خلاص شدن از انواع کرم و انگل بدن به روش طبیعی و بدون مصرف دارو

خلاص شدن از انواع کرم و انگل بدن به روش طبیعی و بدون مصرف دارو


منبع: فوت و فن

138

1400/7/22

11:45


خلاص شدن از انواع کرم و انگل بدن به روش طبیعی و بدون مصرف دارو

کرم نوعی انگل آزاردهنده است که هیچ کس دلش نمی‌خواهد در بدنش وول بخورد،زندگی  و زاد و ولد کند. متأسفانه، تنها چیزی که برای عفونی شدن بدن به کرم لازم است مصرف گوشتی است که به خوبی طبخ نشده یا آلوده باشد.

این انگل‌ها، از کرم حلقه‌ای که می‌تواند روده‌های شما را مسدود کند گرفته تا کرم قلاب‌دار که از خون انسان تغذیه می‌کند، باید به سرعت درمان شوند.

با پزشک خود در مورد هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا کرم را از بدن خود دفع کنید و از شرش راحت شوید مشورت کنید. از او بپرسید که آیا می‌توانید به روش‌های طبیعی و بدون استفاده از دارو انگلی را که بدن شما به آن آلوده شده است را از بین ببرید. اگر نه، شما می‌توانید از درمان‌های خانگی برای کمک به تسریع فرایند همراستا با مصرف دارو استفاده کنید.

اول از همه باید نوع کرمی که در سیستم بدن شما لانه کرده بشناسید. با شناختن نوع کرم، شما می‌توانید بفهمید که چه چیزی بهترین درمان برای شماست و آن کرم خاص را از بین می‌برد. مثلاً، هویج به دفع کرم نخی کمک می‌کند. آب پاپایای کال و نارس نیز کرم حلقه‌ای را از بین می‌برد. آناناس خام هم شما را از شر کرم‌های پهن نواری خلاص می‌کند.

به همه وعده‌های غذایی خود تا آنجا که می‌توانید میخک اضافه کنید. میخک منجر به کشتن کرم‌ها نمی‌شود اما تخم کرم‌ها را خواهد کشت و مشکل را تحت کنترل در می‌آورد.

صبح‌ها با معده خالی و ناشتا گوجه‌فرنگی بخورید تا کرم‌ها را از روده خود پاک کنید.

در طول روز، تخمه کدوم بخورید تا انواع مختلفی از انگل‌ها در شما کشته شود.

با مراجعه به پزشک متخصص گوارش، روده بزرگ خود را از شر کرم‌ها پاک کنید. در این فرایند، از محلول اوزن در آب و پراکسید هیدروژن برای خارج کردن مستقیم کرم‌ها از روده استفاده می‌شود.

هشدار

سعی نکنید تمام انواع کرم را خودتان بدون تجویز و نظر پزشک از بدن خارج کنید. همه کرم‌ها مثل هم نیستند و عفونت‌ها هم در سطوح مختلف شدت وجود دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو