نیم میلیون دلار بوده که با استاندارد‌های رولزرویس مطابقت دارد؛ ولی با جیب خیلی از مشتریان همخوانی ندارد! ولی اگر حساب بانکی پری دارید و به دنبال یک نسخه گران قیمتتر از رولزرویس کالینان هستید، شرکت کلاسن یک نسخه ویژه از این اسیووی سوپر لوکس را توسعه داده که برچسب قیمت آن دو برابر مدل استاندارد کالینان است.

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

البته رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط کلاسن تغییرات زیادی نسبت به نسخه استاندارد به خود دیده که می توان گفت به طور کامل متحول شده است. شرکت کلاسن ویژگی های ایمنی رولزرویس کالینان را که در نسخه استاندارد هم بسیار ایمن بوده، با اضافه کردن سیستم محافظت 360 در قالب یک پکیج ضد گلوله و زرهی کیفیت بالا به مراتب افزایش داده است.

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

به منظور تامین بیشترین امنیت و محافظت از سرنشینان داخل کابین، شرکت کلاسن سطح CEN 1063  استاندارد زرهی و محافظت BR6 را روی رولزرویس کالینان پیاده کرده است. این اسیووی فوق لوکس دارای یک سیستم همپوشانی منحصر به فرد در تمام قسمت های درزهای درب ها به منظور ایمنی بیشتر و عدم نفوذپذیری کابین است. همچنین کف و سقف خودرو نیز هر دو از نوع ضد گلوله و زرهی هستند و توان مقاومت در مقابل انفجار دو نارنجک دستی DM51 را به صورت همزمان دارند.

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

کمپانی کلاسن از شیشه چند لایه مقاوم در برابر گلوله برای این رولزرویس کالینان استفاده کرده و سایر قسمت این خودرو به منظور محافظت از باتری، ماژول های الکترونیکی، لولاهای درب ها و سایر قسمت های مهم و حیاتی ساختار خودرو دارای لایه محافظت بالستیک هستند. لازم به ذکر است که سیستم تعلیق این رولزرویس کالینان زرهی نیز مقاوم سازی شده و برای آن تایرهای ران فلت پنچر رو نصب شده است.

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

کابین رولزرویس کالینان زرهی کلاسن

شرکت کلاسن داخل کابین لوکس این رولزرویس کالینان زرهی را نیز شخصی سازی کرده و از مواد اولیه بسیار لوکس و با کیفیتی به همین منظور استفاده کرده است. این شرکت آلمانی معروف در زمینه تولید خودروسازی زرهی ترجیح می دهد که همواره ضمن برآورده کردن نیاز مشتریان، کمتر دستی در تغییر استایل بیرونی خودروهای تولیدی زرهی ببرد و ظاهر خودرو را تا حد ممکن شبیه به نسخه استاندارد آن حفظ کند. چراکه مشتریان چنین خودروهایی به هیچ عنوان قصد جلب توجه ندارند؛ البته رولزرویس کالینان به خودی خود در کانون توجه قرار دارد!

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

تانک سوپرلوکسِ یک میلیون دلاری!

سخن پایانی

شرکت کلاسن برای تولید هر نمونه رولزرویس کالینان زرهی برچسب قیمتی معادل 962 هزار دلار را در نظر گرفته است. این مبلغ بسیار هنگفتی برای یک خودروی زرهی محسوب می شود و کلاسن برای تولید هر دستگاه از این اسیووی زرهی سوپر لاکچری چیزی در حدود سه ماه زمان نیاز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو